Ettoren kesäpennut - syntyneet - rek.numerot!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Gedina
Alkupalat
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja Gedina »

Jei, lähettele vaan : )
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Noniin, nyt vihdoin lähtivät Gedinalle kuvat? Tarvitseeko joku muu kuvien kanssa apua?

Jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin omalle koiralleni tulevat ehkäpä tämän tai tämän koiran kuvat, eli blue roania täältä luvassa.

Olen jo hieman miettinyt nimiäkin, mutta vielä en niitä laita, kun pentueen syntymää pitäisi jaksaa odottaa siihen asti kunnes Ami on valioitunut noista muutamasta lajista. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mulla olis nyt Plainfireen luvat, kattoos mitä sielt löytyy ;)

Jos mä nyt nartun ottaisin ja kuviksi vaikka tämmöset?
http://www.plainfire.ch/cocker/chessna/wilma.jpg
http://www.plainfire.ch/cocker/chessna/ ... rtrait.jpg
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

irkkulikka, mielestäni nuo kuvat ovat jo käytössä jollakin koiralla (olisiko joku Copelin kasvatti).
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Joanalla on Plainfireen luvat kanssa, mutta hänellä on käytössä toisen koiran kuvat (blue roan uroksen kuvat) ja mun mielestä nämä kuvat evät ole käytössä kenelläkään :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Nykyään näyttävät olevan käytössä tällä koiralla, valitettavasti. :/
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Voi hitto, nää, voisko se olla orange roan se pentu? :D
http://www.plainfire.ch/cocker/manacas%20artist/oli.jpg

/ kiva et käy, ei muita kivoja blue roaneita näkyny olevan.
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Juu, tottakai. :)

Ami sai toisen VKUMAnsa agilityn kolmosista, joten enää yhtä vaille AVA. Jos nyt näyttää siltä, että tuossa TVAssa menee tuhottoman kauan, niin siinä tapauksessa pentue syntyy heti, kun Ami on tuon agilityvalion arvon saavuttanut. Toivotaan että nopeasti, mutta jonkun aikaa pentueen syntymää varmasti joudutaan vielä odottamaan.
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja kirby »

Hei tota mites nimien kanssa? Onko jotain tiettyä teemaa? Kun mulla on pari nimeä mielessä ja mikäli sen saa itse päättää, niin olisi kiva kuulla tän pentueen nimiaiheen :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - cockerspanieleita luvassa

Viesti Kirjoittaja caza »

Nimiaiheeksi tulee jälleen kerran englanninkieliset sanonnat, kirjaimen olen alustavasti päättänyt, mutta vielä en mene varmaksi sanomaan.

// Laitan nimet nyt ensimmäiseen viestiin, sillä Amista tuli vAVA. En jää enää tuota tokovalioutta odottelemaan, sillä siinä voi mennä niin tuhottoman kauan. Vahvistakaa varauksenne ja käykää valitsemassa pennuillenne nimet!
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Miira
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset
Viestit: 557
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 1:09 pm
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - nimet ja varauksien vahvistus

Viesti Kirjoittaja Miira »

Heads Up At Ettore jos lähtisi meille? Ja en ole poikaa käyttämässä jalostukseen :)
and you can tell me all your thoughts about the stars that fill the moonlight skies
kirby
Höpsö veitikka
Viestit: 6750
Liittynyt: Ma Kesä 30, 2008 7:37 pm

Re: Ettoren kesäpennut - nimet ja varauksien vahvistus

Viesti Kirjoittaja kirby »

Mulle High Five- pentu :)
vuoden kadehdituin 2012
vuoden ulkoasuntekijä 2016
caza
Syvällistä
Viestit: 666
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 11:04 am
Viesti:

Re: Ettoren kesäpennut - nimet ja varauksien vahvistus

Viesti Kirjoittaja caza »

Laitan teille nuo nimet. :)
Ettore & Exceltic
Haukkuvat laiskaksi, vaikken ole mitään tehnyt.
Susityttö
Höpsö veitikka
Viestit: 5298
Liittynyt: La Kesä 14, 2008 8:56 pm

Re: Ettoren kesäpennut - nimet (Susityttö ja Gedina)

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

Joo mää vahvistelen tuon varauksen ja pennulle jos nimeksi saisi Hands Down At Ettore :D Jalostuskäytöstä tosiaan olen myöhemmällä iällä kiinnostunut.
Gedina
Alkupalat
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 15, 2009 5:17 pm

Re: Ettoren kesäpennut - nimet (Susityttö ja Gedina)

Viesti Kirjoittaja Gedina »

Vahvistan, ja nimeks Hot On The Heels At Ettore
Vastaa Viestiin