Saksanpaimenkoiria :: syntyvät 27.3., kiitos sivuista!
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria :: sivuja saa tehdä, synt.päivä päätetty
Chain Reactionissa on ainakin potkua ;). Harmi kun nuo kuvat ovat vähän takaviistosta. Kuitenkin mielestäni ihanan näppärän näköinen narttu, ihan omiaan harrastuskoiraksi! Uskon, että Johannallekin kelpaa hyvin :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Nostaa rautaa
Potkua ainakin löytyy, ja hieman mutusteltua tuo nimi kuulostaakin paremmalta kuin April Fools :D Sivut ovat olleet valmiina jo pari päivää, mutta kutsumanimen keksimiseen meni k-a-u-a-n. Lopulta päädyin sitten siihen, että kasvattinne on: LES Chain Reaction "Keisha". Toivottavasti molemmille kasvattajille nimi ja sivut kelpaavat, samoin kuten kuvat ;>
-
- Nakkisotilas
Oikein hyvältä näyttää, kiitoksia sivuista! (;
Taukoilua.
-
- Kriisissä
- Viesti:
Tännekin kelpaavat oikein hyvin! Sitten kun Keisha on kotiutunut, toivoisin henkilökohtaisesti jotain pientä luonteenpoikasta :). Jos vain mahdollista.
Muuten erittäin paljon onnea tulevaisuudelle, toivottavasti saamme kuulla tyttösen kuulumisia aina silloin tällöin (;
Muuten erittäin paljon onnea tulevaisuudelle, toivottavasti saamme kuulla tyttösen kuulumisia aina silloin tällöin (;
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Analysaattori
Täältä löytyy herra nimeltä Luca: http://nuvem.org/ja/luca.htm
Sivut ovat vähän mitä ovat, kun pitäisi saada uusi ulkoasu sivuille ja materiaalia ei ole sivuilla paljoa. Yritän nyt jos pääsisin sinne Lappeenrannan näyttelyyn ja vaikka kysellä joistain kennelistäkin, tosin mulla ei ole mitään hajua mihin ihmisillä on lupia ja lupalistakaan ei taida kovin elossa olla. :D
Sivut ovat vähän mitä ovat, kun pitäisi saada uusi ulkoasu sivuille ja materiaalia ei ole sivuilla paljoa. Yritän nyt jos pääsisin sinne Lappeenrannan näyttelyyn ja vaikka kysellä joistain kennelistäkin, tosin mulla ei ole mitään hajua mihin ihmisillä on lupia ja lupalistakaan ei taida kovin elossa olla. :D

-
- Kriisissä
- Viesti:
Kiitos sivuista! Minulle ainakin kelpaavat mainiosti :). Kannattanee selata osallistujien sivuja jostain viimeaikaisesta isosta näyttelystä, ja katsoa mistä heidän kuvansa ovat. Sieltä saa ainakin osviittaa kuvaluvista (;.
Mites muuten, haluatko että kisaan Lucalla jossain lajissa? Tällä hetkellä omien koirien joukossa tilaa on ainakin paimennuksessa ja tokossa.
Mites muuten, haluatko että kisaan Lucalla jossain lajissa? Tällä hetkellä omien koirien joukossa tilaa on ainakin paimennuksessa ja tokossa.
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
-
- Analysaattori
No jos paimennuksessa haluaisit herraa kisata, niin olisi kiva. Mä kun en ole juurikaan siihen lajiin perehtynyt, niin voi vaikka hoitaa noi pk-lajit (toivomuksia mikä laji niistä?) sekä tottelevaisuuden ja kunhan kuvat saadaan, niin myös näyttelyt. Ja siinä ohessa sitten muita lajeja. :)

-
- Analysaattori
- Viesti:
Meidän pennusta tuli Tura. Luonnetta tulee kunhan kerkeen kirjottaan. Nyt just alko koeviikko joten en kerkee ainakaan viikkoon. :)
-
- Alkupalat
Re: Saksanpaimenkoiria :: syntyvät 27.3., kiitos sivuista!
Nammm.... Kiinnostais. Mut en ymmärrä mitä toi osto tarkottaa toi raha niin siis miten virtuaalikoiria voi ostaa (millä rahalla?) Eli varaisin jos joku kertoo millä rahalla ? Mun kennel on www.Linnunjäljestäjät.webs.com... Kasvatan labbiksii mut kyl kai sinne tietty muutakin saa tulla :D
-
- Kriisissä
- Viesti:
Re: Saksanpaimenkoiria :: syntyvät 27.3., kiitos sivuista!
Kiitos sivuista Hobu! Erittäin nätti neiti, ja kutsumanimikin on hurmaava ;).
Pilvi, voin mielelläni kisata Lucalla paimennuksessa! Ilmoittele, jos tarvitset jelppiä muissa lajeissa :). Tokossa voit toki kisata itse, mutta esim. jos sulla on paljon ALO-koiria, niin voin kisata Lucan kanssa sen luokan (mulla vain yksi ALO:ssa). Mutta ihan miten vain haluat! Voidaan viestitellä siitä myöhemmin.
Nyt ovat pennut siis syntyneet, ei tässä enää muuta kuin onnea kaikille hurjasti kisauralle, sekä kotielämään! Toivottavasti saadaan Johannan kanssa kuulla kuulumisia aina silloin tällöin :D.
Linnunjäljestäjät: pentue on jo syntynyt, ja kaikilla koirilla on oma koti :).
Pilvi, voin mielelläni kisata Lucalla paimennuksessa! Ilmoittele, jos tarvitset jelppiä muissa lajeissa :). Tokossa voit toki kisata itse, mutta esim. jos sulla on paljon ALO-koiria, niin voin kisata Lucan kanssa sen luokan (mulla vain yksi ALO:ssa). Mutta ihan miten vain haluat! Voidaan viestitellä siitä myöhemmin.
Nyt ovat pennut siis syntyneet, ei tässä enää muuta kuin onnea kaikille hurjasti kisauralle, sekä kotielämään! Toivottavasti saadaan Johannan kanssa kuulla kuulumisia aina silloin tällöin :D.
Linnunjäljestäjät: pentue on jo syntynyt, ja kaikilla koirilla on oma koti :).
SUSILAPSI.NET
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.
Living on Elm Street.
Kingdom of Devonia.