Sivu 3/4

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 3:40 pm
Kirjoittaja Mirzu
Oho, mäki ihan unohtanut tän bortsupennun mun koulukiireiden ynnä muiden takia. Mietitään tuota nimeä vielä Odan kanssa. (: Syntyiskö pennut siis 23.02, ellen mä aivan hakoteille ole suksinut? Meille sopii ainakin tuo 23. päivä, eihän niiden syntymällä mikään kiire ole.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 3:42 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Juu, hyvä että sopii. Miettikää ihan rauhassa tuota nimeä vaan.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 3:43 pm
Kirjoittaja Viivi
Halyn African Dancer is so pritty name! (: Mulle siis.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 5:41 pm
Kirjoittaja sigma
Halyn All Attractive vois olla kiva. (;

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: To Helmi 12, 2009 7:12 pm
Kirjoittaja Ciel
Okei, laitan teille noi. Sivuja saa sitten tehdä, mutta niillä ei ole kiire :)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 2:04 pm
Kirjoittaja Odea
Halyn After The Rain (sateen jälkeen) meille :)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: Pe Helmi 13, 2009 2:17 pm
Kirjoittaja Ciel
^ After The Rain teille, joo.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 4:31 pm
Kirjoittaja sigma
-

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: La Helmi 21, 2009 8:28 pm
Kirjoittaja Odea
Pyritään saamaan Mirzun kanssa hiihtolomalla sivut valmiiksi 8--)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 6:22 pm
Kirjoittaja Ciel
^^ sigma, kiitos sivuista, oikein komea poika!
^ Oda, ei niillä ole kiire, kunhan kaksi viikkoa syntymän jälkeen saisin sivut.

Astutus onnistui ja nämä sitten syntyisi huomenna :D Toivotaan että synnytyskin menee hyvin.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 8:18 pm
Kirjoittaja Odea
Hei kun nyt on näin, ettei toi Tuiverruksen ota kauheesti tuulta purjeisiinsa, että jos sitten tää meidän poika sais myöhemmällä muuttaa vähän aktiivisempaan kenneliini, joka on nyt suunnitteilla. Ilmoittaisin osoitteen ja kaikki ja muutenkin meidän rumba jatkuis samana, mut asuinpaikka vähän vain muuttuis. Mitä tuumaat Ciel, kuulostaako ihan mahdottomalta? Sais tääkin herra vähän enemmän kisautusta ja näin. =)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: Su Helmi 22, 2009 9:07 pm
Kirjoittaja Netry
Yritän saada huomenna sivut tehtyä loppuun. Kunhan tullaan treenikentältä kotiin, niin sitten yritän saada jotain aikaseks :)

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) NIMET!

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 3:35 pm
Kirjoittaja Ciel
Oda, kyllä sopii hyvin, samoin Nettein asia on ok. Edelleenkään kiirettä ei ole :)

Joo, eli nämä sitten syntyi tänä aamuna, joskus seitsemän aikoihin. Synnytys meni oikein mukavasti, urokset syntyivät ensimmäisenä ja sitten nartut. Sekä Kira että pennut voivat nyt oikein hyvin. Kisailemisen saa siis nyt tosiaan aloittaa (ainakin ne kenellä on jo sivut). Kuulumisia siis olisi mukava kuulla ehkä kerran parissa kuukaudessa, useamminkin tietysti saa kertoilla jos tuntee sen tarpeelliseksi :D Halyn vieraskirjaan saa tulla kuulumisia kirjoittelemaan, mutta niitä saa myös lähettää pikarilla ja sähköpostiin.

/ pentuesivun koitan tässä tällä viikolla väsätä.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 3:43 pm
Kirjoittaja Viivi
Noniin! http://www.pehko.net/moonmades/wii.htm luonne ja vähän muokkailua on tulossa sivuille mutta muuten valmis ((: Näyttävätkö kuvat samalta, kun olisi kiva saada kaksi kuvaa, eikä yhtä tohon kököttämään.

Re: Bordercolliepalleroita (Halyn aa-pennut) SYNTYNEET.

Lähetetty: Ma Helmi 23, 2009 4:07 pm
Kirjoittaja Ciel
^ Kiitos Viivi, oikein mukavat sivut ja upeat kuvat! Ja näyttävät kyllä mielestäni samalta.
Btw, omistajat voivat sitten itse halutessaan rekisteröidä koiransa, ei ole pakko <: