Sivu 3/4
Re: Kiinanharjakoiria suunnitteilla - NIMET!
Lähetetty: Ke Heinä 08, 2009 12:55 am
Kirjoittaja Jacya
Oolrait ;:D Tässä esittäytyy
Nappi :>
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:34 pm
Kirjoittaja Reetta
Pennut syntyneet!
D-pentue
Kiitos Jacya sivuista. Muutkin tekemään sivuja!
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:44 pm
Kirjoittaja Janina
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
Lähetetty: La Heinä 11, 2009 9:59 pm
Kirjoittaja Reetta
Mun mielestä nämä on parhaimmat:
http://zorrazo.cc/img/nemo.jpg
http://zorrazo.cc/img/soundibis.jpg
http://zorrazo.cc/img/aura_turku.jpg
http://zorrazo.cc/img/zug.jpg (ihana väri tällä!)
http://zorrazo.cc/img/spuk_jari.jpg
Kannattaa kysyä joltain tuomarilta mikä hänen mielestään on paras. :) Olen meinaan huomannut, että ei mene mun ja tuomareiden mielipiteet aina ihan yksiin.
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA! narttu vapaana
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 1:25 pm
Kirjoittaja Garnet
Multa piakkoin sivuja.
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: Ti Heinä 14, 2009 4:19 pm
Kirjoittaja Spyro
Täältäpäin on myös tulossa pian sivuja, mulla on vain teknisiä ongelmia niin vähän viivästyy ;)
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: To Heinä 16, 2009 4:29 pm
Kirjoittaja Reetta
Selvä juttu :)
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: To Heinä 16, 2009 6:58 pm
Kirjoittaja Garnet
Tässä olisi
Debesis Don't Surrender, meidän Lyyli-leidi! Anteeksi kun kuvat uupuu, yritän latailla mahdollisimman pian!
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: To Heinä 16, 2009 7:42 pm
Kirjoittaja Reetta
Kiitos sivuista! :) Kasvattajaksi voi muuten laittaa pelkän Debesisin.
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: To Heinä 16, 2009 7:49 pm
Kirjoittaja Garnet
Juups :-)
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: La Heinä 18, 2009 11:20 am
Kirjoittaja Reetta
Spyrolta sitten enää sivuja odottelen. :)
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: La Heinä 18, 2009 3:03 pm
Kirjoittaja Janina
Enhän minäkään vielä sivuja ole tehnyt :D mut joo, teen pian kunhan saisin ne kuvatkin valituksi niin ei tarvi niiden kanssa ränätä enää.
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 12:19 am
Kirjoittaja Reetta
Oho, lol :---D oon aika puusilmä, mut ei kyl mitään uutta mulle.
Ei niillä sivuilla nyt mikään aivan hirveä kiire ole, kunhan vaikka tämän kuun aikana vielä saisitte ne minulle annettua.
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 12:55 am
Kirjoittaja Spyro
Mä voin luvata tän kuun aikana sivut ihan hyvin :) Ehkä jopa huomenna saan aikaiseksi jotain, mulla kun on nyt tuo Oulun KV:n kuvien korjaus täydessä vauhdissa, niin muuhun ei oikein ole jäänyt nyt aikaa, mutta saan kuitenkin sivut tehtyä.
Re: Kiinanharjakoiria - SYNTYNEET, SIVUJA!
Lähetetty: Ke Heinä 22, 2009 10:23 pm
Kirjoittaja Reetta
OK, hieno juttu. :)