Sivu 3/5
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 9:41 am
Kirjoittaja Miruu
Eikun muutoksia! ;)
Herkkusuu ei lopeta, se vain muuttaa webs.com:iin (
www.herkkusuun.webs.com). Harlekiininarttu muuttaa sinne ja sille tulee valokuvat.

Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Lisää kiinnostuneita?
Lähetetty: Ti Kesä 02, 2009 3:14 pm
Kirjoittaja yenndanes
ÄÄÄÄH no arvaappa vaan meneekö mulla sekasin Miiru ja Mari ja kaikki!

:oops:
Eli unohda kaikki aikaisempi, mä kato sekotin Mariin, eihän sun koiras ole sij. vaan ihan oma.
Blaaaa, sama pää kesät ja talvet, ja väsymys teki taas osansa. ;D PAHOITTELUNI! :)
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 9:14 am
Kirjoittaja yenndanes
Nimet lisäilty aloitusviestiin, varasin sieltä nyt itsellenikin nimen, koska uskoisin ottavani pentueesta myös ikioman kotiin.
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 9:26 am
Kirjoittaja Miruu
Mun nartulle vois ottaa ton Be With Me. Kutsumanimeksi saatan laittaa Bellan, katsos. <3_<3
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 9:28 am
Kirjoittaja yenndanes
Sulle se. =)
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 10:25 am
Kirjoittaja Zandie
Jospa mulle tulisi sitten Be Yourself. :) Ajattelin nyt tänään tai huomenna aloitella piirtämistä, näytän kun kuva valmistuu.
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 10:35 am
Kirjoittaja yenndanes
Jees =)
Mä lähen huomenna reissuun, tuun su-illalla/yöllä, ens viikolla koitan sitten saada syntymäaikaa jne teille tietoon :)
Hyvin mahollista että aika on ensi viikon loppupuolella.
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 4:23 pm
Kirjoittaja Mari
Päätetään Yenn nimestä sitten kun tiedetään sukupuoli ;)
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: To Kesä 04, 2009 5:34 pm
Kirjoittaja yenndanes
Juu ja kyllä mun puolesta sä saat sen nimen päättää. :)
Mutta, kumpaa itse toivot? Mulla ei nyt itellä ainakaan tällä hetkellä ole mielessä jotakin
tiettyä koiraa jolle kuvat saada otettua/käyttöön kennelistä. Ootko sä miettiny tätä kuvapolitiikkaa ite yhtään?
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: Pe Kesä 05, 2009 6:08 pm
Kirjoittaja Mari
Mulle sitten musta uros, nimeltään Batman
Yritän kysellä kuvia ulkomaisilta kenneleiltä tai sitten tuolta pyynnöt&tarjoukset -alueelta. Itse en jaksa nyt alkukesästä lähteä näyttelyihin kuvaamaan.
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: Su Kesä 07, 2009 11:14 pm
Kirjoittaja yenndanes
Jees. :)
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / NIMET!
Lähetetty: Ti Kesä 09, 2009 9:24 pm
Kirjoittaja yenndanes
Pentujen syntymäpäivä tulee olemaan 20.6.2009!
Ja ne joilla ei vielä kuvia ole niin ei hätää, laitelkaa mulle sivuja kun ehditte.
Ei mullakaan vielä 100% varmuutta ole mitkä kuvat pojalle tulee.
Asiasta kymmenenteen, pentueen isä Cevin on nyt myös tuore N MVA! =)
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!
Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 7:07 am
Kirjoittaja Summer
Hei, Yenn.. Ajattelin sitä Tiibetinmastiffi pentuetta...?
Koskas se olisi sitten? :>
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!
Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 11:34 am
Kirjoittaja yenndanes
Niinkuin sanoin, ilmoitan sulle sitten ;) En osaa vielä yhtään sanoa, pyrin siihen että minulla ei ole pentueita kokoajan,
koska kasvatustyöni on suht pienimuotoista. Mutta infoilen sulle heti kun tiedän, alan miettiä TM-pentuetta paremmin
tämän pentueen lähdettyä uusiin koteihin ja kun näen että kaikki pennut alkavat kisata tasaisesti jne. :)
Re: MU/HA tanskandoggeja kesäkuussa! / Nimet ja synt.pvm!
Lähetetty: Pe Kesä 12, 2009 5:37 pm
Kirjoittaja Mari
Tässä Perron sivut:
http://www.freewebs.com/nuuskuttajan/perro.htm
Kuvalupia olen kysynyt kahdesta kennelistä, vastauksia siis vielä odottelen ;)