Juippi kirjoitti:Kaipaako joku tietylle ryhmälle näyttelyitä?
Parasta lienisi ainakin alkuun järjestää KV-näyttelyitä, sillä tällä hetkellä PIVIKO-hajonta on niin pieni, ettei tavan ryhmiksiä ole ainakaan toistaiseksi kovinkaan ideallista järjestää. :D
No siinä tapauksessa järjestelen jossain vaiheessa kv-näyttelyitä pivikoille! Nyt vaan pariks tunniks koiran kanssa ulos jäätymään, sen jälkeen alan pistämään kasaan kisakutsua (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Innostuin piirtämään ruusukkeita ja niinpä siis tiedossa tietenkin bis-sijoittuneille ruusukkeet. Onkohan ihan tyhmä idea? No, joka tapauksessa lähti näyttelyanomusta eteenpäin. Jos joku jo nyt haluaa ilmoittautua tuomariksi (BIS, FCI1-10, EFR) voi pistellä viestiä tai sähköpostia tänne päin (karkkic@gmail.com)
/kiitos cantarel (:
Joskus aurinko ei paista, vaikka olisi kevät. Silloin kaikkein suurin apu on hiljaa vieressä istuva koira, joka nuolee jokaisen kyyneleen pois.
Onko hengissä? Ajattelin vain, kun noitten piirrettyjen ajokoirien määrä on minulla ainakin noussut, että kannattaako niitä hommata lisää vai eikö liitto ole enää elossa. Mitä voittajanäyttelyitä katselee, elossa on vielä. Toivottavasti vain näyttelyiden järjestäjiä löytyy. Itse ainakin aijon pitää parit vielä :)
Itsekin olen aikeissa ollut pitää piviko näyttelyt, mutta mua aina vaan huolettaa että löytyyköhän niitä tuomareita, ettei vaan joudu peruuttamaan moisen takia. Täytynee kuitenkin eka antaa ajatukselle hieman aikaa ja hankkia tuomarit ennen kisan järkkäämistä. :)
Ollaan vielä aktiivisia. Lisäsin tellu sun kisat just kalenteriin - anteeksi julmettu myöhästyminen.
Tuomareista en osaa sanoa mitään, kun ne on enemmän Sigin vastuulla. Pitäis vissiin koko tuomarilista käydä läpi ja katsoa onko ihmiset enää aktiivisia. Juttelen asiasta vielä Sigitiuksen kanssa enemmän.
Hei, kiva kuulla uudestä näyttelystä (; Ärsytti kyllä hirrmuisesti kun ei sähköposti saapunut(?) perille noihin pariin voittajaan. Kovasti kyllä olisi tehnyt mieli osallistua. Kaipaako ihmiset näyttelyitä (mille ryhmille vai kaikille)? Mietin että nyt heinä-elokuussa vois pitää taas yhdet. Maaliskuussa pitämäni kisat myöhästyivät parilla kuukaudella, joten mietin kannattaako pitää pienet ajallaan vai isot hiukan myöhässä.
cantarel // hienoa, että on lisätty. Tosin olin aikeissani pitää Ajokoejärjestön näyttelyn jo kesäkuussa, mutta vastausta ei kuulunut liiton puolelta. Odottolin sitten alkuperäisten päivien ohitse ja kokeilin uudestaan, toivoen että joku hyväksyisi. Hienoa, että kummatkin nyt hyväksyttiin. Tuomaria on hankala saada niin piviko kuin valokuvallisiin näyttelyihin, pivikoon kuitenkin hiukan helpommin. Mutta on se varmaankin myös järkevää katsastaa, ovatko kaikki piviko tuomarit vielä messissä...
Juinttu // olisitko valmis tuomaroimaan tämän koko näyttelyn? Niin piirretyt kuin valokuvallisetkin. Kummatkin näyttelyt on hyväksytty.
Haluisin hyväksytyks mun Ranskan voittaja -12 näyttelyanomuksen, jonka oon lähettänyt 7tammikuuta. VIP siinä on kuitenkin vasta 05.02. kun vähän veikkailinkin jotain päivityskatkoa.