Sivu 3/3
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA
Lähetetty: Ma Elo 24, 2009 7:25 pm
Kirjoittaja sasu.
Jos et ota pentua niin en mä sitä kenellekkään myy vaan laitan jollekki evm. omistajalle. En muuten halua hätiköidä mutta sivut vaan haluaisin saada. Kisaamisella ei ole mitään kiirettä mutta sivuja toivoisin.
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA
Lähetetty: La Elo 29, 2009 4:56 pm
Kirjoittaja Kristel
Eli nimi olisi Dielku Albmi ja koira olisi narttu. Sivuja alan väsäilemään mahdollisimman pian. (:
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SUMMER TÄNNE, SIVUJA
Lähetetty: La Elo 29, 2009 6:04 pm
Kirjoittaja sasu.
Kiitos Kristel! Laita sivut sitten tähän topiikkiin =)
Summerille lähetin yv'tä että pentu meni nyt Kristelille, joten toivottavasti huomaa!
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Lähetetty: Ma Syys 07, 2009 5:07 pm
Kirjoittaja Kristel
Mulla ei ollutkaan kunnollisia narttu kessu kuvia varastoissa, niin jouduin tekemään pitkän ja haasteellisen projektin lähettämällä ulkomaalaisille kessukasvattajille kuvalupa pyyntöjä. Sain yhdeltä kasvattajalta 2 hyvää kuvaa samasta kessusta, eli
tämän ja
tämän. Ongelmana on vain, että kyseinen koira on uros. Menisikö kuvissa oleva koira mielestäsi nartusta ja ovatko ne mielestäsi hyvät, että ottaisin ne käyttöön? (:
( Saan EHKÄ myös
tästä nartusta kyseisen kuvan käyttöön, jonka mahdollisesti voin laittaa myös kasvatillesi.)
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Lähetetty: Ti Syys 08, 2009 9:37 pm
Kirjoittaja Kristel
up tälle ettei huku.
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 7:20 pm
Kirjoittaja sasu.
Sori unohdin vastailla tähän topiikkiin 8)
Noi uroksen kuvat on tosi hyvät, mutta en usko että menee nartulla. Voit kyllä mun puolesta vaihtaa sukupuolen urokseksi jos haluat :D Jos saat noi nartun kuvat nii ne ois ihan täydelliset! Tosi kaunis tyttö kuvassa. &.&
Re: Keeshondeja upeista vanhemmista! SYNTYNEET
Lähetetty: Ke Syys 09, 2009 8:32 pm
Kirjoittaja Kristel
Narttua ajattelin kyllä ottaa että en sukupuolta aio koiralla vaihtaa. Luultavasti saan tuon nartun kuvan, pitää vielä varmistaa. Ilmoittelen sitten kun olen varma. (: