Tervuriiviöitä Rainvalleyyn
- Kirsi
- Höpsö veitikka
- Viestit: 8917
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
- Paikkakunta: Lahti
Re: Tervuriiviöitä Rainvalleyyn
Nonniin, pennut syntyivät tuolloin 4. päivä, ja kaikki meni synnytyksessä sun muissa erinomaisesti. Ja koska elämme ihanaa virtuaalimaailmaa, juoskaas kisakentille siitä kuuden päivän vanhojen pentujenne kanssa
! Päivitän Rainvalleyn kasvatus -sivun, niin saadaan sinnekin kaikki pennut (:
