Sivu 3/3

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 6:01 am
Kirjoittaja Mimmu
mun sivut tulee tänään. On vain ollut nyt koulukiireitä niin on päässyt unohtumaan.

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Lähetetty: Ma Syys 14, 2009 8:42 pm
Kirjoittaja Anna_
Nosto. Tällä viikolla jos en sivuja saa puuttuvilta etsin pennuille uudet kodit.

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Lähetetty: Ti Syys 15, 2009 12:20 pm
Kirjoittaja Mimmu
Nyt ovat minunkin pennun sivut valmiit. Nyt alkaa siis pennulla tehokisautus :D

Hukkaharjan Uhkayritys, tutummin Rita esittäytyy :)

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Lähetetty: To Syys 17, 2009 3:00 pm
Kirjoittaja Anna_
Kiitoksia Mimmu!
Vielä wenyalta sivuja odottelen..

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Lähetetty: To Syys 17, 2009 5:07 pm
Kirjoittaja Risto
ANTEEKSI IHAN KAUHEASTI, ETTÄ ON KESTÄNYT! On ollut nyt niin paljon kaikkea muuta hässäkkää, että virtuaalipuuhat on jääneet ihan mielestä pois, onneksi Jerryrakas muistutti! (: Nyt teen sivut heti. Edittaan tähän ne.

// http://www.freewebs.com/zibrozibro/uuvi.htm Uuvi neiti esittäytyy. =)

Re: Hukkaharjan saksanpaimenkoiria

Lähetetty: Pe Syys 18, 2009 3:09 pm
Kirjoittaja Anna_
Kiitoksia^^ Nyt on myös rekkarinumerohakemukset pistetty vetämään, lisään numerot Hukkaharjan -kasvatit sivulle kun koirat on rekisteröity. Seurailkaa siis sitä aina silloin tällöin^^