Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Ilmoita järjestämistäsi virtuaalimaailmaan sijoittuvista kilpailuista täällä.
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Lume »

Marras kirjoitti: Ma Huhti 15, 2019 3:06 pm Jos tosta mun koontisivusta on mitään apua yms. niin voin ihan hyvin lähettää html koodit ja muut sulle.
Kiitos paljon, ilmoittelen jos siitä on apua! :)
Twiggy kirjoitti: Ti Huhti 16, 2019 5:10 pm Multa ainakin tuli kymppien tulokset jo pian VIPin jälkeen mutta ne ei koskaan päässyt sivuille asti :/
Ja apua mitä, mihin mä oon ne hukannu?? :ooo Anna anteeksi, en ole todellakaan niitä tahalleen jättänyt huomaamatta, himputti..
Sparkle
Lassien tassuhiki
Viestit: 3416
Liittynyt: Ma Tammi 16, 2012 8:04 pm
Viesti:

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Sparkle »

Haluaisiko Lume nyt selventää tähän, mikä tämän näyttelyn kohtalo on: tuleeko tulokset jonnekin uudelle sivulle vai onko näyttely kuopattu?

Poistaisin tämän näyttelyn kokonaan kalenterista ja hyväksyisin tuon anomasi kesänäyttelyn kalenteriin, mikäli haluat luovuttaa tämän projektin kanssa.

Tietysti superhieno juttu, jos haluat viedä näyttelyn kunnialla loppuun asti: tällöin toivoisin osoitteen julkistamista kansalle ja pikaisia tuloksia. :)

// Ok, task closed!
Avatar
Lume
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 199
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2018 6:07 pm

Re: Karmiva järjestää - KV-NÄYTTELYN KOHTALO

Viesti Kirjoittaja Lume »

Tehdään niin että poistetaan tämä ja hyväksy se kesänäyttely, niille on sivut ja kaikki valmiina. Itsellekin kaiken hässäkän keskellä helpompaa :)
Vastaa Viestiin