Ettoren kesäpennut - syntyneet - rek.numerot!
-
Gedina
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Jei, lähettele vaan : )
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Noniin, nyt vihdoin lähtivät Gedinalle kuvat? Tarvitseeko joku muu kuvien kanssa apua?
Jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin omalle koiralleni tulevat ehkäpä tämän tai tämän koiran kuvat, eli blue roania täältä luvassa.
Olen jo hieman miettinyt nimiäkin, mutta vielä en niitä laita, kun pentueen syntymää pitäisi jaksaa odottaa siihen asti kunnes Ami on valioitunut noista muutamasta lajista. :)
Jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin omalle koiralleni tulevat ehkäpä tämän tai tämän koiran kuvat, eli blue roania täältä luvassa.
Olen jo hieman miettinyt nimiäkin, mutta vielä en niitä laita, kun pentueen syntymää pitäisi jaksaa odottaa siihen asti kunnes Ami on valioitunut noista muutamasta lajista. :)
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Mulla olis nyt Plainfireen luvat, kattoos mitä sielt löytyy ;)
Jos mä nyt nartun ottaisin ja kuviksi vaikka tämmöset?
http://www.plainfire.ch/cocker/chessna/wilma.jpg
http://www.plainfire.ch/cocker/chessna/ ... rtrait.jpg
Jos mä nyt nartun ottaisin ja kuviksi vaikka tämmöset?
http://www.plainfire.ch/cocker/chessna/wilma.jpg
http://www.plainfire.ch/cocker/chessna/ ... rtrait.jpg
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
irkkulikka, mielestäni nuo kuvat ovat jo käytössä jollakin koiralla (olisiko joku Copelin kasvatti).
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Joanalla on Plainfireen luvat kanssa, mutta hänellä on käytössä toisen koiran kuvat (blue roan uroksen kuvat) ja mun mielestä nämä kuvat evät ole käytössä kenelläkään :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Nykyään näyttävät olevan käytössä tällä koiralla, valitettavasti. :/
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Voi hitto, nää, voisko se olla orange roan se pentu? :D
http://www.plainfire.ch/cocker/manacas%20artist/oli.jpg
/ kiva et käy, ei muita kivoja blue roaneita näkyny olevan.
http://www.plainfire.ch/cocker/manacas%20artist/oli.jpg
/ kiva et käy, ei muita kivoja blue roaneita näkyny olevan.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Juu, tottakai. :)
Ami sai toisen VKUMAnsa agilityn kolmosista, joten enää yhtä vaille AVA. Jos nyt näyttää siltä, että tuossa TVAssa menee tuhottoman kauan, niin siinä tapauksessa pentue syntyy heti, kun Ami on tuon agilityvalion arvon saavuttanut. Toivotaan että nopeasti, mutta jonkun aikaa pentueen syntymää varmasti joudutaan vielä odottamaan.
Ami sai toisen VKUMAnsa agilityn kolmosista, joten enää yhtä vaille AVA. Jos nyt näyttää siltä, että tuossa TVAssa menee tuhottoman kauan, niin siinä tapauksessa pentue syntyy heti, kun Ami on tuon agilityvalion arvon saavuttanut. Toivotaan että nopeasti, mutta jonkun aikaa pentueen syntymää varmasti joudutaan vielä odottamaan.
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Hei tota mites nimien kanssa? Onko jotain tiettyä teemaa? Kun mulla on pari nimeä mielessä ja mikäli sen saa itse päättää, niin olisi kiva kuulla tän pentueen nimiaiheen :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa
Nimiaiheeksi tulee jälleen kerran englanninkieliset sanonnat, kirjaimen olen alustavasti päättänyt, mutta vielä en mene varmaksi sanomaan.
// Laitan nimet nyt ensimmäiseen viestiin, sillä Amista tuli vAVA. En jää enää tuota tokovalioutta odottelemaan, sillä siinä voi mennä niin tuhottoman kauan. Vahvistakaa varauksenne ja käykää valitsemassa pennuillenne nimet!
// Laitan nimet nyt ensimmäiseen viestiin, sillä Amista tuli vAVA. En jää enää tuota tokovalioutta odottelemaan, sillä siinä voi mennä niin tuhottoman kauan. Vahvistakaa varauksenne ja käykää valitsemassa pennuillenne nimet!
-
Miira
- Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
- Viestit: 557
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
- Paikkakunta: Jyväskylä
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - nimet ja varauksien vahvistus
Heads Up At Ettore jos lähtisi meille? Ja en ole poikaa käyttämässä jalostukseen :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
-
kirby
- Höpsö veitikka
- Viestit: 6750
- Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm
Re: Ettoren kesäpennut - nimet ja varauksien vahvistus
Mulle High Five- pentu :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
vuoden ulkoasuntekijä 2016
-
caza
- Syvällistä
- Viestit: 666
- Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
- Viesti:
Re: Ettoren kesäpennut - nimet ja varauksien vahvistus
Laitan teille nuo nimet. :)
-
Susityttö
- Höpsö veitikka
- Viestit: 5298
- Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm
Re: Ettoren kesäpennut - nimet (Susityttö ja Gedina)
Joo mää vahvistelen tuon varauksen ja pennulle jos nimeksi saisi Hands Down At Ettore :D Jalostuskäytöstä tosiaan olen myöhemmällä iällä kiinnostunut.
-
Gedina
- Alkupalat
- Viestit: 23
- Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm
Re: Ettoren kesäpennut - nimet (Susityttö ja Gedina)
Vahvistan, ja nimeks Hot On The Heels At Ettore