Sivu 3/3
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 7:42 am
Kirjoittaja Ricea
^ sopii mulle. Mulle kyllä kelpaa kaksikin, tai sitten en käytä Flytä jalostuksessa lainkaan. Aika näyttää sit sen. (:
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 4:24 pm
Kirjoittaja Frisky
Joo siis, kun sanoin ettei tuloksia ihan hirveetä vauhtia tule, tarkoitin lähinnä ettei poika valioidu tyyliin tokossa kuukaudessa tai parissa, kun kuitenkin useassa lajissa kerrallaan kisataan ^^
Sivut kyhään tämän illan aikana nyt, kun mulla on kutsumanimikin selvillä.
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 7:27 pm
Kirjoittaja sasu.
Joo elikkäs toi max. kolme pentua olisi hyvä muille paitsi sitten sijoitusurokselle katellaan erikseen.
Frisky, joo niin mä vähän ajattelinkin. :) Ja ei sillä pentuasialle tosiaankaan ole mikään kiire enkä annakaan teettää pentuja vähään aikaan. Ihan rauhassa vaan! Ja sivuista olisin kiitollinen joo. ^__^
Eli onko tää jalostusasia kaikille nyt ihan selvä ja okei?
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: Ke Helmi 25, 2009 9:27 pm
Kirjoittaja Frisky
Siitä tuli pitkän harkinnan jälkeen
Seri. Toivottavasti noi kuvat on sulle ok, tietysti vaihdetaan jos ne ei missään tapauksessa käy, mutta ainakin tahtoisin nähdä millaisia laatumainintoja noilla saa. Omaan silmääni ihan hyvännäköinen uros, vaikka kaula ehkä pitempi voisikin olla..
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: To Helmi 26, 2009 5:28 pm
Kirjoittaja Ricea
Jalostusasia on mulle ainakin ihan ok! :--) Biiih, vielä kauheen pitkä aika, että saan kisata! x)
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: To Helmi 26, 2009 6:42 pm
Kirjoittaja Frisky
Mitens sasu saako nuilla kisata, jos katsoo, että kisojen päivämäärät ovat tuon 3.3. jälkeen? Mulla ja Ricealla ainakin ihan kamala hinku päästä tuloksia hankkimaan =D
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: To Helmi 26, 2009 6:58 pm
Kirjoittaja sasu.
Frisky, kiitos sivuista! Hyvät kuvat on :)
Joo tästä mun pitikin mainita (silloin kun syntymäaika oli päätetty),mutta olen unohtanut. :D Eli saa ilmoitella sellaisiin kisoihin joiden päivämäärä on ton jälkeen. Mutta kisautuksen voi myös aloittaa vasta 3.3. jälkeen.
Ja mä en sitten rekisteröi pentuja, joten hoitakaa se itse jos teillä on tapana tehdä silleen.
Joanalta vielä sivuja odottelen!
// Joana, joo siis ei niillä vielä mitään kiirettä ole. :DD
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: To Helmi 26, 2009 7:09 pm
Kirjoittaja Joana
Joo kyllä sä ne sivut kohta saat... Mulla vaan ei oo nyt ollu aikaa ja ulkkaki pitäs vaihtaa ja äh.
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! SYNTYY 3.3.
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 2:42 pm
Kirjoittaja sasu.
Ja nämähän syntyi sitten eilen ja nyt saa aloittaa kisailun aktiivisesti ja toivoisin että kuulumisia tulisi välillä yv'll tai sähköpostilla tai vieraskirjan kautta. Toivotan onnea kaikille pennun omistajille tulevaisuuteen. :)
Joana, lähetätkö sivut mulle vaikka yv'llä, jos lukotan tän topiikin?
Niin ja Frisky mä lisäilin sut meseen. :D
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! KAIKKI VIELÄ KUULOLLE
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 3:40 pm
Kirjoittaja Joana
Sain ne nyt nettiin niin laittelen tähän vielä kun kerran auki on :)
Dera tässä:)
Re: Marigoldin bortsupupsit maailmaan! KAIKKI VIELÄ KUULOLLE
Lähetetty: Ke Maalis 04, 2009 3:44 pm
Kirjoittaja sasu.
Joana, kiitos sivuista! Huhhuh, onpas Dera kertakaikkiaan upean näköinen :oo <3
Laitan tämän nyt sitten lukkoon ja ilmoitelkaa kuulumisia! ;))