Sivu 3/4
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Lähetetty: Su Tammi 04, 2009 9:22 pm
Kirjoittaja Henji
Mahtuu mahtuu, aina yksi napero hyvään kotiin!
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 4:22 pm
Kirjoittaja Mona
Tuo 20.1. päivä kuulostaa ainakin minusta ihan hyvältä :). Tosin en ole todellakaan estelemässä, jos haluat näiden syntyvän vähän aikaisemminkin ;D. Aloittelen tässä juuri sivujen tekemistä.
Onko muuten ok, jos nimen kummatkin osat kirjoitetaan isolla alkukirjaimella? Azad Zamir on minusta paljon paremman näköinen kuin Azad zamir.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana)
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 4:46 pm
Kirjoittaja Henji
Sori, joudut tyytyä pieneen (oon tarkka oikeinkirjoutusten kanssa

). ;)
Nyt lukitaan, pentueen
syntymäpäivä on 18.1!
// Ja emolle kaksi uutta titteliä: jvV-08 vV-08
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 5:13 pm
Kirjoittaja Ember
Dodiin, mie olen saanut kyhäiltyä neidille sivut.
Weltraum Anormal Rüya "Asli"
Kuten näkyy, niin päädyin sitten Asli- nimeen. Turkkia, tottakai, ja tarkoittaa "aitoa, todellista". Kyseessä on ihan turkkilainen ristimänimi.
Kerrothan jos löytyy jotakin korjattavaa ^^.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 5:43 pm
Kirjoittaja Henji
Oikein kaunis neiti sieltä syntyi, tulee valkoisen kanssa Canliin. :D Muuten ei mitään korjattavaa, mutta tuo Rüya pienellä, rüya. ;)
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 5:45 pm
Kirjoittaja Ember
Henji kirjoitti:Oikein kaunis neiti sieltä syntyi, tulee valkoisen kanssa Canliin. :D Muuten ei mitään korjattavaa, mutta tuo Rüya pienellä, rüya. ;)
Ääh, mä toivoin ettet huomais!

No ei sentään, korjailen ^
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: Ti Tammi 06, 2009 7:15 pm
Kirjoittaja Mona
Devon esittäytyy :). Haluaisitko kertoa mikä tuo väri on?
// ja sinä siis rekisteröit nämä? Tai ainakin jotain sellaista olin lukevinani Weltraumin sivuilta.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: Ke Tammi 07, 2009 6:27 pm
Kirjoittaja Henji
Mona kirjoitti:// ja sinä siis rekisteröit nämä? Tai ainakin jotain sellaista olin lukevinani Weltraumin sivuilta.
Yksi niistä asioista joita on pitänyt poistaa sivuilta, muokkaus ei vain innosta ennen kuin saan paremman ulkoasun.. :/ Eli tällä hetkellä en rekisteröi, vaan omistajat saavat hoitaa sen. Katson asiaa myöhempien pentueiden kanssa, heti kun tuonne rekisteröintiin saataisiin lisättyä se tietojen muokkausmahdollisuus, joka onnistuu salasanalla.. Eli en rekistereröi. :)
Tulipas siitäkin penusta oikein hyvännäköinen! Värejä en mainitse omienkaan koirieni sivuilla, koska oon todella huono noiden värien kanssa. ;) Tuon koiran pääkuvassa taas se näyttää suorastaan valkoselta, sivukuva puhuu eri sanoilla. Tuli kuitenkin mieleen creme eli kerma (esim.
xXx ja
xXx), mutta vahvasti en uskalla mennä sanomaan.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: Ke Tammi 07, 2009 6:31 pm
Kirjoittaja Mona
^ Selvä, rekisteröin itse. Löysin kuvissa olevan koiran sivuilta värin, laitoin sen englanninkielisen version Devonin sivuille.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: To Tammi 08, 2009 10:42 am
Kirjoittaja Tuulia
Lähtisikö Lukan omistajallekkin pieni, viimeinen silkki? : ) Alan taas pikku hiljaa palailla.. Kirjoitan lisää mikäli on tarvis.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (1 vapaana!)
Lähetetty: To Tammi 08, 2009 7:16 pm
Kirjoittaja Henji
^ Tietenkään sun ei tartte kijoittaa mitään, isäukko saa ehdottomasti pikkuseuraa! Ja ihanaa nähdä suakin täällä (ot // oletkos saanut multa yksityisviestiä tuomarointijutusta?). :D
Lähteekös sinne uros vai narttu ja nimi?
Re: Silkkivinttikoiran pentuja
Lähetetty: Su Tammi 11, 2009 7:51 pm
Kirjoittaja Henji
Tuulia?
Jes, emo Canli nappasi sen BH -tittelin ennen pentujen syntämää. Nyt on mun elämä pelastettu!

Re: Silkkivinttikoiran pentuja
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 7:06 pm
Kirjoittaja Tuulia
Olen saanut, tuomaroin piakkoin :-----) Uros sopis nyt joukkoon kaikista parhaiten.
Re: Silkkivinttikoiran pentuja
Lähetetty: Ke Tammi 14, 2009 7:13 pm
Kirjoittaja Henji
^ Oukkei. Nimi vielä, etusivulla vaihtoehdot. :)
ALO on muuteen enään tuomaroimatta, sasu. laittoi tänään muiden tulokset. Hän lupautui, kun en ollut varma etkö pääse koneelle, onko sulla kiireitä vai missä olit. :3
Re: Silkkivinttikoiran pentuja (syntyneet!)
Lähetetty: La Tammi 17, 2009 1:28 pm
Kirjoittaja Henji
SYNTYNEET 17.1.!
Tuulialta vielä nimi ja sivut, Aslille ja Devonille onnea! :D
Päivää aikaistettu yksi eteenpäin (piti olla 18.1), koska tajusin tuon 18.1 olevan päivä, jolloin edellinen(/ensimmäinen) koirani lopetettiin.. :S