Tervuriiviöitä Rainvalleyyn

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Kirsi
Höpsö veitikka
Viestit: 8917
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 5:40 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Tervuriiviöitä Rainvalleyyn

Viesti Kirjoittaja Kirsi »

Nonniin, pennut syntyivät tuolloin 4. päivä, ja kaikki meni synnytyksessä sun muissa erinomaisesti. Ja koska elämme ihanaa virtuaalimaailmaa, juoskaas kisakentille siitä kuuden päivän vanhojen pentujenne kanssa :mrgreen:! Päivitän Rainvalleyn kasvatus -sivun, niin saadaan sinnekin kaikki pennut (:
Vastaa Viestiin