Sivu 3/3

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Ma Joulu 22, 2008 9:35 am
Kirjoittaja Ricea
Lasimeren Irena esiintyy! Ilman kuvia ja kutsumanimenään Isla. Kuvat saan varmaankin Hobulta :--)

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Ti Joulu 23, 2008 2:32 pm
Kirjoittaja Johanna
Kiitoksia Ricea sivuista! :D

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 11:17 am
Kirjoittaja juulia
Lasimeren Ichou "Iker" esittäytyy!
Luonteen vielä kirjoitan, sitten kun muut rästissä olevat luonteet ovat valmiit. :) Mekin ilmoittaudutaan tänään euroopan voittajaan, varmaan ei isompia tuloksia tule kun siellä on niin paljon porukkaa, mutta pitäähän koittaa. ;)

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: To Joulu 25, 2008 11:37 am
Kirjoittaja Johanna
Kiitoksia Juulialle sivuista, oikein on komea nuori mies! <3_<3

Toivottavasti saataisiin Rivelle kokoon jälkeläisluokka tuonne euroopan voittajaan.. Enää yksi kuvallinen jälkeläinen tarvitaan, tällä hetkellä koossa on jo Retu, Nero ja Iker. : D

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Pe Joulu 26, 2008 9:17 am
Kirjoittaja Ricea
Meitin tyttö omistaa nyt kuvat, tänks Hobu!

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Pe Joulu 26, 2008 9:33 am
Kirjoittaja Johanna
Hienoa! Oikein on nätti tyttönen tämäkin! :D
Nyt lähti sitten Riven jälkeläisluokka kokoonpanossa Retu, Nero, Iker ja Isla.

Muutes, tuolta I-pentueen sivulta voi nähdä myös pentueen isän "sukutaulun", jos haluaa pentujen sukutaulua laajentaa.

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Pe Joulu 26, 2008 11:48 am
Kirjoittaja Roosa
Nyt on Lasimeren Ilyan 'Skidi' sivut valmiit, luonnetta ja kuvaa vaille..

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Pe Joulu 26, 2008 6:57 pm
Kirjoittaja jannu
Tätä viestiä on todella ahistavaa ja surullista kirjoittaa.
Kiinnostukseni on alkanut olla lopussa kohdistuen FCI1 koiriin, ja näin täten myös ikiihanaan ensimmäiseen bordercollieeseeni Fiiaan. (Lasimeren Floora.) Fiian ostin silloin ja lupasin sinulle koko elinaikaisen kodin - mutta nyt olen kirjoittamassa tätä viestiä.
Ikää neidillä ei ole edes paljoa vielä ja olisi sääli päästää Fiia muille maille. Muistan kun alotin melkein tyhjästä kisautuksen, ja tuloksia olen saanut roimasti tytölle. Enää ei olisi melkein mitään valionarvoon saavutettavia lajeja, (turhanpäiväset lajit) ja näyttelyistäkään ei ole tullut häppöisempiä tuloksia. j-joten, olisiko mahdollista luovuttaa Fiia sinulle parempiin paikkoihin? En tunnu saavan minkäänlaista kiinnostusta ykkösiin, bordercollie ei ole tarkoitettu minulle.

Näin olisi ehkä helpompaa laittaa se varmempaa kotiin jossa se saa enemmän haluttua huomiota ja rakkautta.

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: La Joulu 27, 2008 7:33 am
Kirjoittaja Johanna
Go-meet-ta, kiitokset sivuista!
jannsu, tietenkin ymmärrän tilanteen. Toki harmillistahan se on, kun Fiia oli sinulla niin hyvissä käsissä ja olin enemmän kuin tyytyväinen teidän menestykseenne. Mutta, voin etsiä Fiialle itse uuden kodin. Eiköhän joku tytön itselleen halua. ;)

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: La Joulu 27, 2008 12:32 pm
Kirjoittaja jannu
Kiitos sinulle:) Jätän vielä sivut tuonne nykyisille sivuille, jos ostaja tahtoo ottaa tiedot ja tulokset. Ilmoittelethan kun tyttö on mennyt myynniksi ja että voin poistaa sivut.

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: La Joulu 27, 2008 8:39 pm
Kirjoittaja Roosa
Kuvat pitäis saada Kajaanin Kv näyttelystä parin viikon päästä :cool: JEE! :D

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Su Joulu 28, 2008 1:40 pm
Kirjoittaja Johanna
jannsu ilmoittelen sitten, kun sivut saa poistaa. :)

Go-meet-ta, hyvä, että tuo kuva-asia on nyt ratkennut!

Re: Bordercolliepentuja Lasimereen

Lähetetty: Pe Tammi 02, 2009 10:16 am
Kirjoittaja Johanna
Nyt lähti sitten pentueen rekisteröinnit menemään! ;)