Blogit virtuaalikenneleillä
-
- Söi navetan kaksi nautaa
Re: Blogit virtuaalikenneleillä
Päätinpä innostua itsekin ja loin Acardelle blogin. Team Acarde, olkaa hyvät, en vastaa sisällön laadullisuudesta ;)
-
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viesti:
Mäkin sitten innostuin väsäämään Copelille blogin. Pitää vielä löytää jokin kiva paikka sille sivuilta, että ei jää vaan omaksi iloksi :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
- Sikko
- Floodari
Kannatan ideaa! Voiskohan vaikka modet jelppiä tai jtn?PUUDELISATU kirjoitti:Voiskohan tuohon aloitusviestiin vaikka koota listan virtuaalikennelien blogeista? Musta olis ainakin tosi kivaa nähdä, että kuinka monilla sellainen on oikeasti, kun nyt tämän ketjun myötä on noussut esiin vain muutama.
Sain myrrhan blogin muuten pari minuuttia sitten valmiiksi.
http://myrrhan.wordpress.com/
Mitä muuten olette mieltä noihin blogeihin kommentoimisesta?
Yawnin blogi!
you know what i like about people?
their dogs
their dogs
-
- Syvällistä
- Viesti:
- Iivi
Sunburn'sistakin löytyy blogi nyt :D Kannatan listausta!
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
-
- Lassien tassuhiki
Mä teen tuonne Etsintäkuulutuksiin ja Kyselyihin linkkilistan noille blogeille. Lisäilen sinne nyt ainakin kaikki tästä ketjusta löytyneet blogit. : )
-
- Vuohenruokaa
En itse ole edes ajatellut blogia kennelille koska minusta se on enemmänkin vain ajanhukkaa. Minulla ei ainakaan ole hirveästi aikaa kirjustella mitään blogeja virtuaalikoirilleni koska tuskin sitä kukaan sitten koskaan lukisikaan XD Joskus nimittäin oli blogi ja ei sitä koskaan kukaan lukenutkaan (kauan sitten!) Toisaalta taas onhan se hauskaa keksiä kaikkea juttua mitä kennelissä on tapahtunut jne. mutta en itsekkään lue koskaan kenenkään blogeja kun minusta se on tylsää lukea niitä vaikka ulkoasu yms. olisikin lupaava ja kuviakin löytyisi :) Huom! Tämä on vaan oma mielipiteeni mutta voisihan tuollainen olla myös kiva niille jotka tykkäävät lukea blogeja jt. miksipä ei. Ja eihän sitä tiedä vaikka joskus innostuisinkin blogeista enemmän!
-
- Syvällistä
Jossain vaiheessa oon ajatellu tehdä blogin kennelille ja sellaisen pienimuotoisen teinkin Hopeavuorelle, mutta tunsin heti että en jaksa kaikista uusista meriiteistä ja menestymisistä kertoa blogissa.
Joo, mulle ainaskin liian raskas on blogi kirjoittaminen. ;)
Joo, mulle ainaskin liian raskas on blogi kirjoittaminen. ;)
palaillaan.
- Vivienne
- Nakkisotilas
Mä oon joskus pitänyt kennelillä jonkunlaista blogia taikka päiväkirjaa ja musta oli ainakin silloin tosi kivaa kirjoittaa tyyliin siitä, kuinka koirat meni kehässä ja niin edespäin. Ehkäpä mä vielä joku päivä Lutuseenkin semmosen hankin, kun vain saisi ulkoasun tehtyä. Muutenkin pitää vähän pohtia, että miten sen toteuttaa jne. Kyllä se kummasti piristää muuten kovin kuolleita sivuja, jos sitä päivittelee edes välillä..
Jokainen tarina loppuu aikanaan.
Tääkin loppui jo.
Tääkin loppui jo.
- Danay
Itse seurailen vaihtelevalla aktiivisuudella muiden kenneleiden menoa ja suuri ilo ovat nämä blogit, joita tosin vain harva pitää pystyssä. Syynsä kullakin, ymmärrän hyvin, mutta itse tykkään sekä lukea, että kirjoitella blogia. Moni onkin bloggaamisen lopettanut alkuinnostuksen jälkeen, mutta onneksi on niitäkin, jotka vielä jaksavat luennoida kennelistään.
Itse perustin Choo Choo!:lle oman bloginsa vasta nyt tänään, kun mitään suurempaa tarvetta ei ole vielä ollut vähäisen eläinmäärän tekemisien luetteloimiselle, mutta nytpä kuitenkin pistin kirjoittelun aluilleen.
Itse perustin Choo Choo!:lle oman bloginsa vasta nyt tänään, kun mitään suurempaa tarvetta ei ole vielä ollut vähäisen eläinmäärän tekemisien luetteloimiselle, mutta nytpä kuitenkin pistin kirjoittelun aluilleen.
- Emine
- Kriisissä
Oli ihan pakko munkin tehä Naurikselle blogi!
Ja vähän tonne on muuten kiva kirjoittaa, kirjoitin just ekan entryn.
Täältä löytyy siis meidän blogi: http://nauriss.blogspot.com/
Voisin alkaa muidenkin blogeja seuraamaan.
Ja vähän tonne on muuten kiva kirjoittaa, kirjoitin just ekan entryn.

Täältä löytyy siis meidän blogi: http://nauriss.blogspot.com/
Voisin alkaa muidenkin blogeja seuraamaan.
-
- Kanada
- Viesti:
äh. Raja on useilla 13v, ja oon 12. Kannattaisko fuskata vai odottaa vielä vähän? Ajattelin blogia/jotain uutisia kehitellä Pyörättömään, mutta kun. Blogi (blogspot, vuodatus ym.) olis kivempi, kuin uutisjuttu... 
/niinpä.. pitää kehitellä...

/niinpä.. pitää kehitellä...

Et hätt noch immer jot jejange.
- Emine
- Kriisissä
^ Ei se varmaan ketään haittaa jos huijaat vähän. ;>
- bianca
- Le-ppä-ker-ttu
Mulla on ollut myös tämmöinen kennel-blogi mielessä (joskus vuonna nakki ja makkara varmaan minulla olikin sellainen) mutta tylsistyin siihen nopeasti. En jaksanut enää kirjoittaa mitään. :D Joten sen myötä minulla ei ole ollut oikestaan enää virtuaaliblogeja. Vaikka tokihan sitä voisi vielä harkitakin, sillä onhan se aika hauska idea. ;)
-
- Le-ppä-ker-ttu
- Viesti:
Mä ihan oikeasti yritin joskus vuos sitten pitää Metsiksen blogia pystyssä, eihän siitä mitään tullut! Pääseepä tää saamaton luonne oikein kunnolla esiin. Heräs nyt ihan hirveä halu päästä kirjoittelemaan, mutta ensin pitäis nostaa Metsis pystyyn tuolta syvältä virtuaaliavaruudesta. Kiitokset geocitiesille sivujen tuhoamisesta..
//sry. yövuodatus.
/// meidän blogi löytyy osoitteesta http://metsamansikan.wordpress.com
//sry. yövuodatus.
/// meidän blogi löytyy osoitteesta http://metsamansikan.wordpress.com