Virtuaaliset lelukoirakennelit

Virtuaalimaailmaa ja -koiria koskevat asia-aiheet.
Mirzu
Syvällistä

Re: Virtuaaliset lelukoirakennelit

Viesti Kirjoittaja Mirzu »

Dandie kirjoitti:Hih, mie keräilen schleich koiria. Vasta 8. >___< Mutta täällä kun noita kauppoja ei oo...
Mäkin keräilen noita, tai ainakin keräilin. Mulla on ainakin bernejä, schäfereita, collieita, jackrussel ja noutajia. Lelukoirakennelit - kuulostaa ehkä lapselliselta tai muuta, mutta mun mielestä toi on jotenkin mielenkiintoinen ja kiva aihe. Kuvauttaa (pehmo)lelukoiria ja tehdä niille sivut. Onneksi näitä ihmisiä on vielä, jotka viitsivät leikkiä, ettei kaikki oo semmotteita teinejä, jotka haluaa olla jo suurin piirtei ekaluokkalaisesta lähtien aikuisia. Nyt alkoi tehdä mieli tekaista tuommonen juttu, mutta aikaa ei kyllä tipu. :-D
Lansu_
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Lansu_ »

Kendra kirjoitti:Schleich on todellakin laadukas muovieläin, jotka maksimissaan normaalit maksavat alle 5 euroa. Setit ja vähän erikoisemmat otukset ovat sitten kalliimpia. Robinhoodista saa halvalla, mutta (esimerkiksi) joissakin askarteluliikkeissä/sen tyylisissä on myytävinä miltei kaikki "mallit." Myös ruokakaupoista löytyy jonkinlaisia, ainakin Citymarketista.

"Kaikki Schleich-hahmot tehdään tarkasti mittakaavan mukaan ja maalataan käsin. Materiaali on keraamisen oloista, painavaa muovia. Saksalaisella tarkkuudella suunnitellut mallit takaavat aidon näköisen lopputuloksen. Ei siis ihme, että Schleichit ovat keräilijöidenkin suosiossa. Schleichit ovat turvallisia, niistä ei liukene haitallisia aineita, eivätkä ne sisällä pvc:tä tai pvc-pehmentimiä. Kun valitsette eläimiä, joiden mitat ovat vähintään 5x5 cm, voi niillä turvallisesti leikkiä pienempikin lapsi."
Lainaus: http://www.lahjakas.fi/product_catalog.php?c=4

Koiria

//Näistä on myös tehty kopioita, joita löytyy esim. BR-leluissa niiden oikeiden otusten vieressä. Niissä aidoissa lukee se schleich sellasessa jalassa olevassa lapussa ;)
Saksan leluliikkeet ovat varmasti jokaisen Schleich-keräilijän unelmia, sillä mä en ainakaan ole Suomesta löytänyt vielä niiden valikoimien vertaa. Mielettömät hyllyt täynnä erilaisia Schleich-eläimiä. Kun sais yhden jokaista mallia olis jo aika mahtava kokoelma. <3_<3 Itsekin näitä olen keräillyt ja ostanut kaikki, yhtä lahjaksi saamaani lukuunottamatta, on ostettu Saksasta. Löytyy 10 hevosta sekä koira, panda ja kaksi leijonaa.

Mä mietin tota käsimaalausjuttua... Aiemmin noille käsinmaalatuille eläimille laitetiin piste tyyliin jalkapohjaan todisteeksi aidosta käsinmaalauksesta. Mun elukoista vain pandalta löytyy tuo piste, yhdelläkään muulla ei sitä ole vaikka ovatkin aitoja Schleich-eläimiä. Tuo panda on ihka ensimmäinen ostamani Schleich ja sen ostosta on kulunut useita vuosia, joten en tiedä onko piste otettu kokonaan pois käytöstä vai eikö noita enää maalata oikeasti käsin. Mitä viimekin kesänä Saksassa noita katselin niin kaikki on kyllä kuvioinniltaan ainakin hivenen erilaisia, näyttävät siis käsinmaalatuilta mutta tosiaan mene ja tiedä.

Ei mulla muuta, menee kyllä ohi varsinaisen aiheen... :P
When the hurricanes came for me
I could finally crash again
And that's how I became the sea
noel
Lassien tassuhiki

Viesti Kirjoittaja noel »

^ Lansu_, noin paljon Schleich-eläimiä? :o Huhhuh! Ota yhteiskuva niistä kaikista ja laita tänne 8D
Viuki
Syvällistä

Viesti Kirjoittaja Viuki »

Kävin teitä varten laskemassa schleich-kokoelmani, ja tässä tulee: istuva sakemanni, seisova sakemanni, sakemannin pentu, musta labbis, keltainen labbis, kultainennoutaja ja sen pentu, kk mäyräkoira, 2x jackrussel, leikkivä koiranpentu, bordercollie, airedalenterrieri, kettuterrieri, huskynaaras, huskyuros, leikkivä huskynpentu, seisova huskynpentu, dalmisuros, dalmisnarttu, seisova dalmiksenpentu, istuva dalmiksen pentu, sekarotuinen koira(näyttää vähän sprinkulta), berninpaimenkoiranpentu, istuva orava, seisova orava, istuva mangusti, seisova mangusti, fretti hiiri, rotta, kääpiökani, luppakorvakani, metsäjänis, marsu, hamsteri, arabitamma, arabiori, joku ruskea hevonen, friisiläisvarsa, hannoverivarsa, joku ruskea varsa, andalusianhevonen, shettistamma, shettisvarsa, kaninhäkki, vapaa-ajan ratsastussetti, kouluratsastussetti, hevoskärryt ja esteratsastussetti. Jotain varmasti vielä puuttuu..
Kiva lista, entäs teillä?
Early
Le-ppä-ker-ttu

Viesti Kirjoittaja Early »

Mäkin laskin mun pikkusiskon (ehkä pari mun) Schleichit, yhteensä niitä oli 61. Mä otin yhteiskuvankin niistä, mutta se tulee myöhemmin kun vähän tökkii toi kuvien siirto. Suurin osa on tommosia villieläimiä, kun pikkusisko tykkää. Monena jouluna tullu pussillinen eläimiä :> Onneks mun ei tarvi tietää paljon noihin on menny rahaa....

// Jos toi pistejuttu, että jos se on jalassa tms niin on käsinmaalattu, niin pitää paikkansa, niin meidän Schleicheistä käsinmaalattuja ois 26.

// No jos mäkin nyt listaan nää. Tää on sit pitkä lista, varoitan.
Eli..: 2x norsu, 2x vauvanorsu, urosleijona, naarasleijona, leijonavauva, tiikeri, tiikerivauva, ykskyttyräinen kameli, kakskyttyräinen kameli, berhandilainen, karhu, karhunpentu, lehmä/hieho, sonni, lehmävauva, collie, orava, marsu, joku kettu, hirvi, peura, pikkupeura, varaani, lisko, 2x jotkut dinot, seisova jääkarhu, istuva jääkarhu, possu, ruskea heppa, valkoinen heppa, mustavalkoinen heppa, ruskea varsa, poni, musta heppa, laukkaava ruskea heppa, susi, seepra, kilpikonna, kirahvi, kirahvivauva, ruskeavalkoinen varsa, panda, pandavauva, kenguru, aasi, aasivauva, apina, apinavauva, virtahepo, virtahepovauva, 2x erilaiset sarvikuonot, joku mykkihärkä, krokotiili, suipponokkanen krokotiili, dalmis, hylje, paksuturkkinen kisu, harmaa kissa ja musta karhuvauva.

Kuva Kuva
i got your picture, i'm coming with you, dear maria, count me in
Mineas
Ammattimouhoaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mineas »

Itseltäni löytyy älytön kasa pehmoleluja. Lähes kaikki tiikereitä. Yhteensä varmaan joku 30 tiikeriä plus reilu viis muuta.
Kaikki asustavat kaapissa liukuovien takana sulassa sovussa :D. Noista en kyllä raaski luopua, ovat niin lähellä sydäntäni.. &.&
Natali
Kriisissä

Viesti Kirjoittaja Natali »

Mulla oli vielä nelisen vuotta sitten laskujen mukaan yli 200 pehmolelua, joista suurin osa oli koiria. Nyt niitä on enää about kymmenen, kun ne vähemmän tärkeät lähti kirpparille.
Weetsi
Toistolla tehoa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Weetsi »

Early kirjoitti:Mäkin laskin mun pikkusiskon (ehkä pari mun) Schleichit, yhteensä niitä oli 61. Mä otin yhteiskuvankin niistä, mutta se tulee myöhemmin kun vähän tökkii toi kuvien siirto. Suurin osa on tommosia villieläimiä, kun pikkusisko tykkää. Monena jouluna tullu pussillinen eläimiä :> Onneks mun ei tarvi tietää paljon noihin on menny rahaa....

// Jos toi pistejuttu, että jos se on jalassa tms niin on käsinmaalattu, niin pitää paikkansa, niin meidän Schleicheistä käsinmaalattuja ois 26.

// No jos mäkin nyt listaan nää. Tää on sit pitkä lista, varoitan.
Eli..: 2x norsu, 2x vauvanorsu, urosleijona, naarasleijona, leijonavauva, tiikeri, tiikerivauva, ykskyttyräinen kameli, kakskyttyräinen kameli, berhandilainen, karhu, karhunpentu, lehmä/hieho, sonni, lehmävauva, collie, orava, marsu, joku kettu, hirvi, peura, pikkupeura, varaani, lisko, 2x jotkut dinot, seisova jääkarhu, istuva jääkarhu, possu, ruskea heppa, valkoinen heppa, mustavalkoinen heppa, ruskea varsa, poni, musta heppa, laukkaava ruskea heppa, susi, seepra, kilpikonna, kirahvi, kirahvivauva, ruskeavalkoinen varsa, panda, pandavauva, kenguru, aasi, aasivauva, apina, apinavauva, virtahepo, virtahepovauva, 2x erilaiset sarvikuonot, joku mykkihärkä, krokotiili, suipponokkanen krokotiili, dalmis, hylje, paksuturkkinen kisu, harmaa kissa ja musta karhuvauva.

Kuva Kuva
Mäki keräilin noita, mutta ei mä niitä enään oikein. : ) Mullakin on niitä semmonen pieni korilline, mulla melkein kaikki samat kun sulla. :P
Laku
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja Laku »

Ihan kiva idea, tuo lelukoirailu. Itselläni paikat pursuaa pehmoleluja, koiriakin, mutten varmaankaan jaksaisi niillä alkaa... jotan harrastamaan? En oikein osaa selittää, miksi, ehkei se tunnu jotenkin oikealta... (Anteeksi!) Vaikka rakastan koiria ja olen allerginen, en varmaan saisi lohtua pehmoleluista. No, ne, jotka pitävät leikkikoirilla harrastamisesta: Onnea harrastukseenne! Saa sitten nähdä, nouseeko leikkikoirat kovaan suosioon vai ei. :)
Yokoso! Irrashaimase...
Vastaa Viestiin