Sivu 3/4
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE JENNA
Lähetetty: Pe Helmi 06, 2009 5:00 pm
Kirjoittaja Jenna
laita narttu! Kuvia ei ole itsellä
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! Nimet! SNOE JENNA
Lähetetty: Pe Helmi 06, 2009 5:06 pm
Kirjoittaja Smaug
^Ok.
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 8:57 am
Kirjoittaja Hassu
Muuten, saisikos sivuja alkaa jo tehdä? Nyt ei oo mitään tekemistä ja mielelläni niitä voisin jo alkaa tehtailla =) Ja muuten, saisikos tuosta ensimmäisestä länderinartusta lisää kuvia? :>
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 10:58 am
Kirjoittaja Snoe
Jees, voisin sulta ROP-kuvan sitten ottaa ;)
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 6:18 pm
Kirjoittaja Smaug
Hassu, oikein mielellään voit tehä jo nyt ne sivut! Kuvia laitoin äsken lisää. (:
Jenna, haluutko sitten ton tokan nartun vai jonkun muun kuvat?
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 6:24 pm
Kirjoittaja Hassu
^ Kiitos kuvista! Joo, alan tässä niitä pikkuhiljaa tehä, huomenna ilmottelen :-) Mitäs muuten laitan copyihin?
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 6:37 pm
Kirjoittaja Smaug
Ainii joo ne copyt unohtu :mrgreen: Mietin tässä pitkään laitanko oman nimeni copyihin, mutta päädyin nyt siihen että Smaug ja s-postiksi
smaug-@suomi24.fi saa riittää, en halua IRL läntsyimmeisten löytävän mua virtuaalijutuista.
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 6:47 pm
Kirjoittaja Hassu
^ Okei, selvä :)
//
Minni esittäytyy.
Re: Shadowqueeniin länderipupseja!
Lähetetty: La Helmi 07, 2009 7:18 pm
Kirjoittaja Smaug
Oi hienoa! Pistäs vielä se syntymäpäivä ja vanhemmat kanssa :)
+ länderin väri yleensä ilmotetaan valkoinen ruskein merkein
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT
Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 8:59 pm
Kirjoittaja Smaug
Huomenna syntyy! Eli sivuja kiitos (:
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 11:25 am
Kirjoittaja Jenna
teen heti kun ehdin! Olisiko sulla kuvia? =)
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 1:32 pm
Kirjoittaja Smaug
Kelpaako etusivulle linkitetyt kuvat vai laitanko pm:llä muita vaihtoehtoja?
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT
Lähetetty: La Helmi 21, 2009 6:17 pm
Kirjoittaja Jenna
http://www.geocities.com/virt_nasu/waren.html
sivu on vielä tyhjä, mutta yritän tänään illalla laittaa sinne länderini ;) Wareniksi kutsutaan tyttöä
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 7:24 pm
Kirjoittaja Smaug
Odotan innolla (: Toistan aiemmin esittämäni kysymyksen noista kuvista, eli kelpaako etusivulle linkitetyt kuvat vai laitanko pm:llä muita vaihtoehtoja?
Re: Shadowqueeniin länderipupseja! SIVUT
Lähetetty: La Helmi 28, 2009 8:37 pm
Kirjoittaja Smaug
Lapset odottelee jo noutajiaan, mutta teistä ei ole kuulunut mitään? Hops hops (: