Sivu 3/3
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 9:20 am
Kirjoittaja kirby
Remrock Bright Point eli
Sonic esittäytyy :) Sivut valmiit (luonnetta lukuunottamatta) ja mä odotan että syntymäaika päätetään ennen kuin alotan minkään näköisen kilpailemisen tällä.
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 11:07 am
Kirjoittaja Nona
Oikein sukulaistyttö päässyt kuviin :--D Kiitti sivuista!
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 11:09 am
Kirjoittaja kirby
Tiedätkö muuten aussie-ihmisenä että ootko nähnyt nää kuvat jollain muulla virtuaalikoiralla? :) Yritin katsoa eikä kellään näyttänyt olevan kylläkään.
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 11:57 am
Kirjoittaja Nona
Ei ole kenelläkään käytössä, tai ainakaan kenelläkään joka kisaisi. On muuten Lanasta kasvanut nätti koira, samaa näköä on kuin pikkusetäpuolessaan (mikä onkaan..), saman mallinen neiti, pentuna sitä jo ihailin.

Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 12:33 pm
Kirjoittaja kirby
jaa sä ihan tunnet tän Lanan! :)
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja Nona
En tunne, mutta tiedän kun tunnen kasvattajan 8)
//Kiitos jeanne!
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: La Kesä 13, 2009 3:47 pm
Kirjoittaja jeanne
Tässä Reganin alustavat
sivut.
Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: To Kesä 18, 2009 10:29 pm
Kirjoittaja Hobu
Ria neitokainen. Älä välitä luonteesta. Oikea luonne tulee kyllä. Ja kuviakin tulee lisää.

Re: Remrock B / nimet
Lähetetty: Ma Kesä 22, 2009 10:15 am
Kirjoittaja Nona
Tack, persoonallinen tapaus tuo Ria..
Kohta aloitan pentueen oman sivun tekemisen, joten pentue voisi syntyä pian, esim. 24.06. eli ylihuomenna. Sopii kaikille?