Sivu 3/3
Re: Scarlets B- pentue [ irlanninsettereitä ]
Lähetetty: To Syys 24, 2009 4:48 pm
Kirjoittaja kirby
nostetaan! muokkailen parhaillaan pentuesivua ja lisäilen sen sitten virallisesti Scarletsin sivuille.
penskat syntyivät siis 16. päivä ja sivuja jo odottelisin!
noel, sivuja..? ;-)
tuikkusi93, Scarlets Bayan sivut..? osoite ei toimi.
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Lähetetty: To Syys 24, 2009 8:43 pm
Kirjoittaja noel
Joo mie vähän mietin et miten mie tän kanssa teen, kun tosiaan ei enää Kiipelissällä sivuja ole tuon futuron-jutun vuoksi, joten miten mie niitä pennun sivuja pistäisin tulemaan? Teenkö vaikka freewebsille jonkun pikkusivusen että näkisit, millainen siitä tulee?
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Lähetetty: Pe Syys 25, 2009 11:01 am
Kirjoittaja tuikkusi93
täällä uusi sivu
Scarlets Baya
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Lähetetty: La Syys 26, 2009 6:56 am
Kirjoittaja kirby
noel, se minne penskat sivut teet on ihan sun päätettävissä. sitä vain että jos sulla ei nyt ole Kiipelissän sivuja enää missään niin pystytkö sä tämmöstä setteriä vielä ottaan lisäks? :)
tuikkusi93, selvä juttu! löysin pikkusen virheen tuolta sivulta, Scarlets kirjoitetaan ihan Scarlets eikä Scarlet's ;) olit mm. yhteen amerikan näyttelyyn Yayan ilmoittanut nimellä Scarlet's Baya. :)
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Lähetetty: La Syys 26, 2009 8:04 pm
Kirjoittaja noel
Ajattelin tässä laittaa sivut freewebsille nyt väliaikaisesti, eli kelpaisko sulle jos nyt yritän huomenna sulle niitä sivuja antaa? :) Kyllä tässä aina sivut jonnekin saadaan, olin vaan ajatellut, että jaksaisitko sä osoitteenmuutoksia joita saattaa tapahtua nyt tässä pari :D Mutta tottakai mie ne sivut teen! En vaan kotona just nyt ole, niin ei ole mm. ulkoasun koodeja ollenkaan.
edit/ Ja oon pahoillani tästä myöhästymisestä, mie todella muistin, että pennut syntyy vasta 16.10.
Re: Scarlets B [ irlanninsettereitä ] // noel & tuikkusi93 !
Lähetetty: Su Syys 27, 2009 7:57 am
Kirjoittaja kirby
asia selvä, noel! :)