Sivu 3/3

Re: Palveluskoirien aatelia

Lähetetty: To Syys 24, 2009 4:44 pm
Kirjoittaja rust
Meet RISKI. Onhan se ehkä vähän urosmainen nimi, mutta... :--D

Sano jos puuttuu jotain sivuilta.

Re: Palveluskoirien aatelia

Lähetetty: To Syys 24, 2009 6:06 pm
Kirjoittaja Kirsi
Riski on ihan hyvä nimi! Eikä osu mitään erikoisia puutoksia silmään, paitsi jos sukutaulua haluat pidentää, niin sitä on kyllä mahdollista kuuteen (vai seittemään...) sukupolveen asti :mrgreen: Mutta kaikki ok, kiitos sivuista! Edittailen pentuesivun tähän samaan viestiin kohta.

// Pentuesivu täällä. Ihanaa kirjoitella kerrankin pitkiä sukutauluja! :mrgreen: