vKTL jälleen auki

Mainosta kenneliäsi, kotisivujasi, koirasi sivuja, itseäsi, mitävain
Joana
Floodari

Re: vKTL jälleen auki

Viesti Kirjoittaja Joana »

Virtuaalihommat oli mun osalta tässä, joten mua ei tän liiton puikoissa tai muissakaan virtuaalihommissa todennäköisesti enää nähdä.
Crazy is just a word people invented to keep the extra-interesting people down.
Janina
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Janina »

Päivitetty!

Nyt kun Joana ei tässä enää mukana oo, niin ajattelin siirtää liiton vimma.netiin, 50webs tuntuu olevan liian monimutkainen mulle. :D Yksärillä saa laittaa hakemusta toiseksi ylläpitäjäksi.

// 09.07. Lisäapu löydetty! :)
Kitu
Vuohenruokaa

Viesti Kirjoittaja Kitu »

Mietin tässä vain, että ettekö ole päivitellyt ollenkaan nyt tuon jälkeen, kun laitoin sinneppäin kisapyynnön tarkalleen ottaen 14 päivä tätä kuuta? Ihmettelin vain, kun VIP olisi kahden päivän päästä, että on hiukan ärsyttävää, kun nyt tein kisasivut kokonaan turhaan. Voihan aina muuttaa päivämäärän ja vip:in, mutta siltikin.

//Vai oliko lähettämässäni koodissa joku vikana?
Viivi
Pohjasakan hämmentäjä

Viesti Kirjoittaja Viivi »

Minä toivon, että edes kahden-kolmen voimin sähköposti voitaisiin tarkistaa ainakin joka neljäs päivä. :D Kun olen melkein varma siitä, että niitä kisoja on anottu. Teitäkin ylläpitämässä on se kaksi kipaletta ja kai nyt on vielä yksi lisäapukin hommattu joten miksi ei luista? Tytöt tytöt, nyt tsemppaamaan!
v. 2014 tyylilyyli, v. 2013 vitsiniekka, v. 2012 tyylilyyli, v. 2011 kaunein avatar, v. 2010 kaikkien kaveri
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

päivityksiä odotellen...
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Wolfie
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja Wolfie »

lainaa kirjoitti: Eli koska mulla on tavoitteena nyt olla aktiivisempi ja palata kunnolla tältä pitkäksi venyneeltä tauolta, haluaisin itse hoitaa kisakalenterin
Tätä mä en tajua. Koska ei tässä kuitenkaan ole kyse enää sinusta, vaan kaikista, jotka kilpailevat koiratanssissa. Me joudumme kärsimään epäaktiivisuudestasi. Kisaajat ja kisojen anojat. Ihan varmasti niitä kisa-anomuksia on ja niitä olisi paljon enemmän, jos kalenteriä päivitettäisiin edes kerran viikossa. Päivityskatkokset ovat olleet aivan liian pitkät. Olet löytänyt lisäavun, mikset anna hänen päivittää kisakalenteria? Haluat tehdä sen itse, mutta miksi. Ymmärränhän minä sen, että haluisi tehdä sen itse ja saattaa herätä sellainen tunne, että on tarpeeton, mutta se ei pidä paikkansa. Hyvänä esimerkkilä oli vAL, joka toimii yleensä todella aktiivisesti neljän voimin. Ja voittehan te sopii vaikka joku sellainen juttu, että sinä päivität tällä viikolla ja hän ensi viikolla tjsp, niin niitä kisoja varmasti hyväksyttäisiin edes joka toinen viikko. Ja eiköhän tässä kuitenkin kaikki toivo, että saataisiin kisamme hyväksyttyä ja pääsisimme osallistumaan kisoihin. Koiratanssi on kuitenkin mun mielestä yks hauskimmista lajeista virtuaalimaailmassa ja musta on tosi sääli, että niitä kisoja ei hyväksytä oman venyneen tauon, oman epäaktiivisuuden ja oman halun tehdä kaikki itse. Kiva sentään, että valiolista toimii, mutta ei siitäkään paljoo hyötyä ole, kun ei ole kisoja ---> ei tule valioita. Mä niin toivoisin, että antaisit apulaisellesikin hiukan valtaa tai/ja ottaisit toisen apulaisen ylläpitämään. Kyllä ainakin kolme ihmistä saa sitä pystyssä pidettyä.
Koska tämä, että haluat välttämättä laittaa kisat itse on musta hassua, vaikka yrittäisitkin sillä herätellä itseäsi tauosta. Ja kun olit esim riparilla sen viikon, mikset silloin suonut lisäapulaisellesi sitä valtaa, että hän voi päivittää kisakalenterin.
      • My puppets.
        Ilman käsii

Vuoden 2009 aktiivisin kävijä, nousukas, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2010 aktiivisin kävijä, addikti, eniten aikaansaanut
Vuoden 2011 fanittaja, päätirtinaurattaja
Vuoden 2012 lempinimien kerääjä, vitsien kertoja, aktiivisin kävijä, addikti, persoona
Vuoden 2014 pisimmät viestit, linssilude
Vuoden 2015 tyylilyyli
Vuoden 2016 tyylilyyli, linssilude, eniten aikaansaanut, avatar
Vuoden 2017 Bull Mentula, linssilude
Janina
Höpsö veitikka

Joo. Mulla menee pitkälti into päivitellä, koska ulkoasu ei inspaa ja kukaan muukaan ei tuntunut tykkäävän siitä. Oon yrittänyt itse tehdä ja saada uutta ulkoasua, mutta kuvia on niin pirun vähän että se on melkein mahdotonta. Ehkä teen sitten simppelin ja kuvattoman ulkoasun. Toisen ylläpitäjän en ole vielä antanut auttaa kun liitto ei ole vielä vimma.netissä tuon ulkoasuongelman takia, enkä voi antaa Joanan salasanoja kenellekään.

Mut päivitin nyt.
Iivi
Söi navetan kaksi nautaa

Viesti Kirjoittaja Iivi »

Voisiko tuota kalenteria selkeyttää niin, että näkisi mitkä kisat on viimeksi lisätty? Elikkäs esim. vain viimeksi lisätyt olisi paksunnettu.
Sunburn's | Kisaputki Aina Päällä | Yksityiset
Saa pyytää tuomariksi seuraaviin lajeihin: agility, flyball, koiratanssi, mejä, paimennus, palvelus, pelastus ja toko
Janina
Höpsö veitikka

Joo, teen kokonaan uudenlaisen kalenterin kun sivut siirretään vimma.netiin, mutta jos tuolla vähän aika vielä pärjäätte.
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

MITÄ tuolla kalenterissa on tehty? Paljettiunelmien(järjestää kennel Enemy) kakkososa hyväksyttiin sen alkuperäisellä päivämäärällä(vip 30.7. ja pvm 31.7.), sain A-B-osiot täyteen(ennen vipiä) ja C jäi paria osallistujaa vaille. Nyt mulle on kuitenkin tulvinut vipin jälkeen lisää ilmoittautumisia koska ihmiset on luottanut sokeasti vKTL'n vaihtamiin päivämääriin. MIKSI tästä päivämäärien siirrosta ei ole ilmoitettu kisanjärjestäjille? MIKSI ne edes vaihdettiin kisoissa joissa vanhat päivät toimi? Mä en halua olla se norsunv*ttunaamainen ämmä joka laittaa osallistujille replynä "vip meni jo" vaikka todellisuudessa liiton mukaan se ei ole mennyt. Päivämääriä ei ole nähtävästi edes mennyt päällekkäinkään.

Eniten mua nyt pöyristyttää toi, ettei edes kisan järjestäjille ole informoitu liiton puolesta tapahtuneesta muutoksesta mitään.
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
Janina
Höpsö veitikka

Sori! Mä en taas äkillisesti muistanut että olin antanut luvan ottaa osallistujia ennen hyväksymistä, sen takia sokeasti vaihdoin päivämäärät. Sä voit vastata osallistujille jotka eivät päässeet kisaan että tää oli puhtaasti liiton moka.

Tulin nyt koiraleiriltä ja siirtelen vimma.netiin. :)
whokilledbambi
Höpsö veitikka

Viesti Kirjoittaja whokilledbambi »

Pitäydyin vanhoissa VIP ja PVM suunnitelmissa ja saatoin kisat jotenkuten kunnialla loppuun, joten ingen panik vai miten se nyt oli (:
vuoden • 2009 omaperäisin nimimerkki, • 2010 nousukas, päätirtinaurattaja & persoona
2011 lempinimien kerääjä & vitsien kertoja, • 2012 päätirtinaurattaja, • 2014 vitsiniekka
2015 vitsiniekka, pilkunviilaaja & agikiitäjä • 2016 vitsiniekka, nimimerkki & agikiitäjä • 2017 vitsiniekka • 2018 aktiiviharrastaja
lapatossu
Alkupalat

Viesti Kirjoittaja lapatossu »

Eiks pitäny olla niin, että yks kisa/pvä? Nyt siellä on kolmet kisat kymmenes päivä : ) Ja onko toi karmee ääkkösongelma vain mun koneella vai muillakin?
piiiiiiiiitkä tauko.
Juinttu
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juinttu »

^Mullakin on ääkkösvika ja tuolla kyllä lukee selvällä suomenkielellä "Samana päivänä ei myöskään voi olla useampia kisoja, joten tarkista ettei haluamasi päivä ole varattu.", tosin se keneltä tuo on jäänyt huomaamatta, on mysteeri..
Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty!
Narya
Höpsö veitikka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narya »

Mä nyt ihan tosi toivoisin Janinalta jotain vastuuta tän liiton kanssa. Se on ihan turhaa lätinää sanoa siirtävänsä, tekevänsä ja huolehtivansa, jos mitään tuloksia ei näy.
WHAT DOESN'T KILL YOU WILL PROBABLY TRY AGAIN LATER
--------------------------------------------------------------------------------
† † † ask me anything &
Vastaa Viestiin