Sivu 3/7
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 4:18 pm
Kirjoittaja Pohjanmeren
Mä haluaisin varata toyvillakoirista yhden narttupennun. Kisaisin näyttelyissä, tokossa, agilityssä ja koiratanssissa. Pentu pääsisi asumaan
Valkohuiskuun.
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 5:17 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Susityttö: Sulle lähtee tottakai pieni dallupoika :D Jalostuskäyttö on tulevaisuudessa mahdollista, terveen järjen rajoissa kuitenkin.
Iivi: Loistavaa :D Merkkailen ylös isän uusimmat saavutukset.
Henji: Siitä vain >:) Sulle lähtisi kyllä yksi, Dangan on niin hyvässä kodissa nyt :D
manna: sinulle se nimi.
Pohjanmeren: Sinulle yksi narttu, kiinnostaisiko sijoituspentu?
Ja siis kaikille vielä selvennykseksi: tuo welhopankilla maksaminen ei ole pakollista, jos ei omista pankkia niin ei maksa. Yksinkertaista ^^
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 5:52 pm
Kirjoittaja Susityttö
Kiitos. Carlyonilta sain
tämän kuvan käyttöön eli se tulisi sitten pennulle ja piviko-puolelle siis lähdetään (:
Oletko suunnitellut nimiä ja/tai syntymäaikaa?
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 5:58 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Komea poika tulee olemaan :D Dallupentujen nimet tulisivat todennäköisesti alkamaan kirjaimella S, syntymäaika huhtikuussa, oliskohan siinä puolessa välissä hyvä?
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 6:10 pm
Kirjoittaja Pohjanmeren
Voishan Huiskuun tulla sijoituspentu...
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Su Maalis 29, 2009 6:15 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Jes, kiitoksia Pohjanmerelle :D
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Ma Maalis 30, 2009 9:34 pm
Kirjoittaja peja
juu laitoin "hienosta piirrustuksestani" kuvan kennelin sivuille koirista ihan alimmaiseksi saa arvostella :)
http://www.peetu.net/Lumihiutaleen/documents/37.html
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 2:54 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Vähän haaleahko kuva, mutta muuten itse asiassa ihan hyvän näköinen saku (: Oikein hyvä ylälinja. Pää näyttää muuten hyvältä, mut otsapenger on hieman turkan voimakas. Kulmaukset hyvät edessä ja takana, hyvännäköinen alalinja myös. Hyvin olet onnistunut piirtämisessä :D
Re: Gendarme's kevään pentueet
Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 10:17 am
Kirjoittaja Kuunsirppi
Saksanpaimenkoirat syntyneet 3.4., eli siis sivuja tänne päin!
Dallupentue tulisi syntymään 15.4., käykö varaajille? Nimiä tulee lähipäivinä :3
Re: Gendarme's kevään pentueet SAKUPENNUT SYNTYNEET
Lähetetty: Pe Huhti 10, 2009 12:40 pm
Kirjoittaja Susityttö
Hyvin tuo pvm käy (:
Re: Gendarme's kevään pentueet SAKUPENNUT SYNTYNEET
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 4:05 pm
Kirjoittaja Ember
Hyvin käy miullekin ^^ Nimiä odotellessa siis.
Re: Gendarme's kevään pentueet SAKUPENNUT SYNTYNEET
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 4:17 pm
Kirjoittaja Janina
Olisiko vielä sakunarttua varattavissa? :)
Re: Gendarme's kevään pentueet SAKUPENNUT SYNTYNEET
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 5:23 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo etköhän sä voi varata, vaikka pentue on käytännössä jo syntynytkin. Sivujahan ei keneltäkään ole vielä tullut, joten heitäpäs vähän viestiä alle.
MANNA & PEJA
Re: Gendarme's kevään pentueet MANNA & PEJA
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 5:36 pm
Kirjoittaja Janina
Joo eli palveluskoiraksi olisi tosiaan hakusessa sakunarttu
CC'hen. Saksanpaimenkoirat on aina ollut sydäntä lähellä, olempa kaksi sellaista irlkin omistanut. :) Harrastaisimme kaikkia käyttölajeja, näyttelyitä tuskin. Kisanäyttöä mulla olisi mm.
Just Beside Yousta. Kisakalenteri ei ole täysin päivitetty, sen jälkeen tullut mm. vKUMA ja II- ja III-palkinnot tokosta. Tarjoaisin siis koiralle mahdollisimman aktiivisen ja pitkäaikaisen kodin. :) Sillä viisin.
Re: Gendarme's kevään pentueet MANNA & PEJA
Lähetetty: La Huhti 11, 2009 5:56 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Joo, sulle lähtee yksi kakara. Sakupentujen nimet taitavat olla edellisellä sivulla (ne R-alkuiset) sieltä vain valitsemaan (: