Sivu 3/3
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: La Heinä 12, 2008 9:34 pm
Kirjoittaja noel
Henji, selvä juttu ;).
Apila, tästähän me jo juttelimme. Pentu lähtee sulle! Jään odottelemaan sivuja. Ei oo kiire, tulen itsekin takasin vasta viim. 10.08, ja koneelle pääsen ennen sitä nyt ja huomenna vaan.
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: La Heinä 12, 2008 9:59 pm
Kirjoittaja Apila
Hyvä hyvä, siintä tulee Will.
http://www.glamrose.org/4lapsclover/will.html tuonne ilmestyy sitten tietoja 8)
AVO-kuva löytyy, etsiskelen vielä JUN ja NUO kuvia ^^
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: Su Heinä 13, 2008 1:40 pm
Kirjoittaja noel
Hianoa hianoa ;).
Eivätkös muuten sheltit kuulu MINI eikä MIDI-luokkaan? Pisti vaan silmään tuossa kisakalenterissa. Muttaa, hyvä kun sait sivut tehtyä näin nopeasti. Kiitoksia oikein paljon!
kiitoksia kaikille pentujen ottajille. Jääkäämme sitten odottamaan seuraavaksi tulevaa samojedipentuetta! :).
Kuulumisia olisi oikein mukava myös aina välillä kuulla. Ja muistakaakin sitten aina välillä piristää muistia Kiipelin myyntiehdoissa, koska niistä ei aina joka pykälää muista.
HYVÄÄ KESÄKESÄÄ 2008 KAIKILLE :).
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: Su Heinä 13, 2008 1:44 pm
Kirjoittaja Apila
MIDI luokan ala säkäkorkeusraja on 35cm ja sheltit ovat rotumääritelmän mukaan urokset 37cm ja nartut 35,5cm, yli 2,5cm poikkeama ei toivottu.
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: Su Heinä 13, 2008 3:39 pm
Kirjoittaja noel
Kuinka?
Olen pitkään jo ilmoittanut shelttini MINI-luokkaan, mutta hylkäyksiä ei ole tullut, kuin vain yksi? :o
Mitäs minä nyt tuon asian kanssa teen?
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: Su Heinä 13, 2008 3:58 pm
Kirjoittaja Apila
Whoops :D Haha, en tiedä.
Re: Kiipelin shelttipentue 01/07
Lähetetty: Su Heinä 13, 2008 4:30 pm
Kirjoittaja noel
Nohh, kaipa tästä jotenkin selvitään.
Topicin voikin varmaan pistää lukkoon, ellei kenelläkään pennunottajalla ole jotain tärkeää asiaa :).