Sivu 3/4

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ma Heinä 27, 2009 4:53 pm
Kirjoittaja Ninni
^Okei kiva =) Mitäs mieltä itse olet kuvista,mitä näyttleyistä tulee ??

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ma Heinä 27, 2009 5:22 pm
Kirjoittaja Spyro
^ No mä voisin itse ainakin antaa koiralle ERIn, ja tuo oli silloin Oulussa muistaakseni ROP:kin, mutta en tiedä, mitä vFCI:n kouluttamat tuomarit sanoo, muutama antoi EHta, kun kyselin tuolla "Laatumainintaa ja arvostelua" -topicissa, mutta omasta mielestäni kuvissa on tosi kaunis koira :)

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ma Heinä 27, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja Ninni
^Ok,tosi kiva =) Minustakin koira on oikein kaunis =)

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ma Heinä 27, 2009 6:16 pm
Kirjoittaja Ninni
Yritän kovasti jo pennulleni kutsumanimeä keksiä niin saisikos sulta muutaman ehdotuksen ?? =)
Omia ehdotuksia pennun nimeksi ovat ;; Nenna,Ruuti(Liekkö liian urosmainen),Diva,Demi..

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 11:14 am
Kirjoittaja Spyro
^ Sinun ehdotuksistasi eniten ehkä omaan mieleeni oli tuo Diva, mutta loppupeleissähän sinä sen kuitenkin päätät :) Omia ehdotuksiani lisäksi olisivat mm. Ruby, Chairo, Chaya, Misha ja Miles. En nyt tiedä, kuinka hyviä nämä on, mutta toivottavasti auttaa edes vähän ajatuksia liikkumaan! :D

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 11:47 am
Kirjoittaja Susityttö
Acarden Njet Njet ("Nero") esittäytyy (:

edit // Nero kiittää kehuista!

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ti Heinä 28, 2009 1:27 pm
Kirjoittaja Spyro
^ Kiitos sivuista, Nero on aivan älyttömän komea poika :)

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 8:21 am
Kirjoittaja Ninni
Hei onko sulla "Norasta" lisä kuvia ??

Ja pennun nimeksi tulee sitten "Chaya" <3

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 11:15 am
Kirjoittaja Spyro
^ Hetkinen, katson. Mulla pitäis olla, mutta en mene vannomaan mitään. Kaunis kutsumanimi :D

/ Tässä pari

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 5:19 pm
Kirjoittaja Ninni
Kiitos kuvista,nyt alankin sivuja neitosellle väsäämään =)

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 5:20 pm
Kirjoittaja Spyro
^ Eipä mitään. Olen itsekin Dixielle tekemässä sivuja + kovalla vauhdilla teen pentuesivua näille pienokaisille :D

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 5:47 pm
Kirjoittaja Ninni
^Ok,mulla on kohta valmista =)

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: To Heinä 30, 2009 10:36 am
Kirjoittaja Ninni
Tässä esittäytyy Chaya (http://kennelmy.webs.com/Chaya.htm) ! Ilmoitin neidin jo pariin toko kisaan ja yhteen näyttelyyn =)

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: To Heinä 30, 2009 11:19 am
Kirjoittaja Spyro
^ Kiitos sivuista, kaunis tyttö ja kauniit sivut. Antamasi osoite ei muuten toimi, mutta osasin sen järjellä korjata oikeaksi :D

Saanen esitellä, Acarden Diggaan Itseäni alias Dixie.
Pentuesivu on valmis myös :) Noitten pentujen väritys ei ehkä vastaa aikuiskuvia, mutta sovitaan, että ne on tummunut iän myötä :>

/ Ja vielä sellaista, että muistakaahan kertoilla sitten välillä kuulumisiakin, niitä on mukava lukea!

Re: Harvinaista herkkua - kk. saksanseisoja, syntyvät 1.8.

Lähetetty: Pe Heinä 31, 2009 8:39 am
Kirjoittaja Ninni
^Korjasin tuon linkin tommoseksi =D

Pentuesivun kurkkasin ja onpa hieno =). Kuulumisia tullaan Chayan kanssa kertoilemaan vähän myöhemmin =) Ensimmäinen yö meni hyvin mitä nyt Chaya vähän aina uikutti äitiä etsiessään.Muuten tyttö on todella reipas ja iloinen veijari.