Sivu 3/5
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 5:42 pm
Kirjoittaja Susityttö
Mulle on ihan sama koska nämä pentuset syntyy (enkkuspringeri, tollot tai petitit) mutta en nyt kerkiä tekemään sivuja, ehkä sitten hiihtolomalla (:
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Ke Helmi 18, 2009 5:43 pm
Kirjoittaja Jenna
Susityttö kirjoitti:Mulle on ihan sama koska nämä pentuset syntyy (enkkuspringeri, tollot tai petitit) mutta en nyt kerkiä tekemään sivuja, ehkä sitten hiihtolomalla (:
^ eipä mitään ;) mä mietin tätä ja ilmoitan loppuja syntymisiä huomenna teille =)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 2:15 pm
Kirjoittaja Susityttö
Sain sen kuvaluvan sinne, minkä linkin annoit (: Yyh, kiinnostas tyttö, mutta kun muut noista nimistä ei oikein nappaa ja tuosta vääntäytyy heti Arttu :D
Tämän pojan kuvat suunnitelin Artulle. Onko sulla suunnitteilla jo seuraavaa petittipentuetta? XD
edit // Haa, pitääkin siitä pentueesta kyttäillä sitten narttupentua :D
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Pe Helmi 20, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja Jenna
Susityttö kirjoitti:Sain sen kuvaluvan sinne, minkä linkin annoit (: Yyh, kiinnostas tyttö, mutta kun muut noista nimistä ei oikein nappaa ja tuosta vääntäytyy heti Arttu :D
Tämän pojan kuvat suunnitelin Artulle. Onko sulla suunnitteilla jo seuraavaa petittipentuetta? XD
Suunnitelmissa on mut emän haluan ensin JVA:ksi ;)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 2:09 pm
Kirjoittaja kirby
Eli koska sprinkkuja tulee?
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 3:34 pm
Kirjoittaja Jenna
Sopisko porukalle tämä:
Petit 20.02.2009
tollerit 28.02.2009
sprinkut 03.03.2009
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 3:42 pm
Kirjoittaja kirby
mulle sopii (:
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 5:40 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hyyvin sopii (: Pitääkin räpertää nuo Artun sivut kohta puoliin.
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku!
Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 6:38 pm
Kirjoittaja Jenna
sivujen kanssa ei ole kiire! Mä tulen pennut rekkaamaan vFCI:n rekisteriin sitten =)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 8:11 am
Kirjoittaja Niisku
Okei. Mulle marssi eilen pieni pentu. Siksi sivuissa saattaa vähän kestää.
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 10:48 am
Kirjoittaja Jenna
Niisku kirjoitti:Okei. Mulle marssi eilen pieni pentu. Siksi sivuissa saattaa vähän kestää.
ei mikään kiire =)
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 2:34 pm
Kirjoittaja kirby
Mulla menee hetki koska muutenkin spanielipuolen sivujen kanssa työtä, mutta eiköhän ne valmistu (:
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 3:36 pm
Kirjoittaja Jenna
irkkulikka kirjoitti:Mulla menee hetki koska muutenkin spanielipuolen sivujen kanssa työtä, mutta eiköhän ne valmistu (:
Kiitos kun kerroit! =)
tosiaan sivuilla ei ole mikään kiire. Ei millään rodulla :D pistätte kun kerkeette!
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 7:28 pm
Kirjoittaja Niisku
Re: petit, tolleri, enkun sprinkku! (sivuja saa alkaa tekemään)
Lähetetty: Ti Helmi 24, 2009 11:34 am
Kirjoittaja Susityttö