Sivu 3/4

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: Pe Joulu 19, 2008 4:52 pm
Kirjoittaja käpy
Darnalla ja Demolla nyt myös HK1-tittelit eli käyttöuraa lähdettiin jatkamaan myöskin.

Pennut syntyvät neljän päivän päästä!

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 10:44 am
Kirjoittaja Carlyon
Ihan mielellään sivujakin voi jo alkaa tekemään.

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 11:02 am
Kirjoittaja Kendra
Se on nyt sitten uros vaikka nartun olisin halunnut, muttaku oli aikas narttupainotteinen pentue. Kyl mie voin jos teille sopii ni vaihtaakin sukupuolen.
Kix

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: La Joulu 20, 2008 2:36 pm
Kirjoittaja käpy
Kiitos paljon Kendra. Hienot sivut!

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 2:38 pm
Kirjoittaja tellu.
Innolla odotan. Kuvia vielä etsin. Meidän [url=http://aamuvirkku_.webs.com/Linni.htm]neidin[/url] sivut nähtävillä. Ehkä vähän keskenkin vielä.

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: Su Joulu 21, 2008 4:30 pm
Kirjoittaja Carlyon
^ Sivut näyttävät oikein hyville, kiitos Lalina!

Re: Jouluvalkkareita / NIMET

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 6:58 pm
Kirjoittaja Carlyon
Pennut syntyvät huomenna!

Re: Jouluvalkkareita / SYNTYNEET, Hassulta sivuja

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 7:07 pm
Kirjoittaja käpy
Pupelot syntyneet ja Hassulta odotellaan sivuja.

Myös titteliuutisia eli Darna ja Demo nyt myös KREW-08 ja Darna samalla KRE MVA.

Re: Jouluvalkkareita / SYNTYNEET, Hassulta sivuja

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 7:26 pm
Kirjoittaja Zephyr
Menee vähän ohi aiheen, mutta olisikohan teille tulossa toistakin valkkaripentuetta ja kuinka pian? Haluaisin nimittäin kovasti valkkarin Wintertimeen ja tuli messarista jo otettua jonkinlaiset kuvatkin. Ei tässä nyt vielä mikään kiire ole, mutta mietin vain. ;)

Re: Jouluvalkkareita / SYNTYNEET, Hassulta sivuja

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 7:53 pm
Kirjoittaja käpy
Zephyr, en kyllä osaa yhtään sanoa. Darnaa tai Demoa ei välttämättä kannata käyttää enää toisessa pentueessa vanhempina pienen valkkarimäärän takia, ja muilla valkkareillamme ei ole vielä tarpeeksi kisatulosta. Mutta katsoo tässä nyt, että mitenkä sujuu noiden muiden valkosten kisat ja näin, kiitos kiinnostuksesta kuitenkin!

Re: Jouluvalkkareita / HASSU, SIVUJA?

Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 8:23 pm
Kirjoittaja käpy
-

Re: Jouluvalkkareita / HASSU, SIVUJA?

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 12:45 pm
Kirjoittaja Carlyon
Edelleen Hassulta kaivataan sivuja!

Re: Jouluvalkkareita / HASSU, SIVUJA?

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 1:23 pm
Kirjoittaja Hassu
Ai helvetti, sivujen teko unohtunut kokonaan :x Onko ok, jos ilmoittelen niitä perjantaihin mennessä? Kuvia minulla ei kylläkään vielä ole, mutta kyllä minä ne jostain saan repäistyä.

Re: Jouluvalkkareita / HASSU, SIVUJA?

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 1:29 pm
Kirjoittaja käpy
Juu, käy hyvin. Mä voisin kattella jos mulla on omaottamia valkkarikuvia, jos haluaisit vaikka väliaikaisesti kuviksi kun ei ole laatu mikään päätä huimaava.

Re: Jouluvalkkareita / HASSU, SIVUJA?

Lähetetty: Ke Joulu 31, 2008 1:38 pm
Kirjoittaja Hassu
Joo, no kelpais enemmän kuin hyvin :3 Eikä sillä laadulla oikeastaan ole sen kummoisempaa väliä, kunhan nyt koiran siinä jotenkin erottaa ja näkee :>