YVNL - vuoden 2018 topa

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: YVNL - vuoden 2018 topa / syyskuun voittaja!

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Shady kirjoitti: Su Elo 12, 2018 4:10 pm Mä voin laitella viroon sen
Tää on tainnut nyt unohtua, mikä tilanne? :) Jos edelleen haluat vESTW:n hoitaa, voit laittaa lähipäivinä anomukseen ja PVM vaikka lokakuun alkupuoliskolle.

Marraskuulle sijoittuva, nishan järjestämä Saksan voittaja 2018 löytyy kalenterista! Kivasti rullaa voittajat tänäkin vuonna, kiitän!
Avatar
Shady
Taikuri
Viestit: 4752
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 1:06 pm
Paikkakunta: Korvessa on kivaa

Re: YVNL - vuoden 2018 topa / syyskuun voittaja!

Viesti Kirjoittaja Shady »

No ihan kokonaan! :o Sori! Laittelen anomuksen huomenna ja pvm tonne lokakuulle.
2013: VUODEN KASVATTAJA, RATAMESTARI & TUOMARI
2014: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, POKAALIKAHMIJA & AKTIIVIKASVATTAJA
2015: VUODEN LIITONPITÄJÄ
2016: VUODEN KENNELINPITÄJÄ, RATAMESTARI, AKTIIVIKASVATTAJA & LIITONPITÄJÄ
2017: VUODEN POKAALIKAHMIJA, RATAMESTARI, ULKOASUNTEKIJÄ & AKTIIVIKÄVIJÄ
2018: VUODEN LIITONPITÄJÄ, PILKUNVIILAAJA & ULKOASUNTEKIJÄ
Avatar
Nikke
Kanada
Viestit: 1557
Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:37 pm

Re: YVNL - vuoden 2018 topa

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Ilmoitan tänne jo seuraavan vuoden plääneistä.

Ajatus olisi pitää heti tammikuussa Euroopanvoittaja 2019 maana Suomi
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: YVNL - 2018 voittajien jako

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

^ Euroopan voittaja ok, mutta edelleen lainaan tätä:
Nikke kirjoitti: La Tammi 27, 2018 3:18 pm
Sparkle kirjoitti: Pe Tammi 26, 2018 9:01 pm
Nikke kirjoitti: Pe Tammi 26, 2018 7:28 pm http://vmkl.arkku.net/nayttelyt.php
Millä perustein myös vNORDW on nyt ko. sivun mukaan yksinoikeudella VMKL:n järjestettävänä? Mun mielestä kahdessa suuressa voittajassa on yhdellä taholla tarpeeksi vastuuta, kun sellaiseen tehtävään halutaan vuosiksi eteenpäin sitoutua. Mielelläni pitäisin edes sen Pohjoismaiden voittajan edelleen yksinoikeudella YVNL:n jaettavana näyttelynä näistä kolmesta isommasta näyttelystä.
Vastasin sulle fb chatis :) mutta mulle ok jos juinttu sen järkkää tänävuonna!
Tultiin ymmärtääkseni fb chatissakin siihen tulokseen että tässä on käynyt väärinkäsitys, ja YVNL:n ylläpitäjänä pidätän oikeuden edelleen jakaa vNORDW-näyttelyn muille tahoille, sikäli kun halukkaita löytyy. Ja jos halukkaita ei löydy, YVNL / minä olen valmiina kyllä sen hoitamaan. :)

Tässä vielä mitä fb messengerissä aikanaan asian tiimoilta vastailin:
"Mun mielestä ei todella, niin ku jo turreissa sanoin, ole järkeä varata kolmea näin isoa näyttelyä yhden tahon vastuulle, "yksinoikeudella", koska siinä se sun lafka sitten sitoutuu vuosiksi tähän urakkaan. Jos pelkät maailman- ja euroopanvoittajat olis säännöllisesti pyörineet VMKL:n toimesta joka ikinen vuosi, kunnialla loppuun asti säädyllisellä päivittelyviiveellä, tilanne vois olla eri.
Silloin tässä VMKL:n "yksinoikeudessa" oli (ja olisi) vielä joku järkikin kun näistä isoista sai aina kaikki koirat sanalliset. Mun mielestä mitään yksinoikeuksia on turha jaella kun virtuaalikoiraharrastus ei kenenkään harrastajan kohdalla ole stabiili."
Ajattelin tän olleen sen keskustelun myötä sillä selvä, mutta tämä sivu edelleen antaa eri ymmärryksen.


// Kiitos asian hoitamisesta Nikke!


Teen vuoden 2019 voittajille topan marras-joulukuussa.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Hei! Löytyiskö teistä innokasta Suomen voittajan järkkääjää vielä tälle vuodelle? Mun oli tarkoitus se joulukuulle pyöräyttää mutta nyt on kuvio vähän päässyt muuttumaan omien matkailujen takia. Siispä kelle tahansa halukkaalle tuo voisi lähteä järjestettäväksi, vaikka lyhyelläkin vipillä ;) sen verran toimiva näyttelyvuosi on ollut, kiitos jo siitä!
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Janina »

Sparkle kirjoitti: Ke Marras 28, 2018 8:05 pm Hei! Löytyiskö teistä innokasta Suomen voittajan järkkääjää vielä tälle vuodelle? Mun oli tarkoitus se joulukuulle pyöräyttää mutta nyt on kuvio vähän päässyt muuttumaan omien matkailujen takia. Siispä kelle tahansa halukkaalle tuo voisi lähteä järjestettäväksi, vaikka lyhyelläkin vipillä ;) sen verran toimiva näyttelyvuosi on ollut, kiitos jo siitä!
Hmm. En oo vielä ikinä pitänyt mitään voittajaa, oliskohan jo aika? :D Pelottaa vaan, etten löydä tuomareita! Kyl mä ehkä voisin tän ottaa, voin kuitenkin hätätilassa jättää omat pois ja tuomaroida itekin.
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Janina kirjoitti: Ke Marras 28, 2018 8:59 pm Hmm. En oo vielä ikinä pitänyt mitään voittajaa, oliskohan jo aika? :D Pelottaa vaan, etten löydä tuomareita! Kyl mä ehkä voisin tän ottaa, voin kuitenkin hätätilassa jättää omat pois ja tuomaroida itekin.
Olis! :cool: Omasta näkökulmasta tämän vuoden voittajat ovat menneet todella sutjakkaasti, sillä tuomareita näyttää löytyneen nopeasti eikä tulokset ole viipyneet mitään viikkokausia. Ei muuta kuin anomaan siis! :D
Avatar
nisha
Vuohenruokaa
Viestit: 1982
Liittynyt: Pe Tammi 30, 2009 8:32 pm

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja nisha »

Janina kirjoitti: Ke Marras 28, 2018 8:59 pm
Sparkle kirjoitti: Ke Marras 28, 2018 8:05 pm Hei! Löytyiskö teistä innokasta Suomen voittajan järkkääjää vielä tälle vuodelle? Mun oli tarkoitus se joulukuulle pyöräyttää mutta nyt on kuvio vähän päässyt muuttumaan omien matkailujen takia. Siispä kelle tahansa halukkaalle tuo voisi lähteä järjestettäväksi, vaikka lyhyelläkin vipillä ;) sen verran toimiva näyttelyvuosi on ollut, kiitos jo siitä!
Hmm. En oo vielä ikinä pitänyt mitään voittajaa, oliskohan jo aika? :D Pelottaa vaan, etten löydä tuomareita! Kyl mä ehkä voisin tän ottaa, voin kuitenkin hätätilassa jättää omat pois ja tuomaroida itekin.
Täällä jo yks tuomari odottaa innokkaana et pääsee auttamaan o7 Kiva kun viittit järjestää!! <3
ENDLESS ELEGY shetlanninlammaskoirat
LUNAR ENDING'S virtuaalikoirat
Chasing Comets virtuaalikanit
»» Vuoden tuomari 2014 & 2016 & 2017 & 2018
»» Vuoden kennelinperustaja, -pitäjä, ratamestari, maailmanmatkaaja, kaikkien kaveri 2018 <3
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Janina kirjoitti: Ke Marras 28, 2018 8:59 pm
Sparkle kirjoitti: Ke Marras 28, 2018 8:05 pm Hei! Löytyiskö teistä innokasta Suomen voittajan järkkääjää vielä tälle vuodelle? Mun oli tarkoitus se joulukuulle pyöräyttää mutta nyt on kuvio vähän päässyt muuttumaan omien matkailujen takia. Siispä kelle tahansa halukkaalle tuo voisi lähteä järjestettäväksi, vaikka lyhyelläkin vipillä ;) sen verran toimiva näyttelyvuosi on ollut, kiitos jo siitä!
Hmm. En oo vielä ikinä pitänyt mitään voittajaa, oliskohan jo aika? :D Pelottaa vaan, etten löydä tuomareita! Kyl mä ehkä voisin tän ottaa, voin kuitenkin hätätilassa jättää omat pois ja tuomaroida itekin.
Tämän ehtisi vielä anomaan, kiinnostaisiko vielä? :)

Jos Janina ei haluakaan näyttelystä koppia ottaa, saa sen toki joku muukin ottaa järjestettäväkseen!
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Janina »

Kyllä mä otan kopin :D Laitan mahdollisimman pian anomuksen vetämään.
Twiggy
Pohjasakan hämmentäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 11:00 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Twiggy »

Mä voisin ainakin tuomaroida 3, 5, 6, 7 ja 8 :mrgreen: Mutta ilman sanallisia!
Janina
Höpsö veitikka
Viestit: 9852
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 8:54 pm

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Janina »

Twiggy kirjoitti: Ti Joulu 11, 2018 5:23 pm Mä voisin ainakin tuomaroida 3, 5, 6, 7 ja 8 :mrgreen: Mutta ilman sanallisia!
Ai FINW:istä? Voi miten siistiä! En vaadi sanallisia :3

// Suomen Voittaja anottu :)
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: YVNL - vuoden 2018 topa // Suomi2018?

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Suomen voittaja kalenterissa! Pahoittelut omasta hitaudesta ja kiitos Janinalle!! :love1:
Vastaa Viestiin