Wilfredin havavauvoja!

Ilmoita kennelissäsi syntyneestä pentueesta täällä.
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Syntymäpäivä sopii. Itse olen matkoilla, mutta tulen katsomaan pentuja kun ehdin.
Vinta
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1106
Liittynyt: To Loka 09, 2008 12:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Vinta »

Sopii hyvin. Nyt vaan odottelemaan, että saadaan Effy-neiti IW'n porukkaan mukaan. :)
Entinen Varga

Chirana & Illusian
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Aa, en malta oottaa noitten syntymää, joten tekasen piakkoin sivut neidille valmiiksi (:
/Tässä ois raakaversio mun Aadapikkusen sivuista, i hope you like it.
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa
Viestit: 1101
Liittynyt: Su Syys 07, 2008 1:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Annu esittäytyy, kuva ja luonne tulevat ajallaan. Sano jos jotain huomautettavaa ;)
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Kummatkin sivut ovat hienot ja kelpaavat hyvin :---) Wilfred tosiaan saa oman sivunsa tässä piakkoin, ja myös emän osoite muuttuu ja sivut saavat pienen päivityksen.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Onks nää nyt syntyneet sitten, että kisautuksen saa aloittaa?
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Joana
Floodari
Viestit: 3139
Liittynyt: Ke Syys 03, 2008 8:51 pm

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Joana »

Jep, eli kisailun saa aloittaa :--) onnea jokaisen kisauralle, ja muistakaanhan kertoa kuulumisia! (:
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Milja
Vuohenruokaa
Viestit: 1980
Liittynyt: To Tammi 15, 2009 7:52 am

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Milja »

Hyvä juttu. Pitäisköhän muuten jossakin vaiheessa laittaa havoille joku erkkari pystyyn, ja sit joku toinen kääpiörotu mukaan? Katotaan, katotaan. Ja ilmottelen sulle Joana sit joskus, jos me jotain tuloksia onnistutaan haalimaan (:
Don’t break a writer’s heart and think ink won’t spill.
Avatar
Peppi
Vuohenruokaa
Viestit: 1794
Liittynyt: La Kesä 27, 2009 4:41 pm
Viesti:

Re: Wilfredin havavauvoja!

Viesti Kirjoittaja Peppi »

Ja Ambin sivujen uusi osoite: http://kennelnovelle.webs.com/ambi.htm
Vastaa Viestiin