Sivu 3/3
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
Lähetetty: To Heinä 30, 2009 11:46 am
Kirjoittaja Netry
^ se on narttu :--D VSP on ainoa uros, jos oikeen muistan. Urosten kehien aikaan taisin olla just aussieita kahtelemassa.
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
Lähetetty: To Heinä 30, 2009 12:20 pm
Kirjoittaja Iivi
^No jos voisin tuon kuvan saada palkaksi siitä piirtämästäni bordercolliesta? :)
//Selvä, kiitoksia! :D
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
Lähetetty: To Heinä 30, 2009 12:34 pm
Kirjoittaja Netry
^ juu kyllä sopii :) mulla on kyllä se luonne toisella koneella sille yhelle koiralles, mutta toinen kone ei aukea ni en saa sitä ulos sieltä ;s toi kyllä lupas saada ton koneen korjattua mahollisimman pian. Kuvan ottajaksi sitten Netry, ja linkki säpöön (norruska @ gmail.com) :)
Re: Sheltti- ja gööttipennuille kiinnostuneita?
Lähetetty: To Heinä 30, 2009 12:50 pm
Kirjoittaja Nettah
Kiva että saatte noita kuva-asioita hoideltua :--D
huomenna sitten pentujen syntymäpäivä :----)