Sivu 3/3

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Ma Elo 17, 2009 6:51 pm
Kirjoittaja Vinta
Fine
Noilla kuvilla ei kyllä näyttelyissä pärjää..

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Ke Elo 19, 2009 2:47 pm
Kirjoittaja Shiroi
Sori kun kesti näiden kanssa! Veetin sivut, noi kuvat on nyt niinku NUO ikäsen. Sain tuon uuden kennelin koodaukset nopeampaa kun luulin, joten herra meni nyt suoraa Just Futureen. Mitäs mieltä on kasvattaja? :D

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Pe Elo 21, 2009 1:39 pm
Kirjoittaja Vinta
Shiroi
Hienot on sivut ja kuvakin riittävä. Kiitos ! :)

Re: IW havannankoiria. Syntyvät 16.08. !

Lähetetty: Pe Elo 28, 2009 11:39 pm
Kirjoittaja Vinta
Siru
Sivut kiitos !