Sivu 3/3
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu|
Lähetetty: Pe Elo 28, 2009 1:31 pm
Kirjoittaja Hasse
Kiitoksia sivuista Alina! Nätti on kyllä ;)
Viukilta sainkin mesessä vahvistuksen syntymäpäivälle, caza vielä!
//
Noniin ja syntymäpäiväksi tuli 28.08.09! Enään yhdet sivut puuttuvat, muiden osalta asia on nyt ok. Kuulumisia sitten sillon tällön kiitoksia. (:
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu| CAZA
Lähetetty: La Elo 29, 2009 10:06 pm
Kirjoittaja caza
Sopii, mutta olisiko ok, jos sivut tulisivat vasta kirjoitusten jälkeen? Viimeiset kirjoituksethan ovat siis 18. syyskuuta.
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |astutettu| CAZA
Lähetetty: Su Elo 30, 2009 7:57 am
Kirjoittaja Hasse
No käyhän se niinkin. Ilmottele sitten tänne kun oot sivut saanut. :)
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 4:09 pm
Kirjoittaja Alina
Miten on muuten jalostuksen kannalta? En tiedä olenko mahdollisesti missannut jotain, mutta onko kaikilla pennuilla jalostusoikeus vai kuinka? :)
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|
Lähetetty: Ti Syys 01, 2009 9:16 pm
Kirjoittaja Hasse
No en oikein ole varma, että kehtaako sitä ihan kaikille nyt kuitenkaan antaa. Tosin se riippuu paljonlti siitä että kuinka suuri/monta pentuetta on tulossa. Jospa tehdään näin että jokainen lähestyy minua yv'llä mesellä sähkärillä, millä ikinä kykenee niin tästä asiasta kun se on ajankohtainen. :) Eli mulle vaan viestiä kun olis pentu suunnitelmia.
Re: Syksyyn sheltti A-pentue |syntynyt|
Lähetetty: To Syys 24, 2009 11:24 am
Kirjoittaja Hasse
Cazalta niitä sivuja nytten odottelisin, kun nuo kirjotuksesikin ovat ohi mennet. Muita on jo kivasti näkynyt kisakentilläkin!