Sivu 3/3

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 7:44 pm
Kirjoittaja Evie
Juu, saa ilmotella sivuja.<; Mut kisaaminen alkaa niinkun sanoit, vasta syntymäpäivän jälkeisissä kisoissa.

jassulle ei lähde pentua noilla tiedoilla, kaipaan vähän enemmän perusteluja. <; Ja Ellukin, ootko nyt varma, että haluat Fedan pennun, kun vaikutat vähän epävarmalta ? :s

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: La Tammi 24, 2009 11:15 pm
Kirjoittaja Natali
No siinä tapauksessa saanen esitellä pikkuisen Essin.

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: Su Tammi 25, 2009 2:48 pm
Kirjoittaja Ellu
Haluan! Uroksen ottaisin jos sie mulle pupsin lupaat. (:

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: Su Tammi 25, 2009 4:19 pm
Kirjoittaja Evie
Kissedille kiitokset Essin sivuista! (: ja voi kun kiva, kun jollakin kasvatilla on joskus piirretyt kuvatkin!

Ellu, mitä tulevaisuuden suunnitelmia on? Aiotko kilpailla ja jos, niin missä määrin? Oletko kiinnostunut pennuttamaan ym?
Kyllä mä varmaan sulle voin luovuttaa pennun, jos sitten on ehdottomasti pysyvä koti, mietin vain, kun sulla noita koiria on jo nyt aika paljon, mutta uskon kyll, et tuut niitten kans toimeen noinkin. <;
-- joten alappas nimee valitteen ja sivuja suunnitteleen! =D

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 10:16 am
Kirjoittaja Ellu
Kiitos. Kylähullu! WolfTame's Village Idiot siis mulle.

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: Ti Tammi 27, 2009 8:45 pm
Kirjoittaja Janina
-

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: La Tammi 31, 2009 8:55 pm
Kirjoittaja Evie
Kiitokset Janitalle Dracon sivuista. <;

Ellulle tuo nimi käy mainiosti, nyt odottelen vielä sulta ja Viukilta sivuja!

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA! (1vapaa)

Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 4:28 pm
Kirjoittaja Ellu
klik mulla on kuvat kunhan saan ne photoon..

Re: Shetlanninlammaskoirapentuja suunnitelmissa.SIVUJA

Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 9:54 am
Kirjoittaja Viuki
Taccatan ulkoasu ei toimi, mutta laitoin silti tekstit sivuille. Kuvaa etsin vielä.