Sivu 3/3
Re: Palveluskoirien aatelia
Lähetetty: To Syys 24, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja rust
Meet RISKI. Onhan se ehkä vähän urosmainen nimi, mutta... :--D
Sano jos puuttuu jotain sivuilta.
Re: Palveluskoirien aatelia
Lähetetty: To Syys 24, 2009 6:06 pm
Kirjoittaja Kirsi
Riski on ihan hyvä nimi! Eikä osu mitään erikoisia puutoksia silmään, paitsi jos sukutaulua haluat pidentää, niin sitä on kyllä mahdollista kuuteen (vai seittemään...) sukupolveen asti

Mutta kaikki ok, kiitos sivuista! Edittailen pentuesivun tähän samaan viestiin kohta.
// Pentuesivu
täällä. Ihanaa kirjoitella kerrankin pitkiä sukutauluja!
