Sivu 3/3

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: La Syys 26, 2009 8:17 pm
Kirjoittaja Shagan
Mun mussukka, Xtra Sleepy GSD to Shagan alias Spy tahtoo nyt esittäytyä Pehkotädille. :') Kisaaminen aloitetaan varmaankin heti.
/ ja se todellakin aloitettiin heti. Ilmoitin Spyn näyttelyyn, muutamaan käyttäytymiskokeeseen ja vesipelastuksen soveltavuuskokeeseen.

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: La Syys 26, 2009 9:05 pm
Kirjoittaja Elina
Mulle tuo Xtra Yawning GSD to Kk! Ihana nimi. Ei aivan kehtaa laittaa tuon nimen perään vielä to Kairankuiskeen. Tulis ehkä turhan pitkä, ja pelkkä Elina on tylsä, jotenka Kk on hyvä. Sivuja tulee heti kun ehdin, kaipa huomiseen mennessä. (:

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 11:53 am
Kirjoittaja Narya
Kiitti Shagan sivuista! Täytyy sanoa, että aivan uskomattoman komea poika, tulee kyllä vanhempiinsa. :) Ja hienoa, että kisautuskin lähti jo käyntiin.
Elinalle se nimeksi ja ei kiirettä sivujen kanssa, syntyyhän nämä vasta sillon 30.09.. :)

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 8:14 pm
Kirjoittaja Kati
Xtra Xtreme GSD ja narrrrttu ! Sivut edittaan tähän ;>

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 8:17 pm
Kirjoittaja Elina
Tässäpä olisi Rion sivut.

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 8:32 pm
Kirjoittaja Narya
Katille ekstriimi narttu ja kiitos, odottelen sivuja. :mrgreen:
Elinalle kiitos sivuista, Rio on hieno. <3_<3

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: Su Syys 27, 2009 10:56 pm
Kirjoittaja Kati
Enpäs edittaakkaan että huomaat, Venla :)

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- NIMET & SIVUJA

Lähetetty: Ma Syys 28, 2009 2:36 pm
Kirjoittaja Narya
Kiitos sivuista, hieno Venla. (;

Todella suurta menestystä kaikille pennuille, pääsivät jokainen aivan loistavaan kotiin ja ilmoitelkaahan kuulumisia aina kun kerkeätte. :) Onnea kisakentille! &.&

Re: Saksanpaimenkoiria laatusuvusta -- SYNT.PV 30.09.

Lähetetty: Ti Syys 29, 2009 5:22 pm
Kirjoittaja jannu
Komeita ja nättejä ovat kaikki. Mahtavaa että jokainen on lähtenyt hyvään kotiin ja kisaurat on alkaneet jo. <: Iloista nähdä ensimmäisiä saksanpaimenkoiriani näiden suvussa joka tekee pennuista erityisiä. Kiitos teille, ja erityisesti Pehkolle koko pentueesta!