Sivu 3/3

Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 9:34 am
Kirjoittaja Miria
öm, mä tarkoitin Editen linkkiä : D // Ja sori kun oon hituc ''pilkun viilaaja''.

Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet

Lähetetty: Ke Heinä 29, 2009 12:26 pm
Kirjoittaja Kendra
Aaa! Anteeksi :D

Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet

Lähetetty: Pe Elo 07, 2009 1:18 pm
Kirjoittaja Kendra
Ylöspäin.

Kasvattajan nimimerkki eli Kendra pidetään samana vaikka vaihdoinkin nimimerkkiä täällä ;) Ja mie vaihdoin pennun sukupuolta sekä kutsumanimeä.
Ritte

Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet

Lähetetty: Ma Elo 10, 2009 8:53 pm
Kirjoittaja Kendra
Ylöspäin.

Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 7:08 pm
Kirjoittaja Edite
multa sivuja varmasti tämän viikon aikana, mikäli ei kuulu, niin johtuu koulukiireistä ja/tai netin toimivuudesta

Re: Kelpiepalkoja luvassa! pennut syntyy 09.08.2009 nimet

Lähetetty: Su Elo 30, 2009 1:08 pm
Kirjoittaja Kendra
Nyt olisi viimeistään aika laittaa kasvattini sivut minulle tai joudun etsimään koiralle uuden kodin.