Sivu 3/3
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 3:45 pm
Kirjoittaja Ricea
Ei oo mitään vastaan. Voiko sivut jo tehdä? x) Meidän
herra on sit tuon näköinen (:
//: oon tullu jotenki katumapäälle tän pennun kanssa.. Oon kuitenki aika surkea kisaaja ja mitä vielä, virt-hommat on nyt ihan pakkopullaa.. No, mä mietin tätä vielä.
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 5:29 pm
Kirjoittaja Anna_
Mullekin käy tuo 01.04. oikein hyvin. Ollaan sitten yhdessä pojan kanssa aprillipiloja
Mutta joo. Tuo kasvattaja jolta mulla oli luvat ei ole vielä vastannut. Mutta odottelen kärsivällisesti, eiköhän sieltä kuitenkin jossain vaiheessa vastaus tule. Tuossa yksi päivä piirtelin aikani kuluksi jotakin, ja jos käy niin, että piirroskuvat tulee käyttöön niin laatu on suunnilleen
tällaista. Tuo tarvitsee vielä vähän viimeistelyä, mutta toivottavasti kuitenkin kelpaa?
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Su Maalis 22, 2009 6:44 pm
Kirjoittaja Rami
Molemmille:
Huh mitä upeuksia <3___<3 Kasvattajatäti on ERITTÄIN tyytyväinen!
Niin ja, sivuja saa alkaa jo tekemään
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: To Maalis 26, 2009 5:30 pm
Kirjoittaja Rami
Joo eli sivuja saa toki alkaa jo tekemään. Ja Ricea, tosi ikävä kuulla :/ Muistuttaakseni kuitenkin: tämä kasvattajatätikin on aika vapaa-muotoinen virtuaalijuttujen suhteen, joten se epä-aktiivinen kisaaminen ei haittaisi.
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: To Maalis 26, 2009 8:18 pm
Kirjoittaja Anna_
Mä saan sivut valmiiksi varmaankin tuon syntymäpäivän tienoilla, ehkä aikaisemmin. Mulla on tässä yksi projekti menossa, joka valitettavasti vaatii aika paljon aikaa joten.. Mutta 01.04. ovat sivut varmasti sinulla^^
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Pe Maalis 27, 2009 8:17 pm
Kirjoittaja Kuunsirppi
Mä rupean värkkäilemään noita sivuja, kunhan saan kutsumanimen päätettyä :P
//EDIT:
Venla esittäytyy!
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Ti Maalis 31, 2009 8:48 pm
Kirjoittaja Kettu
Nartun jos saisin. Etukäteen pahoittelen, sillä sivut eivät millään valmistu huomiseen mennessä. Jos saisin viikonloppuun asti armonaikaa?
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Ke Huhti 01, 2009 10:24 am
Kirjoittaja Anna_
Ja tässä esittäytyy Varastettu Mieli aka
Vaara.
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Ke Huhti 01, 2009 7:10 pm
Kirjoittaja Ricea
Saadaanko me tosiaan Ketun kanssa armonaikaa? Mulla on niiiiiin siististi tekemistä loppuviikolla, mut jos koitan ne vaiks perjantaina vääntää!
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Ke Huhti 01, 2009 7:41 pm
Kirjoittaja Greywolf
Harmaan Aaveen Särkyneen Sydämen Hotelli sai nimekseen Leida ja sivut löytyvät
täältä.:) Kuvia en ole sivuille vielä laittanut, mutta pistän mahdollisimman pian.
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: To Huhti 02, 2009 3:56 pm
Kirjoittaja Rami
Aah, kasvattajatäti on rakastunut kasvatteihinsa. Parempia ei voi toivoa, kiitoksia.
Ja armon aikaa saa jos kukin (nimim. minähän se olen erityisen aktiivinen..)
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: To Huhti 02, 2009 9:58 pm
Kirjoittaja Kettu
Jiekna, eli Harmaan Aaveen Sokea Pianonvirittäjä esittäytyy. Pitää vielä luonne ja kuvaukset kirjoittaa, samoin jutskata sun kanssa vielä noi kuva-asiat läpi :)
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 6:34 am
Kirjoittaja Ricea
Waime esittäytyy kasvattajalleen (: Toivottavasti mekin korkataan kisakausi hyvin alkuun.
Hyvää kisakautta kaikille sisaruspennuille sekä kasvattajatädille koirineen!
Re: Siperianhuskypentuja
Lähetetty: La Huhti 04, 2009 11:06 am
Kirjoittaja Rami
Jees, eli kiitos nyt kaikille hienoista sivuista ja hyvärakenteisista kasvateista. Ketun kanssa yritän törmäillä mesessä tämän kuva-asian kanssa, mutta tuon Jieknan kuvan on muuten ottanut Mika Orko :>