Sivu 3/4

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 2:07 pm
Kirjoittaja Susityttö
Laita kasvattaja kohtaan Prêt ja linkki http://www.freewebs.com/fantasy14806/indexuusi.htm (:

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ti Touko 19, 2009 7:54 pm
Kirjoittaja Amanda
Mulla saattaa kestää näiden sivujen kanssa vielä kun yritän vasta väsätä sivuilleni ulkoasua, ja yritän päättää että perustanko kennelin yksin, vaiko ne yksityiset joita olen suunnitellut! Millon haluaisit sivuja viimeistään? :)

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ke Touko 20, 2009 2:31 pm
Kirjoittaja Susityttö
12.6. mennessä mielellään (:

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: To Kesä 04, 2009 9:11 am
Kirjoittaja Susityttö
Pentue syntyy ylihuomenna. Onko vilma vielä ottamassa pentua?

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 6:00 pm
Kirjoittaja conja
Saakos 6. päivä jo "julkaista" vai onko erikseen luovutuspäivä (: ?

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 6:20 pm
Kirjoittaja Susityttö
Luovutuspäivä on 12.6. eli sinä päivänä olevaan näyttelyn yms. saa ilmoittaa ja sen jälkeen oleviin(:

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 6:41 pm
Kirjoittaja conja
Selvä (:

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Kesä 06, 2009 6:33 pm
Kirjoittaja Susityttö
Tänään maailmaan pyörähti sitten neljä mäykyn pentua, kaksi urosta ja kaksi narttua. Yksi nartuista on vielä nimeä vailla ja kenties omistajaakin, jos vilmasta ei kuulu mitään.
Tässä perhetapahtumassa sattui harmillinen käänne heti pentujen syntymän jälkeen, Lily menehtyi sisäiseen veren vuotoon. </3 Tämä oli kova paikka minulle sekä monelle muulle. Mutta onneksi tässä on yksi lohtu, Rosa on juuri astutettu ja sen pennut tulevat syntymään 15.6., siitä onkin saatu aivan loistava varaemo pennuille.

Erno eli Prêt Hefaistos.

Niin ja emä, Lily, oli saanut luolakokeista tunnuksen LUT E.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: La Kesä 06, 2009 6:35 pm
Kirjoittaja Jenna
Pidä mut mielessä jos jää jokin ilman kotia ;)

ot/
mä haluan muuten akita uroksen sulta! Vaikka jonkin tuonnin!! :D

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 7:48 pm
Kirjoittaja Susityttö
Todennäkösyys, että Vilman pentu lähtee myyntiin on 65%, kun en hänestä mitään ole kuullut (: Mielelläni sulle mäykkyräykyttimen antasin. Ja mielelläni amerikanakitauroksenkin sulle antaisin :D Laittele yv'tä asiasta, olisi mulla myös yksi kasvatti myynnissä.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 8:13 pm
Kirjoittaja Jenna
Prêt Nike kuulosti hyvälle tuo selitys nimestä ;)

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 8:14 pm
Kirjoittaja Susityttö
Eli vilman pentu lähti nyt sitten Jennalle, kun hänestä ei ole mitään kuulunut. Prêt Nike sulle (: Tuo selitys on kyllä kiva. Kiinnostaisko sinnuu Jenna muuten sijoituspentu?

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 6:56 am
Kirjoittaja Jenna
Kit kalenteri pitää paikkansa eli niihin ollaan ilmoiottauduttu mukaan :D

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 9:37 am
Kirjoittaja Susityttö
Kiitos Kit'n sivuista (: Teillä on kisaura lähtenyt hyvin käyntiin. Vielä reeddalta ootellaan sivuja.

Re: Mäyräkoiria

Lähetetty: Ma Kesä 08, 2009 10:45 am
Kirjoittaja Amanda
Mulla on ihan hyvällä alulla noi sivut, mutta toi webs ei taas mulla toimi niin en pääse muokkaamaan sivuja...