Sivu 3/3

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Lähetetty: Ma Touko 25, 2009 10:34 pm
Kirjoittaja Eppy
Huomenna saan varmaan sivut valmiiksi. Pääsin nyt koneelle, enkä yötä myöten jaksa tehdä. Edittaan tähän sitten.

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Lähetetty: Ti Touko 26, 2009 3:55 pm
Kirjoittaja Miira
Neron sivut. Lähettelin viikonloppuna lupa kyselyitä ja yksi tärppäsi ;)

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Lähetetty: Ke Touko 27, 2009 3:09 pm
Kirjoittaja Eppy
Sivut ovat kuvia/kuvaa vaille valmis. Varmaan väritän piirustuksen ja otan sen käyttöön, jos ei muuten kuvia löydy.

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Lähetetty: To Touko 28, 2009 8:44 pm
Kirjoittaja hayano
Neron sivut on hyvät, ja hienot kuvat :)

Eppy: Juu piirros kuvat käy vallan mainiosti :)

Re: Tervupupseja || NIMET VIKA VIESTI

Lähetetty: Ma Kesä 15, 2009 4:21 pm
Kirjoittaja hayano
SIVUJA nyt pikkuhiljaa niiltäkin ketkä oli reissussa.

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 12:26 am
Kirjoittaja Eppy
Tässä olisi sivut.
Pidän nyt taukoa virtuaalipuuhista, koska on leirejä, mökkeilyä ja matkustelua. Sivut ovat väliaikaiset niin pitkään kunnes saan Meowyinsin rakennettua tässä kesällä (kunhan tulee hiljaisempaa). Piirrustuksen väritys on mitä on, kun piti itse ruveta värkkäämään :--D.

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 4:56 am
Kirjoittaja hayano
Juu nuo sivut on oikein hyvät :) Onko pennulle muuten ollenkaan kutsumanimeä? :P

Hyvä kun ilmotit ni ei tarvi ihmetellä et miks koiran kanssa ei tapau mitään :)

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 12:40 pm
Kirjoittaja Eppy
Kutsumanimeksi tulee Rona. En osannut eilen päättää, pääasia oli että saan sivut tänne näytille, ettei enempää huutia tule :D
Ilmoittelen sitten myöhemmin meowyinsin osoitteen.

Re: Tervupupseja || SIVUJA KIITOS.

Lähetetty: Ti Kesä 16, 2009 1:40 pm
Kirjoittaja hayano
Okei. Hieno homma :)