Lasimeren K (bc)
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Lasimeren K (bc)
Vielä Miljalta sivut niin saan laiteltua pentujen rekisteröinnit menemään. :)
Taukoilua.
-
Milja
- Vuohenruokaa
- Viestit: 1980
- Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am
Re: Lasimeren K (bc)
Mä oikeesti yritän saada tänään ees jonkinlaiset sivut valmiiksi! Ja Lasimeren Kosherista tulee nyt sitten narttukoira, käyttölinjainen tyttönen.
/edit. tässä Else, sivut on vielä ihan raakileet, mutta tuossa nyt ne pääpiirteittäin.
/edit. tässä Else, sivut on vielä ihan raakileet, mutta tuossa nyt ne pääpiirteittäin.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
-
Johanna
- Nakkisotilas
- Viestit: 230
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am
Re: Lasimeren K (bc)
Paljon kiitoksia sivuista! Oikein nätti tyttö Elsestä tulikin! &.&
Laitan tänään rekisteröinnit menemään ja päivittelen ne sitten aikanaan pentuesivulle. Rekisterinumeroissa tosin menee aikaa, mutta tiedätte, että olen anomusket kuitenkin laittanut menemään. (;
Laitan tänään rekisteröinnit menemään ja päivittelen ne sitten aikanaan pentuesivulle. Rekisterinumeroissa tosin menee aikaa, mutta tiedätte, että olen anomusket kuitenkin laittanut menemään. (;
Taukoilua.