Tollereita uusilla ja vanhoilla linjoilla
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Tollereita uusilla ja vanhoilla linjoilla
Kiitos Siru ilmoituksesta, pitääkin keksiä Karabélle uusi koti.
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Tollereita uusilla ja vanhoilla linjoilla
Dina siemennettiin eilen ja pentujen odotetaan syntyvän 9.9 eli Alinalta voisin alkaa ottamaan jo sivuja vastaan (: