Sivu 3/3

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2009 6:00 pm
Kirjoittaja Lansu_
Mulle tosiaan Alppileijona. Haluaisitko keksiä vielä emänisälle ja emänemälle viralliset nimet niin sais sukutaulun täyteen? :)

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2009 6:07 pm
Kirjoittaja A.t
Oishan se kiva saada sukutäytettä, mutta mä koitan illemmalla jotain keksiä :D
Pentujen sivuja saa kyllä tehdä näin etukäteenkin jos haluaa, mutta esim. kisautuksen voi aloittaa vasta syntymän jälkeen.

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ke Kesä 17, 2009 7:07 pm
Kirjoittaja Kate
Laita minulle vaikka tuo Ankkarock sitten. Käsittääkseni tuo mun kuvassa oleva koira on uros, joten sukupuoli on selvitetty näillä näkymin. Laittelen ne nettiin niin kysyn sitten vielä tarkennuksen, mutta urokselta se minusta näyttää.

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: To Kesä 18, 2009 6:13 pm
Kirjoittaja Lansu_
Mulla on parin seuraavan viikon aikana niin reilusti pitkiä työpäiviä, että annan sulle jo nyt pentuni www-sivun, koska muuten se kuitenkin jää.

Saanko esitellä: Vimmakintun Alppileijona "Simba"
Sivut ovat muutamaa pikkutäydennystä vaille valmiit. Laitoin urokselle nyt kuitenkin ne toiset kuvat (ainakin aluksi, katsoo nyt menevätkö vielä vaihtoon ennen kisauran alkamista :D), koska tuo uros on ehkä himpun verran enemmän isänsä tyylinen. Noilla todennäköisesti on luvassa parempaa näyttelymenestystäkin, kun jostain syystä omat mieltymykseni ei oikein koskaan istu yksiin tuomareiden mieltymysten kanssa. :mrgreen:

Mut vielä mä joskus otan ton ensin näyttämäni uroksen kuvat käyttöön, soon vissi. <3

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ma Kesä 29, 2009 8:39 pm
Kirjoittaja A.t
Kate, selvä juttu:)
Lansu_: Oi mikä leijona &.& (mä oon joskus aijemmin törmännyt noihin samoihin kuviin. Liekkö silloin kun kyselin kuvalupia)
Lukasin luonteenkin läpi, kun olit jaksanut sellaisenkin väkertää. Tosiaan Leon luonnekirjoitus on kökkö, josta ei kannate välittää, vois kirjoittaa paremman kun ehdin. (hätäisesti joskus jotain rustannut, mitä päähän on ensimmäisenä tullut:D).

//Arvatkaapas mitä, Leon tittelirivistö on nyt venynyt hurjan pitkästi, sillä se on nyt yhteensä seitsemän maan muotovalio! + yksi voittajatittelikin lisää:D Laittelen ne ekasivulle.
äää, tuo alppitähti kuulostaa nuista kaikkein ihanimmalta, taidan laittaa sen omalle tystylle.

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ke Heinä 01, 2009 10:45 am
Kirjoittaja smoothtar
Vimmakintun Aurinkolapsi esittäytyy.

Nuo sivut on kyllä vie vaiheessa kun olen siirtämässä Wreath'sin sivuja uuteen osoitteeseen. Ja kuva tulee vaihtumaan kun saan paremman hankituksi ja luonnekuvaus tulee kanssa heti kun saan inspiraation sen kirjoittamiseen.

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ke Heinä 01, 2009 12:34 pm
Kirjoittaja A.t
^Kiitos sivuista! Ei mitään kiirettä, tee vaan sitten sivut loppuun kun ehdit.

Itse myös tein aamuseltaan oman pentuni sivut, joten täällä Vimmankintun tähtönen nyt asustaa:)

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 10:37 pm
Kirjoittaja Kate
Tuota, mulla on tässä vielä viikon ajan töitä, joten en hirveästi ehdi virtuaalitouhuja hetkeen ajattelemaan. Sopiiko että teen sivut ensi viikon viikonloppuun mennessä? (:

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: To Heinä 09, 2009 11:06 pm
Kirjoittaja A.t
^ Kyllä sopii minulle. Sitten onkin jo kaikkien pentujen sivut kasassa, hieno juttu! Laittelen muuten sen jälkeen ne VTR:n rekisteriin, niin ei teidän tarvitse :>

Re: Leonberginkoira vaaveja! Mitä mieltä?

Lähetetty: Ma Heinä 20, 2009 1:34 pm
Kirjoittaja Kate
Huomasin pienen ongelman sivuja tehdessäni. Tosiaan ajattelin ensin tuon kuvissa olevan koiran olevan uros, mutta eilen se näyttikin enemmän nartulta. Nyt en enää ole varma kumpi se on. :D En viitti sivuja julkistaa ennen sukupuolta. Jotenka jos vaikka voisit valaista hieman onko kyseessä poika vai neitonen;
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_4.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_3.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_2.jpg
http://i14.photobucket.com/albums/a324/ ... erg3_1.jpg

Kiitoksia jo tälleen etukäteen. (:

Re: Leonberginkoira vaaveja! Syntyneet 02.07.09.

Lähetetty: Ma Heinä 20, 2009 9:59 pm
Kirjoittaja A.t
Mä veikkaisin urosta, mutten ole tosiaankaan varma asiasta. Laitoin kuvat tuonne sukupuoli ja rotu-toppaan, niin saadaan kuulla myös muiden arvauksia, oikeastaan tuo kyllä menis kummastakin :D