Sivu 3/3

Re: Kuperkeikan ensipentue Anri! ELLU viimeinen viesti!

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 6:47 pm
Kirjoittaja Dream
^aijempaa viestiä muokattu.

Sanotaanko nyt näin että olin päivemmällä hieman sekaisin, ja asiasta häkeltynyt kun yhtäkkiä Anri (ennenstään tuttu) tulikin pyytämään tästä yhdistelmästä pentua. Ja tosi epäreilultahan tuo minun ehdotukseni silloin kuulostikin. Enkä tee tätä päätöstä nyt säälistä, vaan silkasta järjen pilkahduksesta :D

Olisitkos Ellu vielä halukas sijoituspentuun, jos sellaisen tästä kuitenkin ottaisin? :> Jokatapauksessa pennut olisivat etuoikeus sinulle, kun kerta uros on sinun ;>

Re: Kuperkeikan ensipentue !Ellu, Anri!

Lähetetty: Pe Helmi 27, 2009 9:00 pm
Kirjoittaja Anri
Jhöh, mie tajuan nämä asiat aina liian myöhään :'< Mutta eipä voi mitään.

Re: Kuperkeikan ensipentue !Ellu, Anri!

Lähetetty: La Helmi 28, 2009 11:07 am
Kirjoittaja Ellu
Kyllä sijoitus käy paremmin kuin hyvin. (:

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: La Helmi 28, 2009 1:44 pm
Kirjoittaja Dream
Hienoa Ellu :> Pennut syntyvät huomenna, ja pentua saa ilmoittaa jo kisoihin joiden päivämäärä on 2.3 tai sen jälkeen.

Janitalta sivuja!
Siinä tapauksessa että Janitasta ei kuulu mitään viikkoon, otan yhteyttä Anriin.

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: La Helmi 28, 2009 9:38 pm
Kirjoittaja Janina
Tulee tulee, mutta CC'ssä on täysi remontti päällä, osoite vaihtuu enkä ole vielä kerennyt/jaksanut suunnitella ulkoasuun sopivaa koirien sivua, koska oon ollut koko loman oksennustaudissa. :>

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: To Maalis 05, 2009 7:04 pm
Kirjoittaja Ellu
Mitä tykkäät jos sittenkin laitan tän kuvan Kissille?

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja Dream
Eli pennut ovat nyt syntyneet, toivottavasti Janita jaksaa pian ne sivutkin näyttää. Puuttuvat sivut tekevät oloni epävarmaksi kodin sopivuudesta.

Ellu, tyttönen näyttää oikein näpsäkältä tuossa kuvassa! Itselläni ei ole mitään pivikoja vastaan, joten laittelehan tuo ja kokeile mitä tuomarit tykkäävät :> Ainahan sitä voi kuvaa vaihtaa, jos mieli muuttuu ^^ Onnea kisakentille!

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 4:28 pm
Kirjoittaja Janina
No hm. Täytyyks mun nyt sit alkaa väkertään aivan turhaan niitä vanhalle sivustolle? :D Tällä pöytäkoneella ei pysty käyttämään freewebsiä, enkä mä ole pitkään aikaan päässyt yläkerran koneelle kun täällä on viikon jylllännyt oksennustauti eikä sitä konetta saa siksi käyttää.

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 4:33 pm
Kirjoittaja Ellu
laitan ton kuvan ennemmin sitten. (: mie oon reippaast noihin kisoihin jo osallistunu. saa nähdä millasta menestystä tulee.. rekisteröitkö sie pennut vai laitanko ite menemään kun tarvis muitakin rekisteröidä?

Re: Kuperkeikan ensipentue !Janita sivuja!

Lähetetty: Su Maalis 08, 2009 8:20 pm
Kirjoittaja Dream
En ole omia koirianikaan rekisteröinyt (kannattais varmaa :D), joten voit ite laittaa tiedot menemään :> Toivottavasti sinulle ja Kissille tulee mukava kisaura ja menestystä matkaan!

Janita, voithan väkertää vaikka väliaikaiset sivut, jotta saan sivut Kuperkeikan tietoihin. Niin, eikä tarvi roikkua täällä topicissa kun pentue on jo periaatteessa syntyny :>