Sivu 3/6

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ma Maalis 09, 2009 9:56 pm
Kirjoittaja Roosa
?? Siis minä en ainakaan Lapinlumon kennelistä kuvalupia ole pyytänyt ja ei kuvatarvettakaan ole. En ihan ymmärtänyt viestiäsi Viivi..

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 2:59 pm
Kirjoittaja Ellu
Viivi se on Lapinpeikon eikä lumon..

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 5:59 pm
Kirjoittaja Satmi
^Lapinlumon on tanskalainen lapinkoria kasvattava kennel. Mut en mäkään oikeen kässänny et mihin tää liitty.

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Ti Maalis 10, 2009 6:10 pm
Kirjoittaja Viivi
Olin lukenevinani että kuvat olivat Lapinlumosta ei Lapinpeikosta. Anteeksi, ihan turha virhe minulta. (:

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 6:04 pm
Kirjoittaja Spiegel
Olen käynyt tuota kelpiepentueilmoitusta himoitsemassa jo useiden päivien ajan ja yrittänyt jankuttaa itselleni, että en varaa tästä nyt pentua, mutta puhuin vielä kennelini toisen ylläpitäjän kanssa asiasta ja päätin nyt kuitenkin tulla vinkumaan tämmöistä. Eipä näitä kelpieitä kauhean usein kuitenkaan synny, ja kun kyseessä on vielä Bordersky... (:

Tulevana kotina toimisi Tulenkertoman & Etälaulun -niminen kennel, jota olemme tällä hetkellä yhdistämässä kahdesta erillisestä kennelistämme. En uskalla luvata ainakaan alkuun mitään himokisautusta monissa eri lajeissa, mutta ainakin pk-lajeissa ja paimennuksessa sekä tietenkin näyttelyissä olisi mahdollisuus kisailla suht. aktiivisesti. Kisautusnäyttöä voi katsoa näiltä ja näiltä koirilta (kisautettu toki enemmän, osalla kalenterit päivittämättä, merkittäviä tuloksia ei ole tullut, tai koira on vasta saapunut - selittelyn makua). Kuvalupia on jostakin, mutta mikäli emme löydä sopivia kuvia, laitettaisiin koiralle käyttölinjaisen kuvat.

Näillä eväin mietin narttupentua. Koti olisi ehdottoman pysyvä, pentua tultaisiin mahdollisesti käyttämään jalostuksessa, riippuen tietenkin suostumuksestasi. :D

Re: Eahkdean slkt & Bordersky akt

Lähetetty: Pe Maalis 13, 2009 6:20 pm
Kirjoittaja Hobu
Spiegel, Kyllä mie sulle pennun mielelläni luovutan. Koirias näkee mukavan paljon kisoissa. Mie oon omalle pennulle ehkä teettämässä joskus pienen pentueen, mutta mun puolesta voisit sinäkin omallesi teettää pienen pentueen.

Re: Eahkdean slkt (syntyneet) & Bordersky akt

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 7:16 pm
Kirjoittaja Hobu
Suomenlapinkoirat syntyivät tänään. Kaikki pennut voivat hyvin ja muuttavat jo tänään uusiin koteihin. :'D Pöpöltä vielä toivoisin sivut. Rekisteröin sitten koko pentueen kerralla VFCI:n.

Re: Eahkdean slkt (syntyneet) & Bordersky akt

Lähetetty: Pe Maalis 20, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja Juinttu
tässä
Huomasin että pentujen isänemonisä on minulle tullut herra Hampus, joten voitte lisäillä hänet sukutauluun...

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 2:25 pm
Kirjoittaja Hobu
Kiitos Pöpö sivuista! Hyvät sivut on, enkä mitään huomattamista löytänyt. Lisäilempäs omankin pentuni sivuille tuon Hampuksen.

Ja lähetän tänään rekisteröinnit VFCI:n ja laitan ne teille sitten yvllä kunhan ne tulevat.

Australiankelpielle nimet! Kaksi pentua vielä vapaana. Devinistäkin on jo tullut paimennusvalio.

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 4:14 pm
Kirjoittaja Spiegel
Saiskos tuon Bordersky Electricity? :D

// Tuota, laittaisimme pennulle mieluusti tämän koiran kuvat, onko pentueesta mahdollista syntyä mustaa ruskein merkein?

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 6:10 pm
Kirjoittaja Hobu
Saat tuon nimen. Kivan näkönen kelpie tuo! Pentueeseen voi syntyä minkä värisiä tahansa, koska emän väriä ei ole määritelty ja eikä myöskään Devinin vanhempien. Muutenkin mie oon virtuaalikoirien kanssa sitä mieltä et aina voi syntyä minkä värisiä tahansa. (:

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 8:19 pm
Kirjoittaja Ricea
Myö saatiin päätettyä, että otetaan Bordersky Emergency (:

//: ja uros meille

Re: Bordersky akt NIMET vapaana vielä pentuja

Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 2:48 pm
Kirjoittaja Hobu
Teille tuo nimi ja uros. (:

Pennut astutetaan huomenna sillä narttulla on nyt juoksut 1.4. (: Pennut syntyvät sitten 4.4. Sivuja saa alkaa tekemään, haluan sivut viimeistään kahden viikon päästä pentujen syntymästä. Rekisteröin pentueen vFCI:n. Ja kisoihin saa ilmoitella, jos niissä on pvm. 4.4. jälkeen.

Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 4:54 pm
Kirjoittaja Spiegel
Bordersky Electricity eli Pihka esittäytyy (:

Re: Bordersky akt synt. pvm. päätetty

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 8:05 pm
Kirjoittaja Hobu
Kiitos sivuista. (: