Sivu 3/6
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 6:48 pm
Kirjoittaja manna
Mulle olisi kanssa toi helmi- maaliskuun vaihde oikein hyvä ajankohta mutta ei mielellään ennen maaliskuuta kuitenkaan. <:
Hei otan sittenkin yhdet toiset kuvat, edittaan tähän kohtapuoliin.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ma Tammi 12, 2009 7:15 pm
Kirjoittaja Narya
Joo mä oon inhottava ruskea ja sanon, että mulle sopii parhaiten vasta maaliskuu. Ja tuskin Wolfiekaan on mitenkään innostuneesti pentuja tehtailemassa, kun noi B't vasta saatiin maailmalle.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 9:57 am
Kirjoittaja Wolfie
Joo niin mielelläni kyllä mäkin sanoisin että maaliskuussa, en oikeen tyksi kun mullahan tuli B-pentuekkin 11.11.2008 ja ihan mielellään heti en haluaisi jo seuraavaa pentuetta. Sovitaanko näin että sivuja saa alkaa tekemään jos tahtoo mutta pennut syntyisivät silti vasta maaliskuun alussa?
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 11:58 am
Kirjoittaja Narya
Mulle ainakin sopii, saiskos synttäripäivän tietoon? (:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 2:59 pm
Kirjoittaja Juinttu
Vaikka pentu syntyykin vasta joskus maaliskuussa niin olen sen verran innoisani että teen sivun jo nyt, käyhän?
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ti Tammi 13, 2009 3:06 pm
Kirjoittaja Viivi
^ Muuten tuo kennelini nimi on ihan vaan Moonlace's (; Ei mitään isoja kirjaimia keskelle.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 2:32 pm
Kirjoittaja Wolfie
viivi no voi vitut kun en osaa enää kirjoittaa >8D Korjaan asian (annaanteeksi^)
Joo tänään tulee syntymän ajankohta ja sitten noi nimet tulee tänään.
Pöpö, joo voit tehdä jo ne sivut ^ei se haittaa.
Muistakaa että kisata ei saa ennen kuin pennut on syntyneet.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 6:30 pm
Kirjoittaja Juinttu
Sry, vaikka suunnittelin ottavani Kirsikka mehun niin Wolfeye's Creepy Circus kuullostaa ihanammalta, jos sen saisin 8DD
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 6:34 pm
Kirjoittaja Wolfie
Okei vaihdan sen Creepy Circuksen sulle.
Porukat manna, Viivi ja Pehko nimiä valitsemaan heti kun ehditte.
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 7:34 pm
Kirjoittaja Narya
Öööö nimi. o_o Enmätiedä. o_o Keksin jotain ite, saan varmaan tos maaliskuuhun mennessä jonku inspiraatioiskun.

Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 7:41 pm
Kirjoittaja Viivi
Wolfeye's Creepy Cavaljer on meidän urospupsin nimi! (:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 7:51 pm
Kirjoittaja Wolfie
Mietin just että pitäisikö sitten kaikilla olla joku Creepy kun jo kahdella on, noh jaah toivottavasti Pehko saa inpi-iskun piakkoin :'D Joo no keksikää mitä haluutte ^^ kun noi mun keksimät nimet on jtn klo 2.13 väsättyjä juttuja
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 8:15 pm
Kirjoittaja Viivi
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 9:20 pm
Kirjoittaja manna
Wolfeye's Cute But Creepy meidän tytölle? <: tulis kunnon karmiva pentue (:
Re: suloisia pehko taaperoita vuodelle-09 Wolfeye's C NIMET
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 9:35 pm
Kirjoittaja Narya
Ei hitsi. :D Kaikki valkkaa jotain Creepyjä, mä en tahdo. >:
EIKU NYT KEKSIN! Wolfeye's Can't Be Creepy! xD Se siitä tulee.
Voi että noissa Viivin koiran kuvissa on mahtava otus! <3_<3 Aivan ihana.