Sivu 3/3

Re: Tervuriiviöitä Rainvalleyyn

Lähetetty: Ke Kesä 10, 2009 6:57 pm
Kirjoittaja Kirsi
Nonniin, pennut syntyivät tuolloin 4. päivä, ja kaikki meni synnytyksessä sun muissa erinomaisesti. Ja koska elämme ihanaa virtuaalimaailmaa, juoskaas kisakentille siitä kuuden päivän vanhojen pentujenne kanssa :mrgreen:! Päivitän Rainvalleyn kasvatus -sivun, niin saadaan sinnekin kaikki pennut (: