Sivu 3/4
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Marras 28, 2008 2:32 pm
Kirjoittaja Ricea
Jos Eros voisit vaan niin ihanaa ja kiitoksia. &.&
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 4:20 pm
Kirjoittaja käpy
-
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 8:26 pm
Kirjoittaja Ricea
http://www.revolutionroulette.org/deared/gimli.htm Sawquen Unmarried-niminen poika esiintyy kasvattajalleen...
...vielä ilman kuvia :(
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 8:38 pm
Kirjoittaja Eros
Super paljon kiitoksia sivuista. :)
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Joulu 05, 2008 8:47 pm
Kirjoittaja Ciel
Sawquen Ultramarine,
Alena, esittäytyy!
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Su Joulu 07, 2008 11:00 am
Kirjoittaja Eros
Noniin, kaikilta on nyt sivut ja Ricealle yritän kuvata Voittajasta sitten audemeri uroksen. :)
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 6:53 pm
Kirjoittaja Susityttö
ot// Tulin nyt vinkkaileen että tällä rodulla on nyt oikeudet mejään (:
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Pe Joulu 12, 2008 6:55 pm
Kirjoittaja Eros
Hieno juttu! :)
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: La Joulu 13, 2008 1:32 pm
Kirjoittaja Ricea
^^ Vihdoinkin :D Oli siis aika kannattavaa vihjaista asiasta, eikö? Niin, ja kiitos paljon.
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Su Joulu 14, 2008 8:27 pm
Kirjoittaja Eros
Ricea, sain kuvattua sulla kahta urosta. Toinen oli junnuissa ja toinen nuorten luokassa. Yritän saada kuvat piakkoin tänne katseltavaksi. :)
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 5:04 pm
Kirjoittaja Ricea
^ Kiva juttu :) Nyt saan sitten Gimlille kuvatkin.
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 5:34 pm
Kirjoittaja Eros
Nonniin,
täältä löytyy kahdelta viimeiseltä riviltä nuo urokset. Itse pidän enemmän tuosta nuorten luokan uroksesta mutta kuvakulma ei ole mikään kovin loistava. Molemmat saivat kuitenkni ERI:n tuomarilta että eipä tuo junnukaan huono ole.
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 5:58 pm
Kirjoittaja Ricea
Mä taidan ottaa NUO-kuvat. Mutta lisäilemisessä menee taas aikaa, kun olen laiskalla päällä ja kiirettä on aika paljonkin ;)
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: Ma Joulu 15, 2008 6:52 pm
Kirjoittaja Eros
Ok, ei mitään kiirettä. ^^
Re: Pont-audemerinspanieleita Sawqueniin!
Lähetetty: To Tammi 01, 2009 9:35 pm
Kirjoittaja Sintsu
Osallistukaapas nyt kaikki
tuonne kanakoirakokeisiin niin että saataisiin pont-audemerinspanielille oikeudet kisata kanakoirakokeissa!