Lasimeren K (bc)

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Vielä Miljalta sivut niin saan laiteltua pentujen rekisteröinnit menemään. :)
Taukoilua.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Milja »

Mä oikeesti yritän saada tänään ees jonkinlaiset sivut valmiiksi! Ja Lasimeren Kosherista tulee nyt sitten narttukoira, käyttölinjainen tyttönen.

/edit. tässä Else, sivut on vielä ihan raakileet, mutta tuossa nyt ne pääpiirteittäin.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Johanna
Nakkisotilas
Viestit: 230
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:32 am

Re: Lasimeren K (bc)

Viesti Kirjoittaja Johanna »

Paljon kiitoksia sivuista! Oikein nätti tyttö Elsestä tulikin! &.&

Laitan tänään rekisteröinnit menemään ja päivittelen ne sitten aikanaan pentuesivulle. Rekisterinumeroissa tosin menee aikaa, mutta tiedätte, että olen anomusket kuitenkin laittanut menemään. (;
Taukoilua.
Vastaa Viestiin