Catahoula leopard dogit

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja

Viesti Kirjoittaja Joana »

Noniin, pennut saatiin maailmaan seitsemän aikoihin tänä aamuna, narttu ensin, harmaa uros sen jälkeen (aslak) ja toinen uros viimeisenä. Kisailun saa nyt aloittaa, ja sivuja toivoisin mahdollisimman pian. + Olisi sellainen pieni pyyntö, että koittaisitte nopsaan jos mahdollista ilmoitella noita näyttelyihin, sillä olen ilmoittanut kasvattajaluokan ja toivon että se saataisiin kasaan :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
con
Alkupalat
Viestit: 46
Liittynyt: To Helmi 19, 2009 11:00 am

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja con »

Jos joku peruu, niin mulle voi aina antaa :lol:
KuvaKuva Kuva KuvaSaa clikkailla.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Joana »

Valitettavasti kaikki shih tzut ovat varattu, ja näillä näkymin myös menossa varaajilleen. Seuraavasta sipsupentueesta ei ole vielä tarkempaa tietoa, kuin että emänä on mahdollisesti Jatsi eli Sivukaistan Deirdre, ja ajankohta on auki. Tietysti mulla on tossa noi catahoulat varattavissa, mutta niiden syntymään menee vielä aikaa.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Claara :) Nuo sivut ovat nyt uudella ulkoasulla kun en viitsinyt "turhaan" tehdä vanhaan ulkoasuun. Ulkoasu siis vaihtuu pian. Ja sukutaulu tulee huomenna.
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Joana »

Nätti tyttönen <3_<3 Jos vain millään ehdit, niin ilmoita tyttö näihin kisoihin 1, 2 että saadaan kasvattajaluokka kasaan.

// Ja tähän vielä sellainen uutinen että isä on nyt myös vEUW-08 ollen kyseisessä näyttelyssä VSP.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Avatar
Jebi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 521
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:15 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Jebi »

Ilmoittelen neitokaisen ainakin noihin kisoihin. Onnea isän menestyksestä! (:
Totin blogi
taukoilua v-koirista. kasvattien omistajat heittäkää yv:tä jos koirien kisautus mietityttää.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Voi vitsi ku tekis mieli tommosta catahoulia. : o Onko yhtään tietoa, mihin aikoihin keväällä pentue syntyis? : D
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Joana »

Sehän riippuu aika paljon varauksista ja varaajien toiveista. Nyt alustavasti ehkäpä huhtikuussa - toukokuun alussa, mutta tietysti aikaisemmin jos kiinnostusta on.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Oivoi, kyllä tuollaine oma leopardi olisi kiva. : ) Pistelenpä siis tarjousta kehiin : D

Eli ottaisin koiran enemmän kuin mielellään asustelemaan Burnt Iceen, joka kasvattaa siperian huskyja. Kenneli on oikeastaan vasta noussut pystyyn ja koiriakin löytyy, vaikka sivut väittävätkin muuta (pitäisi jaksaa pistää heidät sivuille : D). Olen juuri palannut tauolta ja kisauksenkin aloitin vastikään korillani. Ennen taukoa voisin kuitenkin väläyttää kisanäytöksi Isbaellaa sekä Pennyä, joilta puuttuu kisoja kalenterista. Mutta tähän väliin voisin vielä väläyttää sivunäytöksi (ja kisanäytöksikin :D) Nikkeä ja Beaa. Heillä on vasta kisaus aluillaan, mutta tuloksia tullut jo mallikkaasti. : ) Pennulla tultaisiin harrastamaan aktiivisesti monipuolista kisausta. Itse pidän koirieni kisautuksesta, joten aktiivisuutta toki tulee. Näin alkuun itse ainakin ajattelin aloittaa tuota kisautusta paimennuksessa sekä tokossa ja tietenkin näyttelyissä (vaikka kuvat olisivatkin kuinka huonot tahansa!). Lisäksi ottaisin siihen rinnalle mielelläni pelastuskokeet, flyballin, koiratanssin ja vesipelastuksen. Palveluskoirapuolelta mentäisiin tekemään vain tuo BH-koe. Myöhemmin ajattelin, että voisin mahdollisesti käyttää koiraa jalostuksessa, mutta siihen voidaan varmaan palailla myöhemmin ja kattoo nyt miten pennulla menee. : ) Mutta tää tais olla nyt sit tässä. ^^
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Joana »

Juu sulle lähtee yksi ehdottomasti! Kisautus ja muu kuulostaa oikein hyvältä :)
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Jee, ihanaa! 8) Pistelen parhaillani lupapyyntöjä, saa nähä tärppääkö : D (meni vähän ot'ksi.. :´D)
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Joana »

Catahoulien varaajille vähän väliaikatietoa, eli alustavasti olen suunnitellut nimiteemaksi intiaaniheimoja. Vielä olisi auki, tuleeko nimien eteen BT vai Breathtaking, mielipiteensä saa ilmaista :) Löysin valtavan listan eri heimojen nimiä, ja suoritan pientä karsintaa...
Saa valittaa jos ei tykkää :mrgreen:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
peace sells
Le-ppä-ker-ttu
Viestit: 184
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 10:37 am
Paikkakunta: Hakunila, grrr
Viesti:

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja peace sells »

Wou, hieno nimiaihe! : DD Itse kannattaisin tuota Breathtaking'in. ; >
Did you fly without wings? Did you cry without tears?
- All you need is Siberia.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja (sipsut syntyneet)

Viesti Kirjoittaja Joana »

Äh, näitähän on joku satatuhatta... http://www.tunturisusi.com/wildwest/intiaanit2.htm löytyy paaaaaaljon nimiä, sieltä valkkaamaan :> Sellainen toive vain, että jättäisitte pois ne lyhyimmät sekä sellaiset joiden nimi on helposti käännettävissä suomeksi (esim. Grand River). Syntymäänhän menee vielä aikaa, mutta kerrankin mulla on nimet ajoissa! :D
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Leopardikoiria ja shih tzuja LONNY!

Viesti Kirjoittaja Joana »

lonnyltä kaipaisin vielä Chrystianin sivuja!
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Vastaa Viestiin