Sivu 3/5

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 12:30 am
Kirjoittaja Nath
Sitä se teettää, kun tämä harrastus yleistyy :S Noh, kun ei lupia herunut, niin minäpä sitten piirrän pupelolle kuvat.

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 2:02 pm
Kirjoittaja Spiegel
Käy hyvin, siitä vain raapustelemaan :)

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 10:13 pm
Kirjoittaja sasu.
Jos mäkään en kuvalupia saa niin kinuan jotakuta piirtämään. : DD

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Pe Tammi 09, 2009 10:51 pm
Kirjoittaja Spiegel
Selvä sekin. Tarpeen tullen minäkin voin kyllä raapustaa, hän katsoo näyttöä ja lisää näyttöä.

Voinen tehdä nyt poikkeuksen piirustusten lupaamisessa, kun kyseessä on kuitenkin Vihdan pentue :)

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 2:37 pm
Kirjoittaja sasu.
Joo kyllä saat piirtää mulle jos haluat :D Ei oo mistään kuulunu mitään lupia. Joo eli ruskea narttu <:

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 3:05 pm
Kirjoittaja Spiegel
Juuh. Varaudu pieneen kestoon, saat kuvan kuitenkin ennen pentujen syntymää :)

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Su Tammi 18, 2009 6:05 pm
Kirjoittaja sasu.
Joo ei mua haittaa vaikka kestää. :D Ja oliko päätetty jo joku päivämäärä?

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Ti Tammi 20, 2009 5:17 pm
Kirjoittaja Spiegel
Ei vielä.

Vihta on nyt virallisesti virtuaalinen koiratanssivalio, jess!

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Pe Tammi 23, 2009 5:20 pm
Kirjoittaja Nath
Jei, sain kuvaluvat \o/ Voiko tuon pennun sukupuolen vielä vaihtaa, jos nartuista ei meinaa löytyä kivoja kuvia?

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 1:19 pm
Kirjoittaja Spiegel
Hienoa~ Toki voi vaihtaa.

Re: Etälaulun australiankelpieitä, NIMIÄ

Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 3:21 pm
Kirjoittaja Spiegel
Jos olette hirveän kärsimättömiä saamaan pentunne jo kotiin, voidaan pentue teettää ilman agilityvalion arvoa - se on vielä kolmen vKUMA:n päässä. Paimennuksen perusrataa koitamme nyt ainakin saada läpi. Vihdan kanssa on kisattu myös pk-lajeissa, HK2-koulari löytyy ja kohti käyttövalion arvoa mennään.

Ilmoittakaa toki, jos haluatte ajankohtaa aikaisemmaksi. Nath, vaihdanko sulle uroksen sukupuoleksi? :)

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Lähetetty: Su Helmi 08, 2009 8:25 pm
Kirjoittaja Sikko
Jos joku peruu varauksensa niin mulla olis kiinnostusta tälle pentueelle! :) Tuollanen tilanne jos tulee eteen niin nakatkaa minua yksärillä niin pistän tarkempia tietoja.

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Lähetetty: Ma Helmi 09, 2009 9:17 pm
Kirjoittaja Spiegel
No kyllähän tuon pentueen koon voi tarpeen tullen venyttää viiteenkin, kun ei sekään vielä mikään hirmu iso pentue ole, ja molemmat vanhemmathan ovat evm.-sukuisia. :) Eli jos haluat pennun tästä, pistä tekstiä vaan. Se viisi on kyllä maksimikoko tälle pentueelle.

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 5:27 pm
Kirjoittaja Spiegel
We need your comments.

Re: Etälaulun australiankelpieitä, aikaisemmaksi?

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 8:49 pm
Kirjoittaja sasu.
Mulle on ihan sama millon syntyy 8)) Tosin nyt on intoa kisata, joten lähiaikoina vois olla kans hyvä ajankohta. Mutta ihan miten muille vaan käy. :)) Mites ne kuvat, piirrätkö siis? :D