PIVIKO - kts. topicin 2. sivu!

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Sigitius
Ei enää ikinä uudestaan
Viesti:

Re: PIVIKO - kts. topicin 2. sivu!

Viesti Kirjoittaja Sigitius »

Juippi kirjoitti:Kaipaako joku tietylle ryhmälle näyttelyitä?
Parasta lienisi ainakin alkuun järjestää KV-näyttelyitä, sillä tällä hetkellä PIVIKO-hajonta on niin pieni, ettei tavan ryhmiksiä ole ainakaan toistaiseksi kovinkaan ideallista järjestää. :D

Kiitoksia, Brynja!
Juippi
Niska jäykkä kuin Chuck Norrisin hauislihakset

Viesti Kirjoittaja Juippi »

No siinä tapauksessa järjestelen jossain vaiheessa kv-näyttelyitä pivikoille! Nyt vaan pariks tunniks koiran kanssa ulos jäätymään, sen jälkeen alan pistämään kasaan kisakutsua (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Tuohimopsi
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Tuohimopsi »

.
Vuoden omaperäisin nimimerkki 2012
Susityttö
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Susityttö »

^vFCI ei ole siirtynyt uusiin näyttelysääntöihin.
Juippi

Innostuin piirtämään ruusukkeita ja niinpä siis tiedossa tietenkin bis-sijoittuneille ruusukkeet. Onkohan ihan tyhmä idea? No, joka tapauksessa lähti näyttelyanomusta eteenpäin. Jos joku jo nyt haluaa ilmoittautua tuomariksi (BIS, FCI1-10, EFR) voi pistellä viestiä tai sähköpostia tänne päin (karkkic@gmail.com)
/kiitos cantarel (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Juippi, hyväksyin sun näyttelyhakemuksen. Mun mielestä noi ruusukkeet on tosi kiva idea, toi bis1 -ruusuke on hieno mikä kutsusivulla on!
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

Onko hengissä? Ajattelin vain, kun noitten piirrettyjen ajokoirien määrä on minulla ainakin noussut, että kannattaako niitä hommata lisää vai eikö liitto ole enää elossa. Mitä voittajanäyttelyitä katselee, elossa on vielä. Toivottavasti vain näyttelyiden järjestäjiä löytyy. Itse ainakin aijon pitää parit vielä :)
LOPETTANUT!!
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

Itsekin olen aikeissa ollut pitää piviko näyttelyt, mutta mua aina vaan huolettaa että löytyyköhän niitä tuomareita, ettei vaan joudu peruuttamaan moisen takia. Täytynee kuitenkin eka antaa ajatukselle hieman aikaa ja hankkia tuomarit ennen kisan järkkäämistä. :)
Kuva
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

Mua ainakin saa pyytää tuomaroimaan.
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Yatsu
Söi navetan kaksi nautaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Yatsu »

^ Sä olitkin ensimmäisenä (ja ainoana..) mielessä :DD
Kuva
cantarel
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja cantarel »

Ollaan vielä aktiivisia. Lisäsin tellu sun kisat just kalenteriin - anteeksi julmettu myöhästyminen.
Tuomareista en osaa sanoa mitään, kun ne on enemmän Sigin vastuulla. Pitäis vissiin koko tuomarilista käydä läpi ja katsoa onko ihmiset enää aktiivisia. Juttelen asiasta vielä Sigitiuksen kanssa enemmän.
Juippi

Hei, kiva kuulla uudestä näyttelystä (; Ärsytti kyllä hirrmuisesti kun ei sähköposti saapunut(?) perille noihin pariin voittajaan. Kovasti kyllä olisi tehnyt mieli osallistua. Kaipaako ihmiset näyttelyitä (mille ryhmille vai kaikille)? Mietin että nyt heinä-elokuussa vois pitää taas yhdet. Maaliskuussa pitämäni kisat myöhästyivät parilla kuukaudella, joten mietin kannattaako pitää pienet ajallaan vai isot hiukan myöhässä.
tellu.
Analysaattori

Viesti Kirjoittaja tellu. »

cantarel // hienoa, että on lisätty. Tosin olin aikeissani pitää Ajokoejärjestön näyttelyn jo kesäkuussa, mutta vastausta ei kuulunut liiton puolelta. Odottolin sitten alkuperäisten päivien ohitse ja kokeilin uudestaan, toivoen että joku hyväksyisi. Hienoa, että kummatkin nyt hyväksyttiin. Tuomaria on hankala saada niin piviko kuin valokuvallisiin näyttelyihin, pivikoon kuitenkin hiukan helpommin. Mutta on se varmaankin myös järkevää katsastaa, ovatko kaikki piviko tuomarit vielä messissä...

Juinttu // olisitko valmis tuomaroimaan tämän koko näyttelyn? Niin piirretyt kuin valokuvallisetkin. Kummatkin näyttelyt on hyväksytty.
LOPETTANUT!!
Susityttö
Höpsö veitikka

Haluisin hyväksytyks mun Ranskan voittaja -12 näyttelyanomuksen, jonka oon lähettänyt 7tammikuuta. VIP siinä on kuitenkin vasta 05.02. kun vähän veikkailinkin jotain päivityskatkoa.
Susityttö
Höpsö veitikka

Piviko on vaihtanut omistajaa, mutta osoite on vanha tuttu: http://viuhku.net/piviko
Mielipiteitä otetaan vastaan tuomarien koulutuspäivästä.
Vastaa Viestiin