Sivu 3/4

Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!

Lähetetty: Ke Heinä 08, 2009 12:55 am
Kirjoittaja Jacya
Oolrait ;:D Tässä esittäytyy Nappi :>

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:34 pm
Kirjoittaja Reetta
Pennut syntyneet! D-pentue

Kiitos Jacya sivuista. Muutkin tekemään sivuja!

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:44 pm
Kirjoittaja Janina

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:59 pm
Kirjoittaja Reetta
Mun mielestä nämä on parhaimmat:

http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg (ihana väri tällä!)
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg

Kannattaa kysyä joltain tuomarilta mikä hänen mielestään on paras. :) Olen meinaan huomannut, että ei mene mun ja tuomareiden mielipiteet aina ihan yksiin.

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana

Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 1:25 pm
Kirjoittaja Garnet
Multa piakkoin sivuja.

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 4:19 pm
Kirjoittaja Spyro
Täältäpäin on myös tulossa pian sivuja, mulla on vain teknisiä ongelmia niin vähän viivästyy ;)

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: To Heinä 16, 2009 4:29 pm
Kirjoittaja Reetta
Selvä juttu :)

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: To Heinä 16, 2009 6:58 pm
Kirjoittaja Garnet
Tässä olisi Debesis Don't Surrender, meidän Lyyli-leidi! Anteeksi kun kuvat uupuu, yritän latailla mahdollisimman pian!

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: To Heinä 16, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja Reetta
Kiitos sivuista! :) Kasvattajaksi voi muuten laittaa pelkän Debesisin.

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: To Heinä 16, 2009 7:49 pm
Kirjoittaja Garnet
Juups :-)

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: La Heinä 18, 2009 11:20 am
Kirjoittaja Reetta
Spyrolta sitten enää sivuja odottelen. :)

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: La Heinä 18, 2009 3:03 pm
Kirjoittaja Janina
Enhän minäkään vielä sivuja ole tehnyt :D mut joo, teen pian kunhan saisin ne kuvatkin valituksi niin ei tarvi niiden kanssa ränätä enää.

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 12:19 am
Kirjoittaja Reetta
Oho, lol :---D oon aika puusilmä, mut ei kyl mitään uutta mulle.
Ei niillä sivuilla nyt mikään aivan hirveä kiire ole, kunhan vaikka tämän kuun aikana vielä saisitte ne minulle annettua.

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 12:55 am
Kirjoittaja Spyro
Mä voin luvata tän kuun aikana sivut ihan hyvin :) Ehkä jopa huomenna saan aikaiseksi jotain, mulla kun on nyt tuo Oulun KV:n kuvien korjaus täydessä vauhdissa, niin muuhun ei oikein ole jäänyt nyt aikaa, mutta saan kuitenkin sivut tehtyä.

Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!

Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 10:23 pm
Kirjoittaja Reetta
OK, hieno juttu. :)