Mahtuu mahtuu, aina yksi napero hyvään kotiin!
Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Mahtuu mahtuu, aina yksi napero hyvään kotiin!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Tuo 20.1. päivä kuulostaa ainakin minusta ihan hyvältä :). Tosin en ole todellakaan estelemässä, jos haluat näiden syntyvän vähän aikaisemminkin ;D. Aloittelen tässä juuri sivujen tekemistä.
Onko muuten ok, jos nimen kummatkin osat kirjoitetaan isolla alkukirjaimella? Azad Zamir on minusta paljon paremman näköinen kuin Azad zamir.
Onko muuten ok, jos nimen kummatkin osat kirjoitetaan isolla alkukirjaimella? Azad Zamir on minusta paljon paremman näköinen kuin Azad zamir.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Sori, joudut tyytyä pieneen (oon tarkka oikeinkirjoutusten kanssa
). ;)
Nyt lukitaan, pentueen syntymäpäivä on 18.1!
// Ja emolle kaksi uutta titteliä: jvV-08 vV-08
Nyt lukitaan, pentueen syntymäpäivä on 18.1!
// Ja emolle kaksi uutta titteliä: jvV-08 vV-08
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Dodiin, mie olen saanut kyhäiltyä neidille sivut.
Weltraum Anormal Rüya "Asli"
Kuten näkyy, niin päädyin sitten Asli- nimeen. Turkkia, tottakai, ja tarkoittaa "aitoa, todellista". Kyseessä on ihan turkkilainen ristimänimi.
Kerrothan jos löytyy jotakin korjattavaa ^^.
Weltraum Anormal Rüya "Asli"
Kuten näkyy, niin päädyin sitten Asli- nimeen. Turkkia, tottakai, ja tarkoittaa "aitoa, todellista". Kyseessä on ihan turkkilainen ristimänimi.
Kerrothan jos löytyy jotakin korjattavaa ^^.
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Oikein kaunis neiti sieltä syntyi, tulee valkoisen kanssa Canliin. :D Muuten ei mitään korjattavaa, mutta tuo Rüya pienellä, rüya. ;)
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Ember
- Toistolla tehoa
- Viestit: 730
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 6:56 pm
- Paikkakunta: Orimattila
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Ääh, mä toivoin ettet huomais!Henji kirjoitti:Oikein kaunis neiti sieltä syntyi, tulee valkoisen kanssa Canliin. :D Muuten ei mitään korjattavaa, mutta tuo Rüya pienellä, rüya. ;)
Se että olet paranoidi, ei tarkoita sitä, etteivätkö he jahtaisi sinua...
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Devon esittäytyy :). Haluaisitko kertoa mikä tuo väri on?
// ja sinä siis rekisteröit nämä? Tai ainakin jotain sellaista olin lukevinani Weltraumin sivuilta.
// ja sinä siis rekisteröit nämä? Tai ainakin jotain sellaista olin lukevinani Weltraumin sivuilta.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Yksi niistä asioista joita on pitänyt poistaa sivuilta, muokkaus ei vain innosta ennen kuin saan paremman ulkoasun.. :/ Eli tällä hetkellä en rekisteröi, vaan omistajat saavat hoitaa sen. Katson asiaa myöhempien pentueiden kanssa, heti kun tuonne rekisteröintiin saataisiin lisättyä se tietojen muokkausmahdollisuus, joka onnistuu salasanalla.. Eli en rekistereröi. :)Mona kirjoitti:// ja sinä siis rekisteröit nämä? Tai ainakin jotain sellaista olin lukevinani Weltraumin sivuilta.
Tulipas siitäkin penusta oikein hyvännäköinen! Värejä en mainitse omienkaan koirieni sivuilla, koska oon todella huono noiden värien kanssa. ;) Tuon koiran pääkuvassa taas se näyttää suorastaan valkoselta, sivukuva puhuu eri sanoilla. Tuli kuitenkin mieleen creme eli kerma (esim. xXx ja xXx), mutta vahvasti en uskalla mennä sanomaan.
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
-
Mona
- Kriisissä
- Viestit: 871
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 4:51 pm
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
^ Selvä, rekisteröin itse. Löysin kuvissa olevan koiran sivuilta värin, laitoin sen englanninkielisen version Devonin sivuille.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähtisikö Lukan omistajallekkin pieni, viimeinen silkki? : ) Alan taas pikku hiljaa palailla.. Kirjoitan lisää mikäli on tarvis.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
^ Tietenkään sun ei tartte kijoittaa mitään, isäukko saa ehdottomasti pikkuseuraa! Ja ihanaa nähdä suakin täällä (ot // oletkos saanut multa yksityisviestiä tuomarointijutusta?). :D
Lähteekös sinne uros vai narttu ja nimi?
Lähteekös sinne uros vai narttu ja nimi?
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja
Tuulia?
Jes, emo Canli nappasi sen BH -tittelin ennen pentujen syntämää. Nyt on mun elämä pelastettu!
Jes, emo Canli nappasi sen BH -tittelin ennen pentujen syntämää. Nyt on mun elämä pelastettu!
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Tuulia
- Analysaattori
- Viestit: 2735
- Liittynyt: Ke Heinä 02, 2008 3:52 pm
- Paikkakunta: Lontoo
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja
Olen saanut, tuomaroin piakkoin :-----) Uros sopis nyt joukkoon kaikista parhaiten.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja
^ Oukkei. Nimi vielä, etusivulla vaihtoehdot. :)
ALO on muuteen enään tuomaroimatta, sasu. laittoi tänään muiden tulokset. Hän lupautui, kun en ollut varma etkö pääse koneelle, onko sulla kiireitä vai missä olit. :3
ALO on muuteen enään tuomaroimatta, sasu. laittoi tänään muiden tulokset. Hän lupautui, kun en ollut varma etkö pääse koneelle, onko sulla kiireitä vai missä olit. :3
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
- Henji
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5040
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:12 pm
- Paikkakunta: Pohojammaa
- Viesti:
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
SYNTYNEET 17.1.!
Tuulialta vielä nimi ja sivut, Aslille ja Devonille onnea! :D
Päivää aikaistettu yksi eteenpäin (piti olla 18.1), koska tajusin tuon 18.1 olevan päivä, jolloin edellinen(/ensimmäinen) koirani lopetettiin.. :S
Tuulialta vielä nimi ja sivut, Aslille ja Devonille onnea! :D
Päivää aikaistettu yksi eteenpäin (piti olla 18.1), koska tajusin tuon 18.1 olevan päivä, jolloin edellinen(/ensimmäinen) koirani lopetettiin.. :S
"...you cannot demand more from a trial otherwise it will become a goal in itself, a sport, and will harm instead of being useful to the breeding effort." || vISLY
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.
Hiljaiseloa vielä hetkisen, palaan kyllä.


