Sivu 3/4

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Pe Tammi 30, 2009 9:59 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok, se siis sinulle. Ja kiitoksia sivusta :D

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: La Tammi 31, 2009 9:30 pm
Kirjoittaja Hobu
Mie muuten sittenkin vaihoin vielä Vecille käyttölinjasen kuvat. (:

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 2:07 pm
Kirjoittaja Suzie
Attic Tricks voi muuttaa Stristar'siin. ^^

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Helmi 01, 2009 7:43 pm
Kirjoittaja Anna_
Hobu: Oo, tosi kivan näköinen tyttö :D
Suzie: Ok, se sulle^^

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 3:28 am
Kirjoittaja Kati
Kyllähän mä tietty pennun tahtoisin niin kuin puhuttiinkin ;> ja ei mua toki haittaa vaikka siihen elinikäinen jalostusoikeus jäis sulle. Olisko sulla sitten jotain kivoja kuvia poitsulle, ajattelin vain että olisi sitten sullekkin mieluisat 8D (ja ylipäänsä mun jokaisen HH koiran kuvat on ollut miellyttävät kun on olleet sulta :'DD)

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ti Helmi 03, 2009 2:45 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok, sijoitusuros siis sulle^^ Juu, osutaan meseen samaan aikaan jossain vaiheessa niin katellaan kuvia.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Pe Helmi 06, 2009 3:09 pm
Kirjoittaja Anna_
Sakemannipentueen astutus 15.02.2009, laskettu aika 01.03.2009. Miltä kuulostaa?

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Pe Helmi 06, 2009 4:40 pm
Kirjoittaja Marcia
Kuuulostaapi hyvältä :)

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Pe Helmi 06, 2009 6:12 pm
Kirjoittaja Kati
Sopii mullekkin aivan mainiosti ;)

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Pe Helmi 06, 2009 6:15 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Hienosti sopii :D Isän kisakalenteri on nyt vihdoin ja viimein päivitetty, eli siellä ovat nyt kaikki uusimmatkin tulokset. Muutama serti oli tullut lisää sekä vFIN TVA -titteli.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: La Helmi 07, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Anna_
Ok, hienoa :D Täytyy alkaa sitten nimiä miettimään, jos ei nyt mitään ihmeitä tapahdu niin tästä tulee Hukkaharjan O-pentue^^

// Edittiä sen verran VF-pentuetta koskien, että laitan rekkarinumerohakemukset vFCI:hin tänään, katselkaa aina välillä sieltä milloin tulevat. Laitan toki ne tuonne VF:n kasvatit -sivullekin.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 9:05 pm
Kirjoittaja Marcia
Ja mie otan sen nartun :)

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 11:46 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Millos nimiä on tulossa? :D

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Su Helmi 15, 2009 11:56 pm
Kirjoittaja Anna_
Mariza: Ok, narttu sinulle.
Kuunsirppi: Lapulle on jo kerätty listaa ehdotuksista, mutta vaatii vielä vähän miettimistä. Eli jonkin ajan kuluttua.

Re: HH saksanpaimenia ja VF bordercollieita

Lähetetty: Ma Helmi 16, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Marcia
Mä löysin uuden kivan kuvan nartulle ja nyt mie oottelen jos A.t saa piirrettyä mulle nätin sakemannin nii siitä tulee sitten piviko!