Anteeksi kamalasti kaikille, kun mä olen lomailuillani pentujen rekisteröintiä viivyttänyt, toivottavasti kenelläkään ei ole hengenhätä sen rekisterinumeron kanssa.
Mulle Phase One, jos sopii. Sivut teen tänään tai huomenna, jos freewebs suostuisi toimimaan, perjantaina lähden viikoksi Rodokselle joten menee taas vähän myöhemmäksi ellen huomenna saa tehtyä. Mutta, jotta mä en enää hidastelisi tota rekisteröintiä niin pojan nimeksi tulisi Roni eli sivun osoitteeksi http://www.freewebs.com/kennel-furenza/Roni.htm. Värihän on black tricolor tai tricolor, kummaksi tämä nyt sitten lasketaankaan. :)
Bordercollieita käyttösuvusta
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
-
Anna_
- Epätoivoinen katse
- Viestit: 403
- Liittynyt: Pe Kesä 13, 2008 2:50 pm
- Paikkakunta: Porvoo
- Viesti:
Re: Bordercollieita käyttösuvusta
Enpä usko että se rekisterinumero on kenellekään niin päivän päälle, ja kun tosiaan ilmoitit tuosta matkasta jo etukäteen niinˆˆ
Ok, sulle tuo nimi ja sivun osoitteen laitan muistiin. Nätti poika!
Ok, sulle tuo nimi ja sivun osoitteen laitan muistiin. Nätti poika!
Everybody lies.
-Vuoden taiteilija 2008
-Vuoden taiteilija 2008
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Bordercollieita käyttösuvusta
No niin, vihdoinkin, saanen esitellä Roni. Luonne uupuu vielä, kisakentille yritetään ehtiä tässä viikon sisällä, mutta Furenzan kanssa on vähän kaikenlaista säätöä ulkan vaihdoksen ja uusien tekstien merkeissä joten katsotaan nyt kuinka aktiivinen tästä kesästä tulee.
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Bordercollieita käyttösuvusta
Heips (:Frisky kirjoitti:No niin, vihdoinkin, saanen esitellä Roni. Luonne uupuu vielä, kisakentille yritetään ehtiä tässä viikon sisällä, mutta Furenzan kanssa on vähän kaikenlaista säätöä ulkan vaihdoksen ja uusien tekstien merkeissä joten katsotaan nyt kuinka aktiivinen tästä kesästä tulee.
Huomasin että sinullakin on kuva luvat tuonne Bonnie Blue borderien sivuille. Oletko aikeissa käyttää muita kuvia Ronin nykyisten kuvien lisäki? (: Itselläni on ollut kuvaluvat ilmeisesti viimesyksystä asti, ja jos käyttölinjaisen bordercollien aijon vielä joskus ottaa, niin tuolta varmaan katselisin sille kuvia (Bonnie Blue Go For It Pip tai Bonnie Blue Gente Ice). En kuitenkaan usko että lähiaikoina toista käyttölinjaista olisi tulossa, mutta tulevaisuutta ajatellen ajattelin että on hyvä kysyä ja sopia (:
-Dream
// tän piti kyllä tulla yksityisviestillä, mutta ilmeisesti vain lainasin tähän topicii :'D
- Frisky
- Ei enää ikinä uudestaan
- Viestit: 2057
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:16 pm
- Paikkakunta: Turku
- Viesti:
Re: Bordercollieita käyttösuvusta
^
Mulla ei ole Bonnie Bluen borttujen lisäksi kuvalupia mihinkään muualle, ellei paria erinäistä koiraa lasketa, joten olisin todella kiitollinen, jos saisin Red Rittmeister vom Skuddenhof nimisen pojun kuvia käyttää noiden Ronin kuvien lisäksi. Muut jätän mielelläni sulle, sillä itse sain kuvaluvat vasta tämän vuoden puolella.
Mukavaa, että otit asian puheeksi ettei kahdelle koiralle sitten samoja kuvia satu. Tiedätkös, onko vielä jolla kulla muullakin kuvaluvat tuonne, saataisiin kerralla nämä sovittua. :)
/edit. mä en viitsi tätä töpöä enempää roskata joten vastailen tähän. Ensinnäkin miljoonat kiitokset, ei mulla noille kuville vielä ole käyttöä, mutta tulevaisuudessa.. Suunnitelmat on jo valmiina. Koristekuvina ja leiskassa saat noita tietenkin käyttää, vaikka ne mulla koiralla olisikin.
Mulla ei ole Bonnie Bluen borttujen lisäksi kuvalupia mihinkään muualle, ellei paria erinäistä koiraa lasketa, joten olisin todella kiitollinen, jos saisin Red Rittmeister vom Skuddenhof nimisen pojun kuvia käyttää noiden Ronin kuvien lisäksi. Muut jätän mielelläni sulle, sillä itse sain kuvaluvat vasta tämän vuoden puolella.
Mukavaa, että otit asian puheeksi ettei kahdelle koiralle sitten samoja kuvia satu. Tiedätkös, onko vielä jolla kulla muullakin kuvaluvat tuonne, saataisiin kerralla nämä sovittua. :)
/edit. mä en viitsi tätä töpöä enempää roskata joten vastailen tähän. Ensinnäkin miljoonat kiitokset, ei mulla noille kuville vielä ole käyttöä, mutta tulevaisuudessa.. Suunnitelmat on jo valmiina. Koristekuvina ja leiskassa saat noita tietenkin käyttää, vaikka ne mulla koiralla olisikin.
-
Dream
- Nostaa rautaa
- Viestit: 951
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 8:07 am
Re: Bordercollieita käyttösuvusta
^Vielä tätä topaa hieman kuluttaen 8)
Pojan kuvat ovat kovasti minua kiinnostaneet, mutta voin kyllä jättää ne sinun käytettäväksi, tokitoki. (: Mutta uskon että tarvittaessa ulkoasujen yhteydessä kuvia voin käytellä (eli vain koristekuvat + leiskoissa). Itse en ole kohdannut muita kuvaluvan omistajia, mutta toivottavasti kuvien suhteen ei sekaannuksia tule ^^
Pojan kuvat ovat kovasti minua kiinnostaneet, mutta voin kyllä jättää ne sinun käytettäväksi, tokitoki. (: Mutta uskon että tarvittaessa ulkoasujen yhteydessä kuvia voin käytellä (eli vain koristekuvat + leiskoissa). Itse en ole kohdannut muita kuvaluvan omistajia, mutta toivottavasti kuvien suhteen ei sekaannuksia tule ^^
