Sivu 3/5

Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 9:55 am
Kirjoittaja juulia
Oottepa te nopeita! Beelle tuo nimi :--)

Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 10:33 am
Kirjoittaja Bee
Oli aikaa ja innostuin tekemään pennulle jo sivutkin<3

Frodo esittäytyy!

Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 10:50 am
Kirjoittaja juulia
Tosi nätti koira, noilla kuvilla tulette menestymään! Itse asiassa minäkin meinasin jo alkaa tekemään sivuja (Geewas muutti awardspaceen ja siksi voin taas tehdä sivuja), mutta taidanpa eka tehdä nämä "kiireelliset" työt pois alta, eli jääkyyneleen ja lasimeren kakaroiden sivut valmiiksi. :--)

Joka tapauksessa, Geewasin löydätte nykyään täältä, sivut tosin ovat vielä pahasti kesken!

Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 12:10 pm
Kirjoittaja Wolfie
Juulia, mulla on jouluna ihan hirveesti tekemistä plus en pääse koneelle, mulla saattaa tässä loppu vuodessa ja alkuvuodessa olla hiukan tönkköä kisausta mutta lupaan että tammikuun keksivaiheilla alan viimeistään sillä kisaamaan kun mielipuolinen sekopää :D

Re: Geewasin pentueet talvelle 08-09

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 11:50 am
Kirjoittaja juulia
^ok, ei mitään. =) taukoja on itse kullakin ollut ja varmasti tulossakin!

Nyt tein sitten omallekin tervupenikalle sivut, Diita on tässä. Kertokaahan mielipiteenne kuvista! Itse tykkään niistä tosi paljon <3_<3
Rockystä tuli VKTV* ja sehän helpottaa huomattavasti. ;) Kunhan Rocky on VPVA tai vFIN KVA niin voimme alkaa astutuspäivää suunnitella, toivon kuitenkin että siitä tulisi kummankin lajin valio ennen pentuetta.

Re: Talven 09 pentueet (belg. tervueren, suomenlapinkoira!)

Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 1:42 pm
Kirjoittaja juulia
Nosto! :) Nyt on siis tulossa tervuja ja lapinkoiria, joista lappareihin vielä otetaan varauksia. Rocky sai KUPI'n ja on nyt enää yhtä KUPI'a vaille VPVA - enää se KUPI ja 2 x VOI1 Jk3, niin pentue voikin syntyä. Voisin sanoa että tähän menee aikaa suurin piirtein pari viikkoa-kuukausi, voitte siis varautua, että tervut saattavat syntyä milloin tahansa. No, ei nyt ihan, mutta kauaa ei enää mene. donga voisi vaikka sivuja laittaa, ei ole vielä kiirettä, mutta jos haluat.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Ke Tammi 07, 2009 6:27 pm
Kirjoittaja sasu.
Mä siis varaan alustavasti ton aussiepennun. :D Sukupuolta yms ilmottelen sitten myöhemmin.

// Elikkäs haluisin aussiepupsin Dielkuun. (sama paikka missä Dama asuu) Sukupuolta en tiedä vielä, riippuu ihan kuva tilanteesta.
Pentu saisi suht. aktiivista kisautusta. (noin 2-3 kertaa viikossa) Kuitenkin välillä mennään ihan vaan fiiliksen ja omien menojen mukaan.
Kisautus olisi aktiivisinta paimennuksessa, tokossa ja pelastuskoirakokeissa. Paimennuksessa ja tokossa kisattaisiin ainakin valioksi. Myös muita lajeja saatetaan kokeilla ajan mittaan, mutta noilla kuitenkin aloiteltaisiin.

Että näin. :>

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Ke Tammi 07, 2009 7:04 pm
Kirjoittaja juulia
Joo, me juteltiinkin asia jo mesessä läpi. :) aussiepentueessa saattaa tosiaan vähän kestää, päivittelen Gildan kisakalenterin ja katson sitten mitä tuloksia vielä neitoselle pitäisi saada ennen pentueen teettämistä.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 10:59 am
Kirjoittaja Wolfie
Juulia, mulle tuli vaan mieleen että olisitko mun tulevaan belgikenneliin valmis myymään pupsin :> Mun kasvatus asiat tiedät varmaankin kun collie pupsin ostin sulta mutta joo.

Pentu tulisi belgejä kasvattavaan Bakemono nimiseen kenneliin. Sivuja mulla ei ole vielä edes valmiina ja leiskaakin yritän tässä just saada mutta varmasti ennen pentujen syntymää ehdin kennelin ja myös pennun sivut saada valmiiksi. Toistaiseksi pentu olisi Bakemonon ainut koira, koirakantakin pysyisi tosiaan alle viidessä sillä en halua mitään suurempaa kisausstressiä noiden kanssa.
tässä olisi hiukan kisanäyttöä http://geocities.com/kennuwolfie/sagur.htm ja http://geocities.com/kennuwolfie/dana.htm ja http://geocities.com/kennuwolfie/frukke.htm jokaisen tuloksen olen hankkinut itse.
Pennulle saisin myös ihan jees kuvat varmaan flickristä otan http://flickr.com/photos/thekennelclub/2651968783/ tuon kuvan ;) (aivan laillinen) noilla varmaan jtn näyttelymenestystä syntyisi.

No kerroppas jos kiinnostaa ja jos on vielä vapaana ja jos haluat tietää lissää ^^

OT// Geewasin Jääloru on muuten suorittanut jo perusradan ja muitakin tuloksia olen odottamassa ^^

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 2:32 pm
Kirjoittaja Bee
^Ainakin mun käsittääkseni tervupentueen varaukset ovat jo täynnä?

Mutta onko sulla jo tarkempaa tietoa koska pentue tulisi syntymään? Entä rekisteröitkö pennut itse?

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 2:39 pm
Kirjoittaja Wolfie
^Ainakin näyttäisi että vielä yksi varaus otettaisiin

//Bee, joo no nou hätiämitiä kaikille sattuu jtn virheitä

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja Bee
^Ai, donga onkin näköjään perunut varauksensa :o Sori!

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 4:20 pm
Kirjoittaja juulia
Wolfie, joo donga perui tosiaan varauksensa ja sulle voisin yhden tervupupsin laittaa menemään. :) Kumpaa sukupuolta haluat? Nimet on tosiaan tuolla kakkossivulla, sieltä voit jonkun ottaa.

Bee, kuten ekassa viestissä sanotaan, Rockystä tulee VPVA tai vFIN KVA ennen pentuetta, joten sen jälkeen. En usko että noiden tulosten saamiseen kovin kauan menee, jos pari viikkoa jaksaisit odottaa. Kyllä nää vielä tulee syntymään, älä huoli! Pennut rekkaatte itse.

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: To Tammi 08, 2009 8:00 pm
Kirjoittaja Wolfie
Geewas Fade to Black sitten mulle, kamalan vaikea valinta ^^ Uroksen siis kun urokselle olisi kuvat. Mukavaa että haluat antaa mulle pennun ;) Rekisteröitkö muuten itse vai rekisteröinkö itse :D?

Re: Tervueren- ja lapinkoirapupseja Geewasiin!

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 7:01 pm
Kirjoittaja juulia
Okkeis, ihana nimi! =) Joo sukupuoli sovittiinkin jo. Niin ja kuten Beelle jo mainitsin, pennut rekkaatte itse, muttei vielä kannata kun syntymäpäivä ei ole selvillä. :D